AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Jeg bruker antipsykotika. Hvis ikke ville jeg hatt det helt for jævlig. Men en ting jeg lurer på, er om det egentlig hadde vært best om jeg hadde det helt for jævlig. Jeg tenker på det å komme seg videre. Utvikler man seg egentlig når man bruker antipsykotika mot problemene sine? Jeg sitter jo bare her og føler ingenting! Hadde jeg hatt det helt for jævlig hadde jeg kanskje forandret meg, enten fordi jeg i større grad ville forsøkt å finne en "kur" på annet vis (jobbe med seg selv), eller som en slags katarsis. Syns det er så varierende hva man får høre ang. dette i psykiatrien. Noen mener man ikke blir frisk uten medisiner, andre mener man faktisk ikke blir frisk med medisiner. Jeg har inntrykk av at fagpersonen her inne tilhører førstenevnte kategori. Jeg er egentlig ikke interessert i å høre NHD's perspektiv på dette som han vil fremsette som en "absolutt sannhet". Jeg er frustrert. Anonymous poster hash: c21cb...b2c 0 Siter
Nycora Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Jeg bruker antipsykotika. Hvis ikke ville jeg hatt det helt for jævlig. Men en ting jeg lurer på, er om det egentlig hadde vært best om jeg hadde det helt for jævlig. Jeg tenker på det å komme seg videre. Utvikler man seg egentlig når man bruker antipsykotika mot problemene sine? Jeg sitter jo bare her og føler ingenting! Hadde jeg hatt det helt for jævlig hadde jeg kanskje forandret meg, enten fordi jeg i større grad ville forsøkt å finne en "kur" på annet vis (jobbe med seg selv), eller som en slags katarsis. Syns det er så varierende hva man får høre ang. dette i psykiatrien. Noen mener man ikke blir frisk uten medisiner, andre mener man faktisk ikke blir frisk med medisiner. Jeg har inntrykk av at fagpersonen her inne tilhører førstenevnte kategori. Jeg er egentlig ikke interessert i å høre NHD's perspektiv på dette som han vil fremsette som en "absolutt sannhet". Jeg er frustrert. Anonymous poster hash: c21cb...b2c Kanskje prøve den gyldne middelvei? NHD har jo påpekt flere ganger her inne at mange kan greie seg med små doser ap etter hvert. Du sier at du greier deg ikke uten, hva er da alternativet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Jeg bruker ikke store doser antipsykotika. Så... det er jo ikke sikkert det har så mye å si for dette. Sannheten er egentlig, for å være helt ærlig, at jeg ikke har fungert bedre/hatt det bedre enn på 10 år. Anonymous poster hash: c21cb...b2c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.