Gå til innhold

Færre menn blir fedre


Gjest Xtra

Anbefalte innlegg

Stamper du rundt i det forholdet ennå? Får nesten lyst til å filleriste deg! :P Og ja - det finnes massevis av muligheter til å finne en annen og attraktiv mann, men du bør jo ikke vente ti år med å gå fra eksen først, om du ønsker barn.

:)

Er veldig glad i hverandre da.. Vi får se. I alle fall last try. Garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Togli

    39

  • AnonymBruker

    25

  • morsan

    19

  • Ayia

    19

Mest aktive i denne tråden

Nå mistenker jeg at du har truffet få ikke-utdannede de siste årene Togli... eller kanskje det bare er jeg som kjenner mange som har jobbet seg opp framfor kun å utdanne seg til? Jeg kjenner iallefall veldig mange flotte menn som ikke har vg skole, men som likevel har både hode og hjerte på rett plass, som er reflektert og har spennende erfaringsbakgrunn. Om jeg var singel ville jeg nok tenkt som morsan jeg også ;)

Som jeg skrev, så har jeg truffet flotte menn uten spesielt høy utdannelse -men det skal litt mer til før jeg fatter interesse for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo meg det!! Hehe, men godt å høre at det fins muligheter hvis eks og jeg ikke får det til.

Skal sende deg navnet på de to kompisene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig å huske!! Kenner flere jeg også. Selv om jeg også har fått inn m morsmelken viktigheten av utdanning.

Samme her. Vi hadde knapt arbeidsoppgaver i heimen vi, for tiden skulle ideelt brukes på skolearbeid - vegen til selvstendighet for søster og meg det, i følge min mor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Trodde for øvrig du var en urban byjente!

Jeg er ei ekte landsens jente, til og med odelsjente på et lite småbruk (dog uten dyr;)) - men jeg var urban i 12 år :P Bodde midt i tjukkeste Oslo fra jeg var 16-28 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsket meg heller ikke - slett ikke - en mann med barn fra før - men det var nå det jeg fikk - eller rettere sagt det var nå det han hadde, han jeg forelsket meg voldsomt i. Livet hadde nok vært enklere uten den ekstra familie-delen - men det var nå sånn det ble. :-)

Ja kan ikke alltid styres :) Men styrer seg selv hvis man klarer å unngå å omgås menn med barn. Hvilket var lett for meg i min daværende studenttilværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vil helt sikkert velge mann ut fra andre kriterier idag? Jeg føler iallefall at det skal mye til for at jeg velger en mann med kun videregående skole idag.... Jeg fatter liksom ikke så stor interesse for ham hvis han ikke har valgt mer utdannelse enn det ;) Da jeg var tyve hadde dette underordnet betydning..... Må legge til at jeg har truffet kjekke menn uten mer enn videregående skole, men det har ligget lengre inne å bli interessert i dem ;) De måtte liksom bevise litt mer først ;)

Åja, helt annerledes i dag. Nesten rart/skummelt å skulle treffe mann på min alder som ikke har barn. Er uansett ikke aktuelt å få barn med ny mann nå.

Og mtp utdannelse osv: bare VGS er ikke mye, men kan jo ha kortere utdannelse enn meg da. Tenker ikke snekker eller slikt, men kanskje en som jobbet med data? Eller kortere økonomiutdannelse el lign? Eller sykepleier? Eller militær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier i andre setning er poenget mitt (eller egentlig morsans hehe;) - det er ikke rent få flinke smarte folk i vår generasjon som er uten utdannelse, så mange uten høy utdannelse kan godt være på samme frekvens, som du kaller det. Jeg kjenner flere gründere eller ledere uten høy utdannelse, og jeg kan love deg at det overhodet ikke er noe i vegen med hodet av den grunn. Faktisk er mange av dem vel så spennende som de mange høyt utdannede akademikere som jeg kjenner, nettopp fordi de har en mye mer sammensatt erfaringsbakgrunn :)

Ja nemlig!

Jeg nå likevel ha en mann som er reflekterende, belest, intellektuell, men slike kan man finne uten seksårig universitetsutdannelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja nemlig!

Jeg nå likevel ha en mann som er reflekterende, belest, intellektuell, men slike kan man finne uten seksårig universitetsutdannelse også.

Hvordan skal han ellers være? (hvis du ønsker å si noe om det)

 

Mvh Kirsten Giftekniv :-)

Anonymous poster hash: 0e7a3...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, helt annerledes i dag. Nesten rart/skummelt å skulle treffe mann på min alder som ikke har barn. Er uansett ikke aktuelt å få barn med ny mann nå.

Og mtp utdannelse osv: bare VGS er ikke mye, men kan jo ha kortere utdannelse enn meg da. Tenker ikke snekker eller slikt, men kanskje en som jobbet med data? Eller kortere økonomiutdannelse el lign? Eller sykepleier? Eller militær?

