Kitina Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg gikk på 100 mg zoloft i en del år. Har nå trappet ned med 25 mg hver mnd. De siste tre dagene på 50 mg begynte jeg å bli svimmel. Da hadde jeg gått på 50 mg i nesten en mnd uten problemer. Jeg har nå gått på 25 mg zoloft i en uke Så, jeg har vært svimmel en stund. Skyldes svimmelheten seponeringen tror du? Endret 22. juni 2013 av Kitina 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Ja, jeg tror det kan ha med seponeringen å gjøre. 0 Siter
Kitina Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Skrevet 22. juni 2013 Jeg har altså tappet ned 25 mg pr mnd. Jeg syns dette er sakte. Hva er ditt råd på hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne medisinen + bli kvitt svimmelheten? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juni 2013 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har altså tappet ned 25 mg pr mnd. Jeg syns dette er sakte. Hva er ditt råd på hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne medisinen + bli kvitt svimmelheten? Ja, det er sakte, og du har gjort alt etter læreboken. Du kan prøve 50 mg et par uker kun for teste om det er Zoloft. Om det ikke gir seg da, bør du sjekke om det er en annen årsak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.