cappella33 Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har nå det siste halvannet året hatt ekstremt mye angst og uro. Dette startet da jeg trappet ned på efexor depot, og skulle prøve en ny medisin. Men jeg måtte trappe opp igjen på den for jeg ble forferdelig dårlig av angsten. Jeg bruker nå efexor og lamictal. Men selv om jeg har jobbet mye med meg selv i forhold til angsten min, så føler jeg det har skjedd noe nytt og rart ved meg. Jeg får helt plutselige angstfølelse av alt muligt, dette kan være vind, sol, varme, nye steder, men og i det dagelige liv. Jeg skar meg med en kniv ved et uhell, og fikk et panikkanfall ut av det. Har aldri hatt problemer med det tidligere. Jeg føler som det er noe som styrer følelsene mine til få angstfølelser, plutselig føles det som uvirkelig og rart ut av ingenting, Dette er skremmende og vondt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. føles som jeg er nervrotisk. Har emosjonell ustabil pf, tilbakevendte depresjoner og ulike former for angst. Siden jeg ikke føler medisinene hjelper mot dette, så lurer jeg på om det går å bruke antipsykotika for å se om det kan hjelpe meg? Har brukt trilafon da jeg var 18-20 år. for da hadde jeg samme problemet og de hjalp meg. Brukte en lav dose på 6 mg tror jeg. Er nå 33 år og jeg kom meg etter et par år på trilafon på den tiden. Vet at trilafon skal ut av markedet snart, så lurer på om det fins noe annen medisin som ligner på trilafon som er verdt å prøve? Hva sier du NHD? Jeg har hørt om antipsykotika kan hjelpe for veldig uro og uvirkelighets følelser, tanker og angst som er over tid. Men ved en lav dose siden det ikke er snakk om psykoser og slikt. Please trenger svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.