stjernestøv Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Er det vits å ta zeldox når jeg får cisordinol depot? Vil høre din mening, får høre psykiateren her sin mening i morgen. Vil helst slutte med zeldox. 0 Siter
frosken Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Kommer ikke dette litt an på om du får tilstrekkelig stor dose cisordinol ennå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Skrevet 16. juli 2013 Kommer ikke dette litt an på om du får tilstrekkelig stor dose cisordinol ennå? Jo, men tror jeg skal få større dose i morgen. Var jo for å slippe piller det med depot, vil ikke ha begge deler. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Virkningen på deg er fasiten. Generelt tror jeg at det ikke er noe poeng med den ekstra zeldoxen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Skrevet 17. juli 2013 Virkningen på deg er fasiten. Generelt tror jeg at det ikke er noe poeng med den ekstra zeldoxen. Takk, tror ikke det er noe poeng med zeldoxen jeg heller. Vil prøve uten fra i morgen av 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.