AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 "Han der har jo ikke problemer!" - dette er noe jeg får inntrykk av at folk snakker om når jeg forlater dem eller når de ser meg fra avstand. Jeg tolker det sånn at de mener jeg ikke er psyk, og da er en svindler (pga. ytelser fra NAV). Syns jeg hører det i hytt og pine, jeg. Jeg vet at "alle" mener det ikke er realitet i at folk sier slikt, altså siden jeg oppfatter at alle kan si dette, når som helst. Men jeg får det altså ikke ut av hodet... Syns dere det er rart at jeg for det meste holder meg for meg selv når jeg har det sånn (i forhold til andre)? Føler ikke at jeg har (sosial) angst, men tror det her også kan føre til tilbaketrukkenhet... er det "naturlig"? Anonymous poster hash: 96910...b21 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 "Han der har jo ikke problemer!" - dette er noe jeg får inntrykk av at folk snakker om når jeg forlater dem eller når de ser meg fra avstand. Jeg tolker det sånn at de mener jeg ikke er psyk, og da er en svindler (pga. ytelser fra NAV). Syns jeg hører det i hytt og pine, jeg. Jeg vet at "alle" mener det ikke er realitet i at folk sier slikt, altså siden jeg oppfatter at alle kan si dette, når som helst. Men jeg får det altså ikke ut av hodet... Syns dere det er rart at jeg for det meste holder meg for meg selv når jeg har det sånn (i forhold til andre)? Føler ikke at jeg har (sosial) angst, men tror det her også kan føre til tilbaketrukkenhet... er det "naturlig"? Anonymous poster hash: 96910...b21 Hva tror du selv?Anonymous poster hash: f055f...c3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Hva tror du selv?Anonymous poster hash: f055f...c3e Hm, hvorfor spør du om hva jeg tror om det jeg spør om? Det er kanskje ikke bare sosial angst som fører til tilbaketrukkenhet? Eller? Anonymous poster hash: ff9cd...bf6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Har du ikke spurt om dette før?Anonymous poster hash: f055f...c3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Har du ikke spurt om dette før?Anonymous poster hash: f055f...c3e Tror ikke det nei... Anonymous poster hash: ff9cd...bf6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Skjønner ikke hva det går ut på, jeg. Om det er psykdom som hindrer meg fra et normalt sosialt liv eller om jeg ikke har behov for det og gir blaffen. De som kritiserer spørsmål om hvem man er har sannsynligvis ikke opplevd denne identitets-tvilen... Anonymous poster hash: ff9cd...bf6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 Skrevet 27. juli 2013 Skjønner ikke hva det går ut på, jeg. Om det er psykdom som hindrer meg fra et normalt sosialt liv eller om jeg ikke har behov for det og gir blaffen. Er du fornøyd med slik som du har det nå da? Anonymous poster hash: f055f...c3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 Skrevet 28. juli 2013 Hum, der sa du noe. Jeg tror egentlig ikke jeg er fornøyd nei. Selv om jeg kan gå i min egen boble og tenke at jeg har det bra nok. Det er nok noe jeg tenker bare fordi jeg syns det virker for vanskelig å endre noe. Men det blir kanskje altfor enkelt å bruke sykdom som en komplett forklaring. Det er jo klart at det har stor betydning at jeg har vært "asosial" hele livet. Interessene mine har betydning. Det er nok veldig mange faktorer. Det er i alle fall for enkelt å forklare det med noen diagnose. Jeppda. Takk for svar. Anonymous poster hash: ff9cd...bf6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.