Gå til innhold

Tanker på en søndag


Nico68

Anbefalte innlegg

Hei alle kjente og ukjente:)

Sitter her og tenker litt tilbake mens kona er på jobb. Tenker på hvor heldig jeg er som har henne, hvor heldig hun er som har meg:), tenker på barna våre, tenker på overgriperen som jeg måtte treffe i dag, tenker mest på hvor bra vi egentlig har det sammen til tross for alt som har skjedd.

Jeg får litt kjeft for tiden fordi jeg tar for mye hensyn til henne. Får også litt kjeft fordi jeg tydligvis plages mer av overgrepene enn hun gjør for tiden. Ok da, så inrømmer jeg det og må jobbe litt med den saken.

Mitt oppi alt dette så får jeg beskjed om at min far er på felgen. Han skal ta livet av seg, men det har han truet med så mange ganger før så det er det ingen som bryr seg om. Jeg kunne jo ringt ham, men da befinner jeg meg i samme rolle som for 15 år siden, og må sansynligvis sitte å høre på hvor bra alt skulle bli når han sluttet å drikke. Han sluttet aldri og det er problemet. Hvor var han når jeg trengte noen å snakke med? Det er bare en som kan hjelpe han , og det er han selv! Han er forresten skyld i at jeg blir litt deppa på søndager, nettopp fordi da skulle han sove ut fylla og det måtte være ro i heimen.

Så har det seg slik at noen er villig til å satse mye penger på meg for at jeg skal starte egen butikk. Kjempesmigrende og en stor tillitserklæring. Men tør jeg det da? Enda mer å tenke på:-)

Nå skal jeg bake pizzahorn, og da slipper jeg å tenke på om de blir gode.....for det vet jeg de blir:-)

Hilsen "tenkende Nico"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, snille Nico!

WOW! Tilbud om å starte egen butikk???!!!! Grattis, det er det ikke mange som får! Hører gjerne mer om prosjektet... Og nybakte pizzahorn. Hm. Når blir jeg invitert? Det hørtes herlig ut!!

Du er en sjelden blomst, min gode venn, og kona di er kjempeheldig som har deg!! Pass på å porsjonere kreftene, du må ikke utslette deg selv. DU er verdifull!

Kjempegod klem til dere begge fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...