stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 Takk! Det er lurt av deg å ta det opp i dag. Den sprøyta som du skal få i dag; gir den deg den samme daglige dose som det du opplyste til NHD, som han skriver at er lave doser? Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Tror det er samme dose men vet ikke helt, er litt skrekkslagen her. Håper det går bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Tror det er samme dose men vet ikke helt, er litt skrekkslagen her. Håper det går bra. Det er vel sannsynlig at det er samme dose, dersom du ikke har fått opplyst at dosen skal endres. Det er fint at du snakker med dem først. Har du evt anledning til å ringe og få snakket med legen din eller den som ordner med sprøyta, på forhånd? Det går nok bra. Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 Det er vel sannsynlig at det er samme dose, dersom du ikke har fått opplyst at dosen skal endres. Det er fint at du snakker med dem først. Har du evt anledning til å ringe og få snakket med legen din eller den som ordner med sprøyta, på forhånd? Det går nok bra. Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Takk Får snakke med hun som skal sette sprøyta, si at jeg er bekymret for dette. Kanskje det ikke blir noe av, vet ikke helt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 Det er vel sannsynlig at det er samme dose, dersom du ikke har fått opplyst at dosen skal endres. Det er fint at du snakker med dem først. Har du evt anledning til å ringe og få snakket med legen din eller den som ordner med sprøyta, på forhånd? Det går nok bra. Klem Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Da var det gjort og jeg er lettet, hun klarte å roe meg noen hakk så tror det her skal gå bra Tusen takk for støtten, jeg trengte det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Da var det gjort og jeg er lettet, hun klarte å roe meg noen hakk så tror det her skal gå bra Tusen takk for støtten, jeg trengte det Det er godt å høre at du er lettet og at du tror det går bra Håper at du får slappet av med sol og sommer! Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Skrevet 18. juni 2013 Det er godt å høre at du er lettet og at du tror det går bra Håper at du får slappet av med sol og sommer! Anonymous poster hash: e7d6a...0e7 Ja nå skal sommeren nytes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.