Gå til innhold

Dritt

hardetogsåsånn

Anbefalte innlegg

hardetogsåsånn
Skrevet

Avogtil er noen dager bare så man har lyst å skrike skrike skrike. Heldigvis lenge mellom men når dagen er her er det vondt. Griner å griner.

Føles som at d ikke er noen man kan snakke m for jeg orker ikke snakke m noen og hva skal d være godt for når ingenting hjelper.

Vet mensen er på vei så d går sikkert over men d e så jævlig å rakke så mye ned på seg sjøl, føler meg totalt mislykket å alt jeg har bygd opp rundt meg e jo bare der å kan ikke brukes til en dritt når jeg har d sånn.

Rævva forhold å rævva eks, lyst å rømme fra alt!!!!

Skrevet

Jeg synes dette er noe du bør gå til fastlegen din med. Det er ikke normalt å ha det slik, og hjelp finnes.

Noen dager er ræva, ja, det gjelder alle. Men når det blir slik at du bare vil "rømme fra alt", så har du muligens kommet dit hvor du lider av en medisinsk tilstand, som i likhet med nær sagt alle andre sykdommer kan behandles, av lege. Men da må du komme deg til legen.

Uten at jeg kan stille noe diagnose, jeg er ikke lege, men jeg synes innlegget ditt lyser av depresjon og fortvilelse. Det finnes svært god behandling mot det.

Ikke gi opp! Det kommer bedre dager!

Skrevet (endret)

Ja. Noen dager er skikkelig vonde. Det er helt normalt, og en del av livet. Men det går over. Hold ut. Får lyst til å lage en god kopp te til deg, og sette på noe fin musikk. Eller bare legge et teppe over deg og la deg gråte i fred om du trenger det. Men likevel forsikre deg om at det kommer bedre dager, forhåpentligvis fortere enn du tror, jeg lover.

Endret av homuncula
hardetogsåsånn
Skrevet

Åååå kjære meg så mange fine svar. Tusen tusen takk.

Det begynte å lette i går ettermiddag. Det var godt.

Jeg har hatt en depresjon før å får følelsen avogtil men sjeldent. Men d e spes når mensen ska komme.

Jeg går til behandling til kinesiolog, både for å styrke meg til hverdagen å løse opp i gamle traumer. Men i går føltes alt bortkastet.. Men d e det ikke altså, jeg vet d går over men gråt meg i søvn å d va heldigvis litt bedre når jeg våknet.

D e bare så vondt når d står på, da e d utrolig godt å vite at d finnes utrolige mennesker på dr.online.

Tusen takk for fine svar å masse trøst.

Ha en fin kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...