Jump to content
Togli

Varsel ved sitering....

Recommended Posts

Guest Admin Doktoronline

Et spm til.... jeg fikk FF til å slette all historikk som dere anbefalte, og da jeg gjorde dette, så ble siteringsvarselet fiksa... Jeg synes dog det er slitsomt at FF skal slette all historikk permanent, så nå har jeg bedt om husk av historikk igjen. Betyr det at jeg da har fjerna siteringsvarsler igjen?

Neida. Det er bare det at det noen ganger kan skje at pc'en "husker" en ikke oppdatert/tidligere versjon av en side. Da kan det hjelpe å tømme logg, hurtigbuffer osv. for å "restarte" litt eks. hvis du opplevde at live feeden ikke oppdatere seg selv etter at vi hadde fikset den (var noen oppstartproblemer med den). Så det er ikke slik at du skal være avhengig av å hele tiden tømme logg for at siteringsfunksjonen skal virke. 

Fortsetter under...

Togli

Neida. Det er bare det at det noen ganger kan skje at pc'en "husker" en ikke oppdatert/tidligere versjon av en side. Da kan det hjelpe å tømme logg, hurtigbuffer osv. for å "restarte" litt eks. hvis du opplevde at live feeden ikke oppdatere seg selv etter at vi hadde fikset den (var noen oppstartproblemer med den). Så det er ikke slik at du skal være avhengig av å hele tiden tømme logg for at siteringsfunksjonen skal virke. 

Ser det nå :) Har fått varsel på siterte innlegg :)

Guest Admin Doktoronline

admin tester gullfisk

admin testsiterer gullfisk

Guest Admin Doktoronline

admin tester gullfisk

Finner ikke helt ut av hva som er galt hos deg, du hører fra meg ila. dagen.