Gå til innhold

Varsel ved sitering....


Togli

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Et spm til.... jeg fikk FF til å slette all historikk som dere anbefalte, og da jeg gjorde dette, så ble siteringsvarselet fiksa... Jeg synes dog det er slitsomt at FF skal slette all historikk permanent, så nå har jeg bedt om husk av historikk igjen. Betyr det at jeg da har fjerna siteringsvarsler igjen?

 

Neida. Det er bare det at det noen ganger kan skje at pc'en "husker" en ikke oppdatert/tidligere versjon av en side. Da kan det hjelpe å tømme logg, hurtigbuffer osv. for å "restarte" litt eks. hvis du opplevde at live feeden ikke oppdatere seg selv etter at vi hadde fikset den (var noen oppstartproblemer med den). Så det er ikke slik at du skal være avhengig av å hele tiden tømme logg for at siteringsfunksjonen skal virke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida. Det er bare det at det noen ganger kan skje at pc'en "husker" en ikke oppdatert/tidligere versjon av en side. Da kan det hjelpe å tømme logg, hurtigbuffer osv. for å "restarte" litt eks. hvis du opplevde at live feeden ikke oppdatere seg selv etter at vi hadde fikset den (var noen oppstartproblemer med den). Så det er ikke slik at du skal være avhengig av å hele tiden tømme logg for at siteringsfunksjonen skal virke. 

Ser det nå :) Har fått varsel på siterte innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

admin tester gullfisk

 

Finner ikke helt ut av hva som er galt hos deg, du hører fra meg ila. dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...