Psychosomatic Skrevet 27. juli 2013 Skrevet 27. juli 2013 Hei. Jeg var nylig til fastlege pga. mine søvnproblemer, og fordi psykiateren min er på ferie. Han skrev ut Phenergan 25-50mg som skal tas klokken 20 om kvelden. Da jeg listet opp medisinene jeg gikk på glemte jeg å nevne at jeg tar Truxal ved behov mot angst. Er det noe problem å ta Truxal samme dagen en tar Phenergan? F.eks. om jeg tar Truxal om morgenen og ettermiddagen og Phenergan om kvelden? Sliter mye med angst og kunne tenke meg å ta en Truxal eller to for å komme meg i gjennom helgen. Medisiner jeg står på: Abilify 15mg om kvelden. Remeron 60mg om kvelden. Zoloft 200mg om morgenen Antabus 400mg mandag, onsdag og fredag. Behovsmedisin: Phenergan 25-50mg til natten. Truxal 25-50mg inntil 3 ganger daglig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. juli 2013 Skrevet 27. juli 2013 Kombinasjonen er helt ufarlig. Jeg er dog noe skeptisk til om Phenergan gir noe ekstra for søvn i tillegg til Remeron og Truxal. Det er et alternativ å øke truxaldosen. 0 Siter
Psychosomatic Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Skrevet 27. juli 2013 Tusen hjertelig takk for svar. Da tar jeg meg en Truxal nå. Phenergan har faktisk virket! Har sovet kun 3-4 timer per natt i 2 uker uten å sove på dagen. Med Phenergan siden torsdag har jeg sovet 7 timer begge nettene. Kombinasjonen er helt ufarlig. Jeg er dog noe skeptisk til om Phenergan gir noe ekstra for søvn i tillegg til Remeron og Truxal. Det er et alternativ å øke truxaldosen. 0 Siter
Psychosomatic Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Skrevet 27. juli 2013 Hvor lenge kan jeg forvente at Phenerganet fungerer søvnfremmende for meg? Har hørt Vallergan og Phenergan slutter å virke etter en måned, er det sant? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juli 2013 Skrevet 27. juli 2013 Hvor lenge kan jeg forvente at Phenerganet fungerer søvnfremmende for meg? Har hørt Vallergan og Phenergan slutter å virke etter en måned, er det sant? Phenergan sluttet å virke på meg i hvert fall, har hatt bedte utbytte av seroquel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.