AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 Endelig kom jeg meg til legen for å få sjekket denne kulen jeg har hatt på halsen en stund. Det skal visstnok taes biopsi av denne kulen. Er det vondt å ta biopsi?? Ble brått litt engstelig her, både for å ta biopsien, og for resultatet Anonymous poster hash: c821a...e4e 0 Siter
sant å si Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 Alt ettersom hvor prøven skal tas fra, får du enten narkose eller lokalbedøvelse. Det skal altså ikke gjøre vondt Vet ikke hvilken bedøvelse du får når det skal tas fra halsen. Jeg kjenner folk som har tatt biopsi fra lever og nyrer, de fikk narkose. Lykke til 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 Endelig kom jeg meg til legen for å få sjekket denne kulen jeg har hatt på halsen en stund. Det skal visstnok taes biopsi av denne kulen. Er det vondt å ta biopsi?? Ble brått litt engstelig her, både for å ta biopsien, og for resultatet Anonymous poster hash: c821a...e4e Jeg fjernet en lymfeknute i halsen. Fikk lokalbedøvelse og kjente ingenting. Bare litt merkelig følelse når de holdt på. Ingenting å grue seg til :-) Anonymous poster hash: 0d110...879 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 Alt ettersom hvor prøven skal tas fra, får du enten narkose eller lokalbedøvelse. Det skal altså ikke gjøre vondt Vet ikke hvilken bedøvelse du får når det skal tas fra halsen. Jeg kjenner folk som har tatt biopsi fra lever og nyrer, de fikk narkose. Lykke til Jeg fjernet en lymfeknute i halsen. Fikk lokalbedøvelse og kjente ingenting. Bare litt merkelig følelse når de holdt på. Ingenting å grue seg til :-) Anonymous poster hash: 0d110...879 Ok - takk for svar Håper ventetida ikke blir forn lang Anonymous poster hash: c821a...e4e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.