Gå til innhold

Her er min hisorie.......


Susi18

Anbefalte innlegg

Har nå vær "medlem" av dette forumet en liten stund nå. Har skrevet en del innlegg, men aldri noe så alt for personlig, men tenkte det var på tide. Har lest en del av historiene deres så tenkte kanskje det var på tide og dele min historie med dere. Så her kommer den.

Utifra hva undersøkelsene har vist begynte overgrepene mot meg allerede i en alder av 10 mnd.

Min hukommelse starter i 2 års alderen. Misbrukeren min var han jeg trodde alltid skulle være der for meg nemlig pappan min.

Overgrepene skjedde om kvelden under natta historiene. Jeg lå i sengen min og og døren åpnet seg,inn kom pappan min med boka under armen. Han kom oppi senga åpna boka og kledde av meg. Han befølte meg enten med fingrene eller med en vibrator samtidig som han leste fra boka (mamma som satt i stua måtte ikke få mistanke) 2 år gammel kom søsteren min til verden. Og overgrepene tok ikke slutt,men fortsatte derimot mot begge to.

Pappa truet med at hvis jeg sa dette til noen ville pappa komme i fengsel og mamma ville bli sint på meg+ at det ville komme noen og ta meg om natta. Jeg husker fortsatt at jeg satt i senga og så skikkelser sveve rundt i rommet og skulle ta meg. Pappa mishandlet mamma også med vold. 5 år gammel gikk jeg mellom dem og dyttet dem fra hverandre. Mamma tok ut skilsmisse og jeg fortalte det endelig,og ble trodd. Takk for det. Men pappa ble frikjent pga bevissets stilling, men ble fratatt all omsorgsrett.

Trodde at jeg endelig var ferdig med overgrep,men 12 år gammel ble jeg og søsteren min(igjen) dyttet inn i en buss og blottet for, men han ble tatt.

Ferdig....... nei 17 år gammel ble jeg grepet i skrittet av en mann på t-banen i det han skullegå av og visket inni øret mitt " det var deilig" ....... Full t-bane ingen brydde seg, han ble aldri funnet.

Med disse erfaringen vil jeg tørre å påstå at jeg har blitt fratatt en stordelav livet mitt,og ble "voksen" litt for fort

Det var alt,og forhåpentligvis det siste.

Håper ikke dere kjedet dere mens dere leste dette.Det tok meg mye mot og skrive dette.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har vist stort mot nå... ved å skrive så personlig som det du har gjort.. kjempe flott!!

du bærer mye smerte med deg... håper du våger å skrive mer..... del smerten din med forumet.. ikke sitt alene med alt. Vi vil være her og støtte deg videre...

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at å få delt min historie med mennesker som virkelig vet hva smerte og svik er har hjulpet meg til å bli kvitt noe av den store tungen klumpen jeg har inni meg. Tusen takk for at dere er de dere er.

lillemej & thinkerbell takk for støtte

*klemmer* til dere alle sammen på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke godt å kunne fortelle; og samtidig vite at det du forteller blir trodd på og blir tatt alvorlig.

At de som leser -forstår-?

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke godt å kunne fortelle; og samtidig vite at det du forteller blir trodd på og blir tatt alvorlig.

At de som leser -forstår-?

*forsiktig klem*

Jo det er kjempe godt,selv om det også er kjempe vanskelig å fortelle det.

Tar imot klemmen og sender en tilbake (hvis du vil ha?)

Susi18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aner ikke hve jeg skal skrive... faren din fikk ingen straff???? jeg blir så utrolig forbannet når jeg hører historier som din... jeg blir ikke bare forbannet på overgriperen men like mye på det norske rettsvesenet som ikke gjør noe!!! jeg misliker dette landets lover og regler... eller det vil si jeg misliker straffen for å bryte norske lover og regler.. det er jo ingen straff... hvis du ikke stjeler en ost i en butikk da... da risikerer du jo å få opptil 15 mnd febgsel og 5000 i bot...

hvilket land er det vi lever i???

nei huff... håper virkelig at det går bra med deg tross omstendighetene... du er ei utrolig tøff jente som både har overlevd og som tør å fortelle din historie..

ta vre på deg selv susie.

