Gå til innhold

Automatisk innlogging?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg besøker dol, er jeg av og til innlogget - selv om jeg ikke har logget meg inn og gjerne også logger meg ut flere ganger.

Har dere noen peiling på hvorfor, hva jeg evt gjør feil? Det er via mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, når jeg besøker dol, er jeg av og til innlogget - selv om jeg ikke har logget meg inn og gjerne også logger meg ut flere ganger.

Har dere noen peiling på hvorfor, hva jeg evt gjør feil? Det er via mobil.

 

 

Ser nå at det skjer via pc også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hver gang jeg går inn på Doktoronline står jeg som innlogget.

Hmm... har du gjort noe spesielt som gjør at det er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Når jeg går inn på nytt uten å logge meg ut, da står jeg som innlogget. Men når jeg går ut og velger logg ut, da må jeg logge meg inn på nytt når jeg skal inn hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på nytt uten å logge meg ut, da står jeg som innlogget. Men når jeg går ut og velger logg ut, da må jeg logge meg inn på nytt når jeg skal inn hit

Joda, men jeg logger meg ut, og når jeg går tilbake til dol så er jeg fortsatt innlogget. Logger meg av, og er likevel innlogget. Kan logge meg ut flere ganger på rad - uten at jeg har logget meg inn...

Det er så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

annlovindaen

Joda, men jeg logger meg ut, og når jeg går tilbake til dol så er jeg fortsatt innlogget. Logger meg av, og er likevel innlogget. Kan logge meg ut flere ganger på rad - uten at jeg har logget meg inn...

Det er så rart.

Ja - det er merkelig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda, men jeg logger meg ut, og når jeg går tilbake til dol så er jeg fortsatt innlogget. Logger meg av, og er likevel innlogget. Kan logge meg ut flere ganger på rad - uten at jeg har logget meg inn...

Det er så rart.

 

Kan det være et eller flere valg som  du har tatt, som forårsaker dette?

Har du haket av på "husk meg" på startsiden på DOL?

Evt er det kanskje  et valg for automatisk pålogging?

Anonymous poster hash: adc79...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være et eller flere valg som  du har tatt, som forårsaker dette?Har du haket av på "husk meg" på startsiden på DOL?Evt er det kanskje  et valg for automatisk pålogging?

Anonymous poster hash: adc79...763

Jeg huker av for "husk meg" når jeg logger inn på mobilen. Men jeg gjør ikke det på pc'en...

Det er litt irriterende at det er sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hver gang jeg går inn på Doktoronline står jeg som innlogget.

Ser ut som det er bare hos oss to og at det ikke er noe å gjøre med.

Det frister ikke så mye å logge seg inn lenger når det er sånn. Plutselig kan andre i min hustand bare gå inn på min profil, og det liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Ser ut som det er bare hos oss to og at det ikke er noe å gjøre med.

Det frister ikke så mye å logge seg inn lenger når det er sånn. Plutselig kan andre i min hustand bare gå inn på min profil, og det liker jeg ikke.

 

Hei, har samlet opp noen problemer av denne typen og sender dem videre til teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har samlet opp noen problemer av denne typen og sender dem videre til teknisk.

Det er godt å lese. Det er ikke noe morsomt at andre som bruker pc'en nin/vår kan gå rett inn på min profil. Jeg har testet flere ganger, o står som innlogget hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Det er godt å lese. Det er ikke noe morsomt at andre som bruker pc'en nin/vår kan gå rett inn på min profil. Jeg har testet flere ganger, o står som innlogget hver gang.

 

Det skjønner jeg. Holder deg/dere oppdatert.  :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Hei, angående innlogging selv om man er utlogget. Dette kan være noe med loggen så jeg oppfordrer dere som opplever dette til å tømme loggen i nettleseren deres, og se om dere fortsatt har problemer med dette etter det.

 

Minner også om at dersom dere brenner inne med spørsmål eller trenger hjelp/veiledning, post dem i denne tråden som er opprettet til formålet:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

 

Slik blir det enklere for både oss og dere som brukere og til enhver tid være oppdatert på eventuelle problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet. Logget ut,  tømte loggen, lukket nettleseren og hentet opp DOL igjen. Stod fortsatt som innlogget, jeg. Skjønner lite av dette. Har aldri opplevd noe sånt andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat slik som dere. Jeg kan logge meg helt av og så gå tilbake til forumsiden hvor jeg ser jeg fortsatt er innlogget. Fint at Webm. skal sjekke opp i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Nå har jeg testet. Logget ut,  tømte loggen, lukket nettleseren og hentet opp DOL igjen. Stod fortsatt som innlogget, jeg. Skjønner lite av dette. Har aldri opplevd noe sånt andre steder!

 

Takk for at du testet det ut. Da skal jeg gi beskjed om det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat slik som dere. Jeg kan logge meg helt av og så gå tilbake til forumsiden hvor jeg ser jeg fortsatt er innlogget. Fint at Webm. skal sjekke opp i dette.

Her og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Her og..

 

Dette og noen andre ting som jeg har meldt videre, sjekkes grundig opp tidlig i neste arbeidsuke, har vi fått beskjed om av våre tekniske utviklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...