Ja, sant det! Det handler nok mer om at når jeg treffer en mann som ikke har gjort annet enn videregående skole og jobba, så blir jeg usikker på om han har noen ambisjoner og mål i livet ;) Har han høyere utdannelse, så er det nesten slik at jeg vet at det er en målbevisst fyr det går an å reflektere sammen med ;)     (men det vil alltid finnes mange unntak fra regelen;))   Jeg var forresten ute på date med en fyr med utdannelse langt over snittet, men han var så smart og filosofisk at hjernen min var helt utslitt etter to timer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg leste artikkelen, og jeg ville heller fått barn med en eldre mann med utdanning og tre barn fra før, enn en bannende mann med joggebukser og hvite tennissokker. Hvite sokker syns jeg er grusomt.

feks sokker i sandaler? Eller hvite sokker i sko? Jeg misliker sokker som ikke passer i skoene, feks ankelsokker bør man bruke eller enda lavere/mindre sokker i små sko, jeg ser mange mennesker med sokker dratt langt opp på leggen, jeg syns det ser ekkelt ut. 

 

Hva er så galt med hvite sokker egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med hvite sokker egentlig??

Når menn tropper opp i hvite sokker, så skjønner man at han driter i stil og mote :P  Jeg må innrømme at jeg faller lettest for menn som ser litt motebevisste ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når menn tropper opp i hvite sokker, så skjønner man at han driter i stil og mote :P  Jeg må innrømme at jeg faller lettest for menn som ser litt motebevisste ut ;)

Men Togli, da, du av alle må jo ha fått med deg at alt fra 80-tallet er in igjen, heriblant hvite sokker, dog ikke til dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn tropper opp i hvite sokker, så skjønner man at han driter i stil og mote :P  Jeg må innrømme at jeg faller lettest for menn som ser litt motebevisste ut ;)

 

Jeg går nå heller i joggesko og hvite sokker enn å prøve å sjarmere en overfladisk frøken med et falsk ytre :P

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Togli, da, du av alle må jo ha fått med deg at alt fra 80-tallet er in igjen, heriblant hvite sokker, dog ikke til dress.

 

Men Togli, da, du av alle må jo ha fått med deg at alt fra 80-tallet er in igjen, heriblant hvite sokker, dog ikke til dress.

Det hjelper ikke!! Hvite sokker er bare ok i joggesko på joggetur!!!! Basta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nemlig!

Jeg må likevel ha en mann som er reflekterende, belest, intellektuell, men slike kan man finne uten seksårig universitetsutdannelse også.

Ikke sant! Mens jeg studerte og rett etter hadde jeg flest "dypere samtaler" med "universitetsfolk", men nå 15 år etter syns jeg faktisk de utenfra er vel så spennende. Men som du sier - kun videregående kan bli litt lite i partnersammenheng ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nå heller i joggesko og hvite sokker enn å prøve å sjarmere en overfladisk frøken med et falsk ytre :P

Man må uansett være seg selv, og er man en hvitsokkfyr, så tar man selvsagt på seg hvite sokker og satser på å treffe ei dame som driter i hvordan mannen ser ut :P

 

Jeg tipper du ikke hadde falt for meg når jeg trasker rundt i Felleskjøpetdressen min heller, men jeg påstår ikke at du har et falskt ytre av den grunn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste denne så tenkte jeg med en gang på to gode kompiser av meg! De begge nærmer seg 40, er single og barnløse. Begge to er råkjekke og kan vel nesten få den dama de vil ;) Problemet er at det er først nå de er villige til å slippe det "gamle livet" der de er single, lever livet og kun har seg selv å fokusere på - og nå er de på jakt etter kvinnen de kan få barn med, men hun bør ikke ha barn fra før - og hun bør være ung nok til å få sitt første barn nå. Ingen av dem ønsker en kjæreste som er under 30, da de helst faller for kvinner som er litt eldre enn det...

 

Men hvor finnes denne kvinnen da? Attraktiv, barnløs, 35 år gammel - og som ønsker seg barn?

 

De leter fortsatt.....

Det gjetter jeg de kommer til å fortsette med også, iallefall om de er av typen jeg kjenner et par av også.... ;) Hyggelige og kjekke og gutteaktig sjarm i bøtter og spann,  men jeg må lete med lupe for å finne situasjoner de virkelig har satt egoistiske behov til side for en dame.... Bra damer faller ikke for denne typen gutter, for man ser først og fremst bare ulv når man møter dem vettu... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må uansett være seg selv, og er man en hvitsokkfyr, så tar man selvsagt på seg hvite sokker og satser på å treffe ei dame som driter i hvordan mannen ser ut :P

 

 

Mye fint under disse hvite sokkene og resten av klærne (mote u-riktige eller ei) skal jeg si deg ;)

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...