Gå til innhold

Hvordan redigere innlegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Kan noen forklare meg hvordan jeg skal gå frem for å redigere innlegg på DOL?

(De kan redigeres innen 10 minutter etter at de er sendt, leste jeg).

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: 4c090...168

Hei og hopp, når du har postet et innlegg dukker det opp et valg som heter Rediger nederst i innleggsboksen her.

AnonymBruker

Hei og hopp, når du har postet et innlegg dukker det opp et valg som heter Rediger nederst i innleggsboksen her.

Det dukket ikke opp et valg som heter "Rediger" nederst i innleggsboksen etter at jeg sendte innlegg.

Hvordan ser denne "rediger"-knappen ut?

Gjest Admin Doktoronline

Det dukket ikke opp et valg som heter "Rediger" nederst i innleggsboksen etter at jeg sendte innlegg.

Hvordan ser denne "rediger"-knappen ut?

Hei igjen. Mysterium løst! Man får ikke redigert et anonymt innlegg fordi et anonymt innlegg ikke regnes som en del av dine egne innlegg, og man har dermed ikke redigeringsmuligheter. Når man bruker sitt eget nick derimot, dukker redigeringsvalget opp som jeg beskrev i mitt første svar. Her lærte jeg noe nytt også! Takk for spørsmål! ;)

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Tusen takk!

Jeg beklager at jeg har laget mye arbeid til dere ved at jeg har kommet med mange spørsmål.

Jeg håper at dere får en fin kveld :)

Jeg/vi er her for dere og spørsmål hjelper både andre brukere og gjør at vi blir klar over ting brukere strever med osv., også lærer vi ett og annet selv også i jakten på svar. Så selv takk! ;)

Og ha en god kveld du også! Håper du vil trives her.

• 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...