Gå til innhold

Aberela krem mot rynker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker Aberela 0,05% krem, pga problem med fet hud (overproduksjon av talg). 

Jeg har lest om at denne kremen også kan fjerne rynker og brukes i forbindelse med solskadet hud.

Har du erfaring med bruk av denne kremen og at rynker har forsvunnet?

 



Anonymous poster hash: 644ab...17f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk Obagi!

A-vitaminkremen får bedre effekt i kombinasjon med blenderkremen fra Obagi visstnok.

Har brukt obagiserien med godt resultat og skal i høst kjøre en runde med a-vit+++ mtp rynkeforebygging/bekjempelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk Obagi!

A-vitaminkremen får bedre effekt i kombinasjon med blenderkremen fra Obagi visstnok.

Har brukt obagiserien med godt resultat og skal i høst kjøre en runde med a-vit+++ mtp rynkeforebygging/bekjempelse.

Takk for tips!

Hvor får jeg kjøpt blenderkremen fra Obagi? Er den på resept?

Hva er fullstendig navn på kremen, er det en av disse?

http://www.sunn24.no/hudpleie/velg-medisinsk-hudpleie/obagi

Hvordan kombinerer jeg Obagi blenderkrem og Aberela? Skal jeg bruke aberela på natt og Obagi på dagtid?

 

Anonymous poster hash: 644ab...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har brukt obagiserien med godt resultat og skal i høst kjøre en runde med a-vit+++ mtp rynkeforebygging/bekjempelse.

Hvilket produkt er a-vit+++ mtp rynkeforebygging/bekjempelse?

Anonymous poster hash: 644ab...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Nå vet jo ikke jeg hvorvidt du trenger er såpass heavy omgang på huden din da - derfor anbefaler jeg deg ikke å begynne med noe på egenhånd, men ta det via forhandler. A-vitaminsyre ( ev aberela) og blender får du ikke kjøpt på nett. Sjekk litt rundt der du bor. I Oslo får du det vel på nobel clinic og flere andre steder.

Jeg har kun brukt rens, toner, clear, solkrem og c-vitamin, men skal føye til a-vitamin blandet med blender i høst. Det er også noe som heter exfoderm i serien som man trenger hvis man har grov hud. Jeg skal ikke bruke denne. Les om nu derm behandlingen til Obagi.

Dette koster fort noen tusenlapper, så viktig å få det via en som ikke prakker på unødvendig mye - og selvsagt at de tror din hud tåler og kan få hjelp.

Jeg er knallfornøyd med det jeg har brukt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Måtte slutte med Aberela krem i ansiktet. Ble sol og lysømfintlig. Er det fortsatt til tross for at jeg sluttet for 1 år siden. Problemer med å være ute om dagen .Rød og irritert hud ble resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk Obagi!

A-vitaminkremen får bedre effekt i kombinasjon med blenderkremen fra Obagi visstnok.

Har brukt obagiserien med godt resultat og skal i høst kjøre en runde med a-vit+++ mtp rynkeforebygging/bekjempelse.

Disse nevnte en venninne av meg i fjor høst, men jeg ble ble i grunnen skeptisk av det hun sa om flassing. Det var visst vanlig at huden flasset i flere uker (?), og etter dette hørte jeg ikke særlig etter for da var det temmelig uaktuelt... :P Hun sa at jeg kunne prøve en kombinasjon av to ulike kremer (husker ikke helt hvilke, men tror det var de du nevner  her) 1-2 ganger pr uke, og mente at jeg kanskje ikke ville flasse da? Selv brukte hun samme mix hver kveld + en spesiell solkrem og en rens fra samme serie. Hun bruker ikke andre fuktighetskremer lenger sier hun, og huden hennes ser veldig fin ut nå (hun er rett over 40 år). Kan du si noe mer om din erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse nevnte en venninne av meg i fjor høst, men jeg ble ble i grunnen skeptisk av det hun sa om flassing. Det var visst vanlig at huden flasset i flere uker (?), og etter dette hørte jeg ikke særlig etter for da var det temmelig uaktuelt... :P Hun sa at jeg kunne prøve en kombinasjon av to ulike kremer (husker ikke helt hvilke, men tror det var de du nevner  her) 1-2 ganger pr uke, og mente at jeg kanskje ikke ville flasse da? Selv brukte hun samme mix hver kveld + en spesiell solkrem og en rens fra samme serie. Hun bruker ikke andre fuktighetskremer lenger sier hun, og huden hennes ser veldig fin ut nå (hun er rett over 40 år). Kan du si noe mer om din erfaring?

Jeg tror det stemmer det du sier over her. Det ble aldri til at jeg begynte med blender+ a-vit. fra Obagi, men isteden et c-vit.serum og a-vit.serum fra duve medica. http://www.duvemedica.no/ Legen sa også at han ikke skjønte hvordan folk holdt ut hele obagi-kuren. Huden er ganske bra nå til tross for at det er hud-fiende-mnd; februar.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det stemmer det du sier over her. Det ble aldri til at jeg begynte med blender+ a-vit. fra Obagi, men isteden et c-vit.serum og a-vit.serum fra duve medica. http://www.duvemedica.no/ Legen sa også at han ikke skjønte hvordan folk holdt ut hele obagi-kuren. Huden er ganske bra nå til tross for at det er hud-fiende-mnd; februar.  

Men du tenker også å prøve a-vit + blender eller? Uten å bruke resten av kuren? Eller er det a-vit + blender som er kuren? *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte m Obagi , så var det pga begynnende p-pille-pigmentering. Jeg som alltid har blitt så pent brun, blir nå skjoldete.... Jeg brukte derfor rens, toner, clear(mot pigmentering) og c-vit og solkrem forebyggende. Jeg tenkte å ta resten av kuren, men fant vel ut at huden var ok. Obagi er sterk, og mange tåler ikke produktene. Det har gått fint m meg, men da altså uten exfoderm, blender og a-vit. Jeg hadde lyst til å bruke de to sistnevnte for å forebygge rynker.

Kuren er vel alt, men jeg tror ikke alle må ha alt. Nå har legen sluttet m Obagi, så blir foreløpig duve.

Dette ble et dårlig svar, merker jeg... Det beste er å høre m de som selger produktene. Hele kuren bør nok tas på høsten.

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...