Gjest Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 1. Hjelper Lithium mot intense, vonde emosjoner? 2. Er det slik at en må ha time hos psykiater for å få prøve Lithium? 3. Kan en fint kombinere Lithium med Efexor, Lamictal og Wellbutrin? 0 Siter
miakami Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Ja, det hjelper utrolig godt med psykisk smerte. Jeg vet ikke om man må til psykiater for å prøve det. Jeg tror det kan kombineres med alle medisinene du ramset opp. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. juli 2013 Skrevet 19. juli 2013 Ja, det hjelper utrolig godt med psykisk smerte. Jeg vet ikke om man må til psykiater for å prøve det. Jeg tror det kan kombineres med alle medisinene du ramset opp. Tusen tusen takk for svar Da bestiller jeg time til fastlegen på mandag. Kanskje det er håp for meg og. Nå ble jeg litt lettet 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 1. Nei, men det hjelper mot depresjoner ved bipolar lidelse. 2. Ja. 3. Ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.