Gå til innhold

Virkning etter doseøkning(Lithionit og Levaxin)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg var hos legen idag hvor det ble påvist at jeg sto på for liten dose Lithionit og Levaxin.

Disse to ble redusert i oktober da jeg fikk Lithionitforgiftning. De halverte dosen på Lithionit og reduserte Levaxin fra 125 til 100microgram. (og Lamictal fra 500 til 300mg - tok prøve på mandag så svar på den foreligger ikke enda)

Nå må jeg opp igjen på de dosene. :mellow:

Greit nok.

Det jeg lurer på er om hvor lang tid det tar fra økning til jeg vil merke effekt av disse to medisinene? (jeg burde vel kanskje visst det fra tidligere, men det husker jeg altså ikke)

Anonymous poster hash: 36ce9...7dd
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Begge kommer opp i ny "steady state" etter en liten uke. Deretter kan du forvente bedring.

AnonymBruker
Skrevet

Begge kommer opp i ny "steady state" etter en liten uke. Deretter kan du forvente bedring.

Tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: 36ce9...7dd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...