Gå til innhold

Monk som svever

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror hva jeg vil, men tror ikke på julenissen. Det blir noe helt annet, tror du og vet det, du er bare ute etter å irritere og kverulere. Hvis jeg vil tro på gammel lære så har jeg lov til det, uten å bli latterligjort.

Men hvis dette er mulig må det da være mulig å BEVISE det.

Anonymous poster hash: 0fb77...b18

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

32

• Sør

19

• AnonymBruker

11

• adhemar

6

Mest aktive i denne tråden

GodHatesUsAll

Har lest om folk som mediterer og svever, har lest om folk som mediterer i flere uker i strekk. Har lest om folk som forsvinner i løse luften osv, dette er okkultisme og jeg tror på det. Tror munken som svever bruker energi for å gjøre det.

Dette med å forsvinne i løse luften skjer faktisk opptil 10 ganger i året, men det får urovekkende lite medieomtale. Det skjedde gutta i Spinal Tap. De forteller den tragiske historien helt i slutten av dette intervjuet.

Endret av GodHatesUsAll
stjernestøv

Men hvis dette er mulig må det da være mulig å BEVISE det.

Anonymous poster hash: 0fb77...b18

De som følger "den hemmelige lære" har ikke behov for å bevise noe som helst. Det praktiseres helst i indre kretser. Marcello Haugen kunne mye f.eks, og det vet jo hele Norge. Rudolf Steiner kunne mye, men det foregikk i det lukkede rom. De går ikke rundt og brifer med det heller.

Endret av stjernestøv

Har lest om folk som mediterer og svever, har lest om folk som mediterer i flere uker i strekk. Har lest om folk som forsvinner i løse luften osv, dette er okkultisme og jeg tror på det. Tror munken som svever bruker energi for å gjøre det.

Og jeg har lest om Askeladden, om Odin, om....

At man LESER om noe betyr selvsagt ikke at det er sant. Det betyr bare at noen fant på å skrive det ned.

Jeg tror hva jeg vil, men tror ikke på julenissen. Det blir noe helt annet, tror du og vet det, du er bare ute etter å irritere og kverulere. Hvis jeg vil tro på gammel lære så har jeg lov til det, uten å bli latterligjort.

Latterliggjort?

Hvem er det som tror på flygende munker, sa du?

stjernestøv

Dette med å forsvinne i løse luften skjer faktisk opptil 10 ganger i året, men det får urovekkende lite medieomtale. Det skjedde gutta i Spinal Tap. De forteller den tragiske historien helt i slutten av dette intervjuet.

Madam Blavatsky hadde denne evnen til å forsvinne i løse luften, hun grunnla det esoteriske samfunn. Du burde virkelig lese om henne, det er spennende.

Annonse

De som følger "den hemmelige lære" har ikke behov for å bevise noe som helst. Det praktiseres helst i indre kretser. Marcello Haugen kunne mye f.eks, og det vet jo hele Norge. Rudolf Steiner kunne mye, men det foregikk i det lukkede rom. De går ikke rundt og brifer med det heller.

Av den meget gode og konkrete årsak at de da ville blitt avslørt!

Det er bedre å gjøre det litt "mystisk" når man skal skjule noe.

stjernestøv

Og jeg har lest om Askeladden, om Odin, om....

At man LESER om noe betyr selvsagt ikke at det er sant. Det betyr bare at noen fant på å skrive det ned.

Har lest gamle bøker om okkultisme og det tror jeg på, samma faen hva du skriver.

Har lest gamle bøker om okkultisme og det tror jeg på, samma faen hva du skriver.

Det er da ingen som nekter deg å tro på verken okkultisme eller julenissen! Du lever i en fri verden, og akkurat som du har rett til å skrive sine synspunkter, så har andre også det.

Så kan man sammenligne og se om julenisser og flyvende munker er sannsynlig!

stjernestøv

Av den meget gode og konkrete årsak at de da ville blitt avslørt!

Det er bedre å gjøre det litt "mystisk" når man skal skjule noe.

Åneidu!!! Tror du Marcello Haugen var en fake? Men ikke vits å diskutere med deg, det vet vi begge.

Endret av stjernestøv
stjernestøv

Det er da ingen som nekter deg å tro på verken okkultisme eller julenissen! Du lever i en fri verden, og akkurat som du har rett til å skrive sine synspunkter, så har andre også det.

Så kan man sammenligne og se om julenisser og flyvende munker er sannsynlig!

Gi deg nå sør.

Annonse

stjernestøv

Og igjen blir du ufin når dine innlegg ikke får stå uimotsagt.

Det er typisk samme reaksjon man får når man spør prester hvem som laget Gud!

Hehe, nei når du svarer sør. Forstår ikke hvorfor du gidder. Vi har da vært gjennom dette før.

Åneidu!!! Tror du Marcello Haugen var en fake? Men ikke vits å diskutere med deg, det vet vi begge.

Du tenker på denne Marcello Haugen?

"Den celebre kvakksalver fra Lillehammer, Marcello Haugen, ved kongelig resolusjon ikke hadde fått sin ansøkning om å praktisere som naturlege innvilget."

Altså, en kjent kvakksalver.

Jepp, han var en fake!

stjernestøv

Gi meg?

Du sprer noe du må, eller bør vite, er usannheter, og når noen stiller kritiske spørsmål ved det du påstår, så blir du sur?

Det er andre som burde blitt sur på grunn av det du forsøker å få folk til å tro.

Prøver ikke få folk til å tro, slik du prøver å få folk til å ikke tro. Jeg har respekt for folk, de må få tro hva de vil. Du bare kverulerer! Gidder ikke dette!!!

Prøver ikke få folk til å tro, slik du prøver å få folk til å ikke tro. Jeg har respekt for folk, de må få tro hva de vil. Du bare kverulerer! Gidder ikke dette!!!

Ingen nekter folk å tro. Verken jeg eller andre.

Derimot virker det som om du mener innleggene dine bør få stå uimotsagt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...