PandaAmanda Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Skrevet 4. juli 2013 Neppe ubehagelig for ham å skulle forholde seg til deg - det er vel heller du som synes det er ubehagelig å fortelle ham det. Hvis du synes det er vanskelig å snakke om dette, så kan du henvende deg skriftlig i forkant av en time. Skriv et brev hvor du forklarer din bakgrunn og still de spørsmål du har, og si så at du kommer til å bestille en time hvor dere kan snakke nærmere om dette.Ja... ser at det absolutt er en mulighet å skrive brev i forkant. Men jeg må jo likevel sette opp og møte til den timen etterpå.Jeg skriver greit om ting, men å snakke er noe helt annet. Det er et problem også i samtale på senteret - jeg får total ordsperre og klarer ikke si noen ting. Sånn kan jeg ikke møte fastlegen.Men tusen takk for tips! Jeg tror vel kanskje det beste er å holde meg der jeg er nå Men det var fint å få luftet disse tankene her - tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.