Gå til innhold

Apatisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt veldig til angst og depresjoner i dag.

Jeg føler meg helt apatisk. Sitter rett opp og ned i sofaen og greier ikke gjøre noen verdens ting. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal takle morgendagen. Greier ikke se på tv en gang.

Hva skal jeg gjøre?, kanskje det går over, men vurderer å ringe til psykehuset der jeg hører til.

Hvor lenge skal jeg gå sånn rundt som dette, før jeg sier noe om det. Huff dette er vanskelig. Anonymous poster hash: 791e7...419

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel som regel fornuftig å fortelle om hvordan man har det til helsevesenet.

Hvor lenge er det til du har en avtale med anledning til å fortelle om dette?

Anonymous poster hash: 142b4...fd9
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 24 Jul 2013 - 23:40, said:

Det er vel som regel fornuftig å fortelle om hvordan man har det til helsevesenet.

Hvor lenge er det til du har en avtale med anledning til å fortelle om dette?

To uker til jeg har time med psykepleier, og tre til jeg har time med behandler.

Jeg holder ærlig talt på å klikke. Jeg kjenner jeg må ha noen å prate med. Har hatt konstant angst i hele dag. Anonymous poster hash: 791e7...419

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til at det skal være "feil" å kontakte de. Det er aldri "feil" å komme med et ærlig ønske om hjelp, i en eller annen forstand, ovenfor helsevesenet (det er ikke pasients ansvar å avgjøre hva som kvalifiserer for den og den hjelpen eller ikke).

Men du må jo tenke over hva du vil ha hjelp med. Hvis det hjelper å bare få snakke med noen er det jo enkelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...