Gå til innhold

Emmas samsehus

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på fordi dette er forbeholdt funksjonshemmede hvordan jeg skal gå frem ?

Autismeforeningen har for et par år siden vært der, men det passet ikke da for oss, så jeg tenkte kjøre å ta barna dit nå denne uken.

Jeg vet kjørerute og jeg skal ringe dem Pga av åpningstider sommer ikke kommer opp.

Men jeg lurer på: hvordan skal jeg dokumentere mine barns autismediagnoser? Må jeg ha med epikriser? Eller holder ledsagerkortene?

Fint hvis jeg slipper spørre om det på telefon, for på telefon skal jeg stille spørsmål om åpningstider denne uken og noen andre ting.

Takknemlig for svar.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg kom nå på at siden Nordvoll skal ha informasjon på forrldremøte om vår datters autisme og hvordan dette uttrykker seg, så ville det kanskje vært fint om vi holdt hennes bursdag med klassen på Emmas samsehus?

De har varmt vannsbasseng og gymsal og mye der.

Siden jeg har dykkersertifikat så er jeg kvalifisert leser jeg, Så lenge jeg holder meg på land, til å overvåke badingen. Har man ikke livreddningskurs må man være feks lege, men jeg har livreddningskurs :-)

Kanskje dette kan være et ok sted å feire bursdag siden nordvoll nå har sagt at det beste er å være åpen. Jeg og far vet ikke, men nordvoll har jo kompetansen, så vi velger høre på dem.

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på fordi dette er forbeholdt funksjonshemmede, hvordan jeg skal gå frem ?

Autismeforeningen har for et par år siden vært der, men det passet ikke da for oss, så jeg tenkte å ta barna dit nå denne uken.

Jeg vet kjørerute og jeg skal ringe dem pga at åpningstider sommer ikke kommer opp.

Men jeg lurer på: hvordan skal jeg dokumentere mine barns autismediagnoser? Må jeg ha med epikriser? Eller holder ledsagerkortene?

Fint hvis jeg slipper spørre om det på telefon, for på telefon skal jeg stille spørsmål om åpningstider denne uken og noen andre ting.

Takknemlig for svar.

Send e-post?  [email protected]  Da kan du stille så mange spørsmål du vil på én gang, uten at det blir stressende.

Det heter forresten saNsehus. 

Madelenemie
Skrevet

Send e-post? [email protected] Da kan du stille så mange spørsmål du vil på én gang, uten at det blir stressende.

Det heter forresten saNsehus.

Hei!

Ok sant nok, takk

Jeg skriver / trykker feil på min iPhone... Vet heter saNsehus :-)

Takk norsklærer Laban :-)

Får gjøre det da i morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...