AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 Skrevet 21. juni 2013 Dager som er veldig angstfylte så kan jeg få problemer med hukommelsen og jeg får problemer med å formulere lengre setninger. Jeg er noen gang redd for at jeg er i ferd med å bli dement når dette skjer. Er det vanlig ved sosial angst lidelser at man kan miste hukommelsen litt, følelsene blir kaotiske og man får problemer med å formulere seg. Er dette en del av angstlidelsen. Eller er det noe mer alvorlig på gang?. Jeg har dager der jeg føler jeg fungerer helt normalt i samtaler med andre, men det er gjerne dager der jeg er så frisk at jeg ikke tenker over at jeg har en angstlidelse. Det har vært ille i det siste synes jeg. Anonymous poster hash: 9812c...9bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 Skrevet 21. juni 2013 Det høres ikke noe unormalt ut at du har det sånn ved angst. Da er man ofte så inn i sin egen verden og tanker netopp fordi man har angst at man ikke greier å fokusere helt på det som skjer utenfor. Jeg kjenner meg iallfall igkjen. Har mer enn nok med å "holde angsten unna" og bruker mye energi på det. At andre ikke skal se at jeg har angst osv osv.... Kan også høre hva kjæresten sier, men spørre om det samme flere ganger fordi jeg har vært litt "fjern". Tror nok ikke du er dement, med mindre du er over 60 kanskje Anonymous poster hash: 6575c...99f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Dager som er veldig angstfylte så kan jeg få problemer med hukommelsen og jeg får problemer med å formulere lengre setninger. Jeg er noen gang redd for at jeg er i ferd med å bli dement når dette skjer. Er det vanlig ved sosial angst lidelser at man kan miste hukommelsen litt, følelsene blir kaotiske og man får problemer med å formulere seg. Er dette en del av angstlidelsen. Eller er det noe mer alvorlig på gang?. Jeg har dager der jeg føler jeg fungerer helt normalt i samtaler med andre, men det er gjerne dager der jeg er så frisk at jeg ikke tenker over at jeg har en angstlidelse. Det har vært ille i det siste synes jeg. Anonymous poster hash: 9812c...9bd Tror det er normalt å miste hukommelsen når en har angst, angst er altoppslukende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.