Gå til innhold

Beskjed om "svar til meg"


Togli

Anbefalte innlegg

påskelilje

Ja, enig, men jeg får ikke varsel når noen siterer meg. Ikke du heller, såvidt jeg forstår.

Nei, jeg får ikke varsel når noen siterer meg, unntatt når jeg har huket av for "følg dette emnet", men det er vel trolig alle svar som kommer i den tråden da.

 

Nå tok jeg vekk "følg dette emnet" i denne tråden, så hvis du siterer meg en gang til nå, så skal jeg sjekke om det er slik det pleier, altså at det ikke kommer varsel.

 

Jeg synes det er irriterende, men jeg bryr meg mindre og mindre om hva som funker og hva som ikke funker her på DOL nå etter omleggingen... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg får ikke varsel når noen siterer meg, unntatt når jeg har huket av for "følg dette emnet", men det er vel trolig alle svar som kommer i den tråden da.

 

Nå tok jeg vekk "følg dette emnet" i denne tråden, så hvis du siterer meg en gang til nå, så skal jeg sjekke om det er slik det pleier, altså at det ikke kommer varsel.

 

Jeg synes det er irriterende, men jeg bryr meg mindre og mindre om hva som funker og hva som ikke funker her på DOL nå etter omleggingen... :-P

Jeg fikk melding nå, etter å ha trykket "følg dette emnet". Men nå ser jeg at admin har justert instillingene dine. Jeg vil egentlig bare ha svar til meg, og ikke melding hver eneste gang noen skiver i en tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg fikk melding nå, etter å ha trykket "følg dette emnet". Men nå ser jeg at admin har justert instillingene dine. Jeg vil egentlig bare ha svar til meg, og ikke melding hver eneste gang noen skiver i en tråd...

 

Hei du, da har du helt sikkert haket av for å få svar hver gang noen skriver noe i en tråd du har deltatt i eller hver gang det skrives noe i tråder du følger. Sjekk derfor varslingsinnstillingene dine, og trenger du hjelp kan jeg gå inn i dem for deg, men da "overtar" jeg brukeren din et øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, da har du helt sikkert haket av for å få svar hver gang noen skriver noe i en tråd du har deltatt i eller hver gang det skrives noe i tråder du følger. Sjekk derfor varslingsinnstillingene dine, og trenger du hjelp kan jeg gå inn i dem for deg, men da "overtar" jeg brukeren din et øyeblikk.

Jeg har ment å krysse av for å få varsel hver gang jeg blir sitert, men har ennå fått et sånt varsel. (selv om jeg har blitt sitert) Men jeg fikk varsel om nye innlegg i denne tråden, da jeg ba om å følge dette emnet, så den funksjonen virker altså. Du kan gjerne se om jeg har krysset av feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg har ment å krysse av for å få varsel hver gang jeg blir sitert, men har ennå fått et sånt varsel. (selv om jeg har blitt sitert) Men jeg fikk varsel om nye innlegg i denne tråden, da jeg ba om å følge dette emnet, så den funksjonen virker altså. Du kan gjerne se om jeg har krysset av feil.

 

Nei, jeg får ikke varsel når noen siterer meg, unntatt når jeg har huket av for "følg dette emnet", men det er vel trolig alle svar som kommer i den tråden da.

 

Nå tok jeg vekk "følg dette emnet" i denne tråden, så hvis du siterer meg en gang til nå, så skal jeg sjekke om det er slik det pleier, altså at det ikke kommer varsel.

 

Jeg synes det er irriterende, men jeg bryr meg mindre og mindre om hva som funker og hva som ikke funker her på DOL nå etter omleggingen... :-P

 

 

Da jeg sjekket brukerne deres inne i Administratorpanelet, så jeg at det ikke var haket av på en standardinnstilling som tillater dere å få slike "pop up"-beskjeder. Jeg har haket av denne hos dere begge samt gått over varslingsinnstillingene deres i Kontrollpanel. Sjekk om alt fungerer nå, hvis ikke - send oss en pm eller si i fra her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Det som skjedde når jeg klikka på "Følg dette emnet" var at jeg heller ikke ble varsla når jeg ble sitert???

 

Hei, har kikket litt på innstillingene dine - hvordan fungerer det hos deg nå? Er det noe du trenger hjelp til? Alt ser hvert fall ut til å være i orden nå hva gjelder å bli varslet når du blir sitert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg sjekket brukerne deres inne i Administratorpanelet, så jeg at det ikke var haket av på en standardinnstilling som tillater dere å få slike "pop up"-beskjeder. Jeg har haket av denne hos dere begge samt gått over varslingsinnstillingene deres i Kontrollpanel. Sjekk om alt fungerer nå, hvis ikke - send oss en pm eller si i fra her! :)

Nå har jeg fått meldinger, takk! Men nå har kontrollpanelet og de fleste andre funksjoner blitt engelsk. Det er greit for meg, men litt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

 

Jeg får også varslinger nå, men også hos meg er alt blitt på engelsk. Vil helst ha det på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Nå har jeg fått meldinger, takk! Men nå har kontrollpanelet og de fleste andre funksjoner blitt engelsk. Det er greit for meg, men litt rart...

 

 

Jeg får også varslinger nå, men også hos meg er alt blitt på engelsk. Vil helst ha det på norsk.

 

Jeg merket også da jeg logget inn i brukerne deres, at alt plutselig var på engelsk. Meldte fra om dette til forumansvarlig som har lovet å se på det. Kan ikke annet enn å si: Merkelig! Kommer straks tilbake til dere. Må være en "bug" et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg merket også da jeg logget inn i brukerne deres, at alt plutselig var på engelsk. Meldte fra om dette til forumansvarlig som har lovet å se på det. Kan ikke annet enn å si: Merkelig! Kommer straks tilbake til dere. Må være en "bug" et sted.

Fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Takk - nå er jo alt på norsk igjen :-)

 

Vi vet ikke hvorfor det skjedde, for ingen av oss har haket av for engelsk språk inne i deres brukere. En mystisk "bug", konkluderer vi. Tok få sekunder å ordne hvert fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg har fiksa funksjonen som viser svar til meg oppe på den gråblå linja til høyre her, men går det an å få beskjed om svar til meg dersom jeg ikke er sitert også? Nå er det kun beskjed dersom jeg har blitt sitert.....

 

Selvsagt! ;) Kontrollpanel, varslingsinnstillinger. Hak av for å få varsel i Varslingsliste

på disse to:

 

*Måte for å underrette meg om svar i mine fulgte emner

*Måte for å underrette meg for å følge med valgte emner i forumene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Ja, men hør litt, administrator: Nå funker det jo slik at jeg får varsel for alle INNLEGG som er kommet i en tråd jeg har skrevet i, selv om de ikke er skrevet som svar til mine innlegg. Slik vil jeg ikke ha det... Det er jo fullstendig uintressant at Sør + en del andre har postet ørten innlegg i en tråd jeg har skrevet ett innlegg i for mange dager siden. Jeg er interessert i å få varsler på de som har svart meg direkte.

 

Kan du fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hør litt, administrator: Nå funker det jo slik at jeg får varsel for alle INNLEGG som er kommet i en tråd jeg har skrevet i, selv om de ikke er skrevet som svar til mine innlegg. Slik vil jeg ikke ha det... Det er jo fullstendig uintressant at Sør + en del andre har postet ørten innlegg i en tråd jeg har skrevet ett innlegg i for mange dager siden. Jeg er interessert i å få varsler på de som har svart meg direkte.

 

Kan du fikse det?

Samme her..... Ikke moro å få beskjed om tyve innlegg når ingen av dem er svar til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...