Gå til innhold

Beskjed om "svar til meg"


Togli

Anbefalte innlegg

Jeg har fiksa funksjonen som viser svar til meg oppe på den gråblå linja til høyre her, men går det an å få beskjed om svar til meg dersom jeg ikke er sitert også? Nå er det kun beskjed dersom jeg har blitt sitert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er forskjellen på å ha fått et "svar til meg" og et svar der du har blitt sitert?

 

Nå svarer jeg uten  å ta med sitatet fra deg, som en test.
 



Anonymous poster hash: 463b7...8ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fiksa funksjonen som viser svar til meg oppe på den gråblå linja til høyre her, men går det an å få beskjed om svar til meg dersom jeg ikke er sitert også? Nå er det kun beskjed dersom jeg har blitt sitert.....

Hvis du velger følg dette emne så tror jeg du skal få varsel når noen skriver i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er forskjellen på å ha fått et "svar til meg" og et svar der du har blitt sitert?

 

Nå svarer jeg uten  å ta med sitatet fra deg, som en test.

 

Anonymous poster hash: 463b7...8ba

 

Jeg fikk kun beskjed om at Toyan hadde svart meg - fordi hun siterte.... Ditt svar så jeg kun fordi jeg var innom tråden for å sjekke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger følg dette emne så tror jeg du skal få varsel når noen skriver i tråden.

Ok! Den funksjonen fant jeg først nå ;) Prøver den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk kun beskjed om at Toyan hadde svart meg - fordi hun siterte.... Ditt svar så jeg kun fordi jeg var innom tråden for å sjekke....

Takk for svaret.

Jeg visste ikke at det er slik det fungerer

Anonymous poster hash: 463b7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fikk kun beskjed om at Toyan hadde svart meg - fordi hun siterte.... Ditt svar så jeg kun fordi jeg var innom tråden for å sjekke....

Forresten, så får man ikke beskjed om man har blitt sitert, i tråder der man har postet innlegg som anonym

Anonymous poster hash: 463b7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forresten, så får man ikke beskjed om man har blitt sitert, i tråder der man har postet innlegg som anonym

Anonymous poster hash: 463b7...8ba

 

Derfor er det lurt å velge følg dette emne når du er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forresten, så får man ikke beskjed om man har blitt sitert, i tråder der man har postet innlegg som anonym

Anonymous poster hash: 463b7...8ba

 

Ok! Jeg er alltid Togli jeg, så ikke noe problem :P Men etter at jeg klikka på "følg dette emnet" så får jeg ikke lenger beskjed om "svar til meg" selv om du har sitert meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg får ikke dette til å funke, selv ikke når noen siterer meg. Kan ikke en av dere sitere meg her nå, så jeg kan sjekke det en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dette til å funke, selv ikke når noen siterer meg. Kan ikke en av dere sitere meg her nå, så jeg kan sjekke det en gang til?

Har du gått på kontrollpanelet og huket av for at du vil ha varsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Har du gått på kontrollpanelet og huket av for at du vil ha varsel?

Ja, jeg har huket av. Nå når du hadde sitert, stod det "Du har ingen varslinger" på ikonet der oppe for varsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dette til å funke, selv ikke når noen siterer meg. Kan ikke en av dere sitere meg her nå, så jeg kan sjekke det en gang til?

Jeg får det heller ikke til å funke... Men har ikke bedt om e-post, bare den andre beskjeden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Je

Jeg får det heller ikke til å funke... Men har ikke bedt om e-post, bare den andre beskjeden.

Jeg har heller ikke bedt om e-postvarslinger, orker ikke ha dol inn i privatlivet mitt på den måten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har huket av. Nå når du hadde sitert, stod det "Du har ingen varslinger" på ikonet der oppe for varsler.

Merkelig.  Nå valgte jeg følg dette emne og jeg fikk varsel både om deg og mirabell.  Du får spør webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

 

Forresten, så får man ikke beskjed om man har blitt sitert, i tråder der man har postet innlegg som anonym

Anonymous poster hash: 463b7...8ba

 

 

Det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hvis du velger følg dette emne så tror jeg du skal få varsel når noen skriver i tråden.

 

Det stemmer. Husk også å hake av for Øyeblikkelig varsling når du velger å følge et emne og sjekk at du har krysset av for å bli varslet med personlig melding. :)

 

Måte for å underrette meg om svar i mine fulgte emner.  X

Måte for å underrette meg for å følge med valgte emner i forumene.  X  

Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen.  X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Husk også å hake av for Øyeblikkelig varsling når du velger å følge et emne og sjekk at du har krysset av for å bli varslet med personlig melding. :)

 

Måte for å underrette meg om svar i mine fulgte emner.  X

Måte for å underrette meg for å følge med valgte emner i forumene.  X  

Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen.  X

 

Det som skjedde når jeg klikka på "Følg dette emnet" var at jeg heller ikke ble varsla når jeg ble sitert???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Når jeg huker av for "følg dette emnet", så kommer det opp varslinger i den boksen. Men det er jo tungvint da - burde jo holde at jeg huket av på

"Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen.  X"

 

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg huker av for "følg dette emnet", så kommer det opp varslinger i den boksen. Men det er jo tungvint da - burde jo holde at jeg huket av på

"Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen.  X"

 

????

Ja, enig, men jeg får ikke varsel når noen siterer meg. Ikke du heller, såvidt jeg forstår.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...