Gå til innhold

Nå er det gjort!


Gjest mayamor

Anbefalte innlegg

Har netopp fortalt rådgiveren på skolen vår hemmeligheten jeg har gått med siden påsken. Det var utrolig godt å få det ut, og å fortelle noen hvordan jeg føler meg! Hun var fryktelig forståelsel full og støttende. Så glad jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mayamor!

Så godt å høre - nå har du vært både modig og flink! Stolt av deg!

Hva kom dere frem til da? Skal du fortsette å snakke med henne? Eller skal du gå videre og snakke med noen av dem jeg foreslo, som helsesøster eller Utekontakten?

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mayamor!

Så godt å høre - nå har du vært både modig og flink! Stolt av deg!

Hva kom dere frem til da? Skal du fortsette å snakke med henne? Eller skal du gå videre og snakke med noen av dem jeg foreslo, som helsesøster eller Utekontakten?

Vennlig hilsen Grete :-)

Takk... I dag var jeg kjempe dårlig. Nå virker alt så mye mer ekte. Det begynner å gå opp for meg hva som virkelig har skjedd... Jeg har ingen andre å snakke med enn rådgiveren på skolen vår. Hun er en jeg stoler på. Jeg har tenkt litt på det å anmelde det... Han viste godt hvor gammel jeg var! Han lurte meg med at han var en venn. Det pratet vi litt om i går også. Men jeg har ikke lyst at alle skal vite dette.... Jeg vet jeg ikke burde tenke slikt, men jeg føler virkelig at det kunn er min egen feil... Og jeg tviler på at noen vil bry seg.. Men jeg tror det er jeg selv som må begynne å bry meg først! Jeg er helt forvirra... Men jeg sov godt i natt for første gang på lenge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... I dag var jeg kjempe dårlig. Nå virker alt så mye mer ekte. Det begynner å gå opp for meg hva som virkelig har skjedd... Jeg har ingen andre å snakke med enn rådgiveren på skolen vår. Hun er en jeg stoler på. Jeg har tenkt litt på det å anmelde det... Han viste godt hvor gammel jeg var! Han lurte meg med at han var en venn. Det pratet vi litt om i går også. Men jeg har ikke lyst at alle skal vite dette.... Jeg vet jeg ikke burde tenke slikt, men jeg føler virkelig at det kunn er min egen feil... Og jeg tviler på at noen vil bry seg.. Men jeg tror det er jeg selv som må begynne å bry meg først! Jeg er helt forvirra... Men jeg sov godt i natt for første gang på lenge......

Mayamor!

Fint at du har sovet godt for første gang på lenge - det betyr at kroppen reagerer positivt på at du har betrodd deg til rådgiveren! At du blir kjempedårlig etter en slik samtale, er veldig vanlig, for du har jo tross alt snakket om "Den Store Hemmeligheten".

Mitt råd er å forsøke å være så ærlig som du bare kan, både overfor deg selv og rådgiveren. Det kommer du lengst med. Tørr å si det som er vanskelig, selv om du er redd for reaksjonene. Hvis du ikke orker å si det, kan du skrive det ned og vise henne. Men bruk denne greie rådgiveren til å få snakket skikkelig igjennom det som skjedde, for det trenger du.

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...