AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Hver gang jeg blir forkjøla eller får en halsbetennelse blir jeg så veldig slapp. Jeg klarer såvidt å gjøre noen ting. Jeg er veldig sjelden syk men når jeg bare får vondt i halsen blir jeg så slapp! Er dette vanlig? Blir også veldig dårlig når jeg har influensa. Jeg har sykdomsangst i tillegg. Gråter lett når jeg er så slapp og føler meg dårlig. Tåler jeg ingenting eller er det vanlig å bli så slapp og sliten og fungere fordet? Anonymous poster hash: 4c5dc...def 0 Siter
laban Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 De fleste merker vel at allmenntilstanden blir litt nedsatt, men man blir ikke nødvendigvis "superslapp" av vanlig forkjølelse. Ved influensa blir de fleste mye dårligere, men det er individuelt hvor høy feber man får, så formen kan jo variere fra person til person allikevel.Standardrådet er kanskje å sjekke om du har vitamin- eller jernmangel neste gang du er i kontakt med helsevesenet? 0 Siter
frosken Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Sannsynligvis har du ganske mye fokus og oppmerksomhet rettet mot egen kropp når du er syk, og når man kjenner ekstra godt etter så kjenner man seg gjerne ekstra syk og slapp også. Samme fenomen som gjelder når en del menn blir syke med bagatellmessige sykdommer ;-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Ja, det stemmer nok. Jeg har veldig fokus på hvordan jeg føler meg i kroppen til enhver tid. Jeg er verre enn mannen min. Han klager aldri, men jeg blir som en liten unge.. Kanskje jeg skal prøve å godta å bare være slapp og det ikke er farlig. Anonymous poster hash: 4c5dc...def 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.