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke hve jeg skal skrive... faren din fikk ingen straff???? jeg blir så utrolig forbannet når jeg hører historier som din... jeg blir ikke bare forbannet på overgriperen men like mye på det norske rettsvesenet som ikke gjør noe!!! jeg misliker dette landets lover og regler... eller det vil si jeg misliker straffen for å bryte norske lover og regler.. det er jo ingen straff... hvis du ikke stjeler en ost i en butikk da... da risikerer du jo å få opptil 15 mnd febgsel og 5000 i bot...

hvilket land er det vi lever i???

nei huff... håper virkelig at det går bra med deg tross omstendighetene... du er ei utrolig tøff jente som både har overlevd og som tør å fortelle din historie..

ta vre på deg selv susie.

kos og klem

Tusen takk for de oppmuntrende ordene.

Er helt enig med deg,det norske rettsystemet henger ikke sammen. Man må mildt sagt bli tatt med buksene nede før man får straff

En mann kan misbruke mange kvinner og slippe ustraffet unna,men hvis han som du sier stjeler en ost blir han straffet.

Med andre ord forå sette det veldig på spissen setter man mye høyere verdi på en j#### gulost,enn på livet til en person som blir skadet for resten av livet.

Noe er uten tvil galt med rettsystemet.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er kjempe godt,selv om det også er kjempe vanskelig å fortelle det.

Tar imot klemmen og sender en tilbake (hvis du vil ha?)

Susi18

Joa, tar alltid imot klemmer jeg *s*

Men får kanskje barbere meg, så du ikke stikker deg på skjeggstubbene mine....

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Susi,

Synes du er utrolig tøff som har klart å fortelle alt dette. Det må ha krevd masse styrke av deg. Du har all grunn til å være stolt av deg selv.

Det at pappaen din ble "frikjent" er selvsagt grusomt, men det betyr jo IKKE at "de ikke tror han gjorde det", men at de ikke kan bevise at han gjorde det. Det betyr på INGEN måte at de tror "du lyver" eller noe slikt. Problemet er at når det er "påstand mot påstand" så heter det at "tvilen skal komme den tiltalte til gode".

Håper også du får den hjelpen du har rett på. Og søsteren og mammaen din også.

Ønsker dere alt godt. Husk at du er et flott menneske! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susi!

Jeg blir så avmektig når jeg leser slike historier. Sitter bare her og rister på hodet over hvor rå og ond verden kan være mot enkelte....

Samtidig er det godt å se at du klarer å skrive din historie her inne, for da tenker jeg at her har du funnet et miljø som forstår hva det handler om, som du har tillit til. Her er det folk som virkelig ønsker å støtte og hjelpe med gode råd og forslag til hva du kan gjøre for å komme videre i livet. Heldigvis!

Håper du har det så godt som du bare kan!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære susi.

eg forstår deg så godt,fordi jeg har opplevd det samme som deg,blitt misbrukt på den groveste måten,som en forsvarsløs liten jente...

klem fra beib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, tar alltid imot klemmer jeg *s*

Men får kanskje barbere meg, så du ikke stikker deg på skjeggstubbene mine....

Klem fra

det betyr så mye for meg å se at det faktisk er mennesker som bryr seg.

Hadde jeg ikke funnet dette forumet vet jeg ikkehva jeg skulle ha gjort.

*klemmer*dere alle.

Susi18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susi!

Jeg blir så avmektig når jeg leser slike historier. Sitter bare her og rister på hodet over hvor rå og ond verden kan være mot enkelte....

Samtidig er det godt å se at du klarer å skrive din historie her inne, for da tenker jeg at her har du funnet et miljø som forstår hva det handler om, som du har tillit til. Her er det folk som virkelig ønsker å støtte og hjelpe med gode råd og forslag til hva du kan gjøre for å komme videre i livet. Heldigvis!

Håper du har det så godt som du bare kan!

Varm klem fra Grete :-)

Jeg har hørt utrolig mange tragiske historier. Men jeg blir like sjokkert hver gang. Det att det var pappan din, er nokk ekstra tøft.

Håper det går bra med deg i framtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt utrolig mange tragiske historier. Men jeg blir like sjokkert hver gang. Det att det var pappan din, er nokk ekstra tøft.

Håper det går bra med deg i framtiden..

Egensindig som jeg er så skreiv jeg hei Rose, mente selvfølgelig susi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...