Gå til innhold

Er det viktig å ha en diagnose?

Anbefalte innlegg

PandaAmanda
Skrevet

Neppe ubehagelig for ham å skulle forholde seg til deg - det er vel heller du som synes det er ubehagelig å fortelle ham det. Hvis du synes det er vanskelig å snakke om dette, så kan du henvende deg skriftlig i forkant av en time. Skriv et brev hvor du forklarer din bakgrunn og still de spørsmål du har, og si så at du kommer til å bestille en time hvor dere kan snakke nærmere om dette.

Ja... ser at det absolutt er en mulighet å skrive brev i forkant. Men jeg må jo likevel sette opp og møte til den timen etterpå.

Jeg skriver greit om ting, men å snakke er noe helt annet. Det er et problem også i samtale på senteret - jeg får total ordsperre og klarer ikke si noen ting. Sånn kan jeg ikke møte fastlegen.

Men tusen takk for tips! Jeg tror vel kanskje det beste er å holde meg der jeg er nå :) Men det var fint å få luftet disse tankene her - tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...