AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Har gått til en og samme behandler i over 10 år for psykiske plager. Like lenge har jeg misbrukt Imovane i store perioder. Føler at behandleren min engasjerer seg lite i mitt misbruk. Og bare sier "du misbruker medisinen, du må slutte." Bør jeg forvente mer hjelp fra behandler? Eller bør jeg rett og slett innse at dette må jeg klare på egenhånd? Føler terapien hjelper meg lite. Særlig når kanskje hovedproblemet mitt i perioder er pillemisbruk.. Hva bør jeg gjøre? Nå tar jeg 11,25 mg hver kveld. ( En og en halv) Har åtte og en halv tabletter igjen. Hvordan slutte best? Mest skånsomt..? Og til slutt "verdens vanskeligste spørsmål" hvordan slutte for godt..? Anonymous poster hash: c9586...a69 Anonymous poster hash: c9586...a69 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Ja, dette er et problem som krever handling - av deg. Dette er ikke noe en kan prate bort. Her må det handling til. De 8,5 tablettene deler du i kun halve og tar en halv hver kveld i 17 kvelder. Når det er slutt, har du på den 18. dagen sluttet for godt :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Jeg var avhengig av imovane for å sove i 4-5 år.... kunne gå opptil en uke uten søvn, uten imovane.... Ble aldri trøtt og måtte stadig ta mer for å greie å sove.... Men etter at jeg begynte på remeron 30 mg har jeg sovet godt i årevis ;-) Verdt å prøve :-) 0 Siter
ISW Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Jeg var avhengig av imovane for å sove i 4-5 år.... kunne gå opptil en uke uten søvn, uten imovane.... Ble aldri trøtt og måtte stadig ta mer for å greie å sove.... Men etter at jeg begynte på remeron 30 mg har jeg sovet godt i årevis ;-) Verdt å prøve :-) Og du kan glemme low-carb-dietter for evig og alltid, selv om man så gjerne burde spist sånt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.