AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 1. Bo på et sted hvor det finnes folk jeg liker. Like barn leker best. 2. Klare å skaffe vennskap med disse. 3. Klare å være sosial med disse, slik at sosialiseringen oppleves meningsfull, og man rett og slett har det best når man er sosial (i motsetning til å leve isolert). Per dags dato er jeg ikke i stand til noen av delene. Anonymous poster hash: 1915b...106 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 1. Bo på et sted hvor det finnes folk jeg liker. Like barn leker best. 2. Klare å skaffe vennskap med disse. 3. Klare å være sosial med disse, slik at sosialiseringen oppleves meningsfull, og man rett og slett har det best når man er sosial (i motsetning til å leve isolert). Per dags dato er jeg ikke i stand til noen av delene. Anonymous poster hash: 1915b...106 Det er fint at du har mål for fremtiden, og at du har skrevet dem ned! Har du også skrevet delmål med tidsfrist, og planlagt det du skal gjøre for å nå delmålene og målene? Jeg ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: d1d54...7ad 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Kjempebra målsetninger! Ønsker deg lykke til! Jeg er litt nysgjerrig, hvordan har du tenkt å gå fram? Og har du noen som hjelper deg, eller skal du greie det alene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.