Gå til innhold

Hei


Gjest potage

Anbefalte innlegg

Jeg har lest her inne lenge lenge... omtrent et halvt år..

Har ikke turd skrevet noe. For egentlig, så har eg sikker ikkje "rett" til være her.

Leser historier, vonde historier som dere har opplevd mange av dere her inne, og her sitter jeg...

Dere som har så mange vonde minner. Og jeg irriterer meg og holder på bli gal fordi jeg ikke husker noe særlig.. men på en måte vet likevel. For meg ville det nesten blitt en lettelse huske mer..

Er dumt tenkt for jeg bør kanskje være gla jeg ikke husker noe særlig...

Får dårlig samvittghet for jeg tenker slik på det. Hvorfor kan jeg ikke bare glemme?

Ble dumt og rotete dette sikkert..

Egentlig ville jeg bare si at jeg tenker veldig på dere her inne! Og har mange mange ganger hatt lyst å støtte, gi en klem

Men føler jeg bare har dumme ting å komme med. Og er så redd for innlegga skal bli dumme..

*gir en trøstende klem til alle her inne*

*tenker på dere *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Hyggelig at du tør å skrive ditt første innlegg! Her er alle velkommen, enten de vil være aktive, passive eller usynlige! Du kan skrive om dagligdagse ting like gjerne som store problemer - skriv om det du har lyst til, så blir veien til mens du går.

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei potage!!

så bra at du skrev dette innlegget!!

jeg har såvidt begynt å svare på innlegg, føler ofte jeg skriver noe dumt, men lar det stå til likevel...

*klem*

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Hyggelig at du tør å skrive ditt første innlegg! Her er alle velkommen, enten de vil være aktive, passive eller usynlige! Du kan skrive om dagligdagse ting like gjerne som store problemer - skriv om det du har lyst til, så blir veien til mens du går.

Vennlig hilsen Grete :-)

*er veldig takknemlig*

Tusen takk for svar og velkomsten :)

Angra veldig på jeg skrev innlegget igår, men d gikk jo bra ..:)

Ingen som beit meg jo ;o)

Takk skal dere ha! Nå tør jeg kanskje skrive flere innlegg etter hvert ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...