Gjest Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Det står: Doktor Online lagrer ingen personopplysninger utover e-postadresse og IP-adresse spores ikke.Slik jeg forstår det så sporer dere ikke ip- adresse, men lagrer den. Det er slik dere kan se om noen prøver å opprette nye kontoer. Jeg forstår det slik at det mangler et komma mellom "epostadresse" og "IP-adresse". Da blir det forståelig for meg - at IP-adr ikke lagres. Men det er som sagt min forståelse Endret 5. juni 2013 av hww 0 Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 Jeg forstår det slik at det mangler et komma mellom "epostadresse" og "IP-adresse". Da blir det forståelig for meg - at IP-adr ikke spores. Men det er som sagt min forståelse De sporer ikke ip adressen, men Kanskje de lagrer den. Hvordan skal de eller vite om noen prøver å opprette nye brukerkontoer? Det er ikke noe problem for meg om de gjør det, men jeg lurte litt etter det første innlegget her. 0 Siter
ekte nick Skrevet 6. juni 2013 Skrevet 6. juni 2013 Det kan jo hende at de bare gjenkjenner personenes skrivemåte da. Man kjenner lusa på gangen. 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 6. juni 2013 Skrevet 6. juni 2013 Vi kan se hvilken ip-adresse et innlegg er postet fra. Og i tillegg så er jo enkelte brukere så lettkjennelige at vi ganske raskt vil gjenkjenne dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.