stjernestøv Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 Dere som tar medisiner, drikker dere alkohol og tar dem fordi? Jeg liker å kose meg litt men tenker jeg må ta medisinene og, det er vel ikke farlig å blande alkohol og medisiner? 0 Siter
ISW Skrevet 20. juli 2013 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tror antipsykotika og alkohol er en heller dårlig miks. Foruten sikkert i helt beskjedne mengder. Men jeg tror ikke du bør drikke for rusens skyld når du tar antipsykotika, et glass vin til maten eller lignende er sikkert ikke farlig. Men det vet nok NHD best til syvende og sist. Så har det jo også litt å gjøre med din tidligere respons på blandingen, men uansett er nok ikke store mengder alkohol lurt (det er det kanskje ikke uavhengig av medisiner?) For min egen del (SSRI) opplever jeg heller lite problemer med å drikke (merker ingen forskjell med og uten medisiner). Men jeg liker ikke å drikke mye uansett, fordi jeg er så redd for å miste kontroll over meg selv. Imidlertid har det ikke vært noe problem å ta noen halvlitere for meg, men som sagt, jeg tror egentlig ikke man skal gjøre det. Og med antipsykotika er det nok enda litt strengere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Skrevet 20. juli 2013 Takk for svar. Får gi meg nå, har dukket litt cider og kjente det ble ubehagelig i toppen og kroppen. Sikkert ikke lurt med store mengder nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.