Gå til innhold

Hjelp ved et incestsenter? Dilemma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble ganske betuttet av at en eldre mannlig ansatt ved et insestsenter inviterte meg hjem til han på overnatting over en FB chat en gang.... Nå jobber han ikke der lengre, men jeg hater hemmeligheter. Lurer på å søke hjelp der, men det er så jævlig vanskelig når det er kollegaer av han... 

 

Kanskje jeg høres hysterisk ut nå, men har en lang og komplisert overgrepshistorie, men dette momentet, er så vanskelig å takle....  Det jeg er mest redd for, er at det skal bli "styr" og at han skal få "pepper".... Kan jeg stole på at de som er ansatt der nå ikke gjør noe mot min vilje?

 

  



Anonymous poster hash: 2d715...efb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg ble ganske betuttet av at en eldre mannlig ansatt ved et insestsenter inviterte meg hjem til han på overnatting over en FB chat en gang.... Nå jobber han ikke der lengre, men jeg hater hemmeligheter. Lurer på å søke hjelp der, men det er så jævlig vanskelig når det er kollegaer av han... 

 

Kanskje jeg høres hysterisk ut nå, men har en lang og komplisert overgrepshistorie, men dette momentet, er så vanskelig å takle....  Det jeg er mest redd for, er at det skal bli "styr" og at han skal få "pepper".... Kan jeg stole på at de som er ansatt der nå ikke gjør noe mot min vilje?

 

  

Anonymous poster hash: 2d715...efb

 

 

Hva om du mailer dem på forhånd slik at de kjenner til din historie, utelat navn og identitet men spør dem om råd?

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke helt hvordan jeg skulle ha formulert det. Er liksom ikke så mange menn som har jobbet der..... To stykk.... Men det er nesten tragikomisk heile greia....



Anonymous poster hash: 2d715...efb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ble ganske betuttet av at en eldre mannlig ansatt ved et insestsenter inviterte meg hjem til han på overnatting over en FB chat en gang.... Nå jobber han ikke der lengre, men jeg hater hemmeligheter. Lurer på å søke hjelp der, men det er så jævlig vanskelig når det er kollegaer av han... 

 

Kanskje jeg høres hysterisk ut nå, men har en lang og komplisert overgrepshistorie, men dette momentet, er så vanskelig å takle....  Det jeg er mest redd for, er at det skal bli "styr" og at han skal få "pepper".... Kan jeg stole på at de som er ansatt der nå ikke gjør noe mot min vilje?

 

  

Anonymous poster hash: 2d715...efb

 

Det finnes mange sentere du kan henvende deg til. Du trenger ikke bruke insestsenter der du bor. Mange velger faktisk et senter lenger unna. De har telf. kontakt og drar heller litt lengere.

 

Hold på dine grenser du, om hvem du vil prate med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet ikke helt hvordan jeg skulle ha formulert det. Er liksom ikke så mange menn som har jobbet der..... To stykk.... Men det er nesten tragikomisk heile greia....

Anonymous poster hash: 2d715...efb

 

 Det var ditt navn/identitet jeg tenkte du kunne utelate. Denne personen, voldtok han deg? 

Bor du slik at du kan dra til et annet senter eller er du geografisk låst? Får du annen hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...