AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 Skrevet 6. juli 2013 Har slitt med psykiske vansker i mange år. Periodevis bruker jeg litt Imovane. Kan gå mnd i mellom hver periode med Imovane. Nå har jeg brukt Imovane 1 tablett 7,5 mg hver kveld siden 19 juni. Er det feil det jeg gjør? Tenkte bruke samme dose en del uker til. Føler det er mitt "sikkerhetsnett" for å klare sommeren uten terapi sammen med mann og barn.. Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 5db1b...343 Anonymous poster hash: 5db1b...343 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Om du bruker det mer enn 3-4 uker av gangen, kan du lett havne i avhengighet. Du må selv avgjøre om det er bedre eller verre enn det du ellers sliter med. Ofte havner en imidlertid ut med to problemer der en før hadde ett problem. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Hva med å vurdere søvnrfremmende medisiner som ikke er vanedannende. Noen har god effekt av en liten dose Seroquel. Denne har kort halveringstid, og gir ikke hangover. Om fastlegen har ferie, skal jo vedk. ha en vikar. Evt. kunne du fått en samtale med en annen lege ved legesenteret ditt - forutsatt at det jobber flere leger der. Privatlege er alltid et alternativ, men dette er temmelig dyrt. 0 Siter
100%ull Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 . Les gjennom dette her... Kansje du kan klare å sove på en "normal" måte etterhvert... Jeg klarte å venne meg av imavane som jeg hadde blitt avhengig av med å lære andre måter å sove på... http://helse-bergen.no/omoss/avdelinger/sovno/Documents/sovno_S%C3%B8vnproblemer%20-%20hvordan%20skal%20de%20behandles.pdf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.