Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her nå, med mye angst og selvmordstanker. 

Jeg ser for meg hvordan jeg skal dø og legger planer for kvelden. 

Jeg trenger hjelp akkurat nå, men hva skal jeg gjøre? 

Skal jeg bare prøve å roe meg ned og se hvordan dette utvikler seg? 

Slik som det er nå, så kan jeg finne på ting i impuls, når jeg ikke ser hva jeg gjør. 

Har hatt selvmordstanker noen dager, men har ventet for å se om det går over, nå er det mer planer. 

Bør jeg kontakte noen, eller skal jeg bare drite i det, og vente å se om det går over og heller ta en sjanse? 

Anonymous poster hash: 9fa5e...f6d
Skrevet

Kan legge til at jeg nettopp har økt en del på en medisin som øker selvmordsfaren.. har økt fra 100- 300 mg seroquel

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan legge til at jeg nettopp har økt en del på en medisin som øker selvmordsfaren.. har økt fra 100- 300 mg seroquel

Det er ikke korrekt at det øker selvmordsfare. Det kan øke selvmordstanker, men det reduserer selvmordsfaren :-)

Skrevet

Jeg sitter her nå, med mye angst og selvmordstanker. 

Jeg ser for meg hvordan jeg skal dø og legger planer for kvelden. 

Jeg trenger hjelp akkurat nå, men hva skal jeg gjøre? 

Skal jeg bare prøve å roe meg ned og se hvordan dette utvikler seg? 

Slik som det er nå, så kan jeg finne på ting i impuls, når jeg ikke ser hva jeg gjør. 

Har hatt selvmordstanker noen dager, men har ventet for å se om det går over, nå er det mer planer. 

Bør jeg kontakte noen, eller skal jeg bare drite i det, og vente å se om det går over og heller ta en sjanse? 

Anonymous poster hash: 9fa5e...f6d

Dra til legevakta. Det er best. Der kan du prate med noen som vil hjelpe deg. Bare ikke gjør deg noe. Du er alt for verdifull til å dø. Tro meg, mange er glade i deg.

Skrevet

Dra til legevakta. Det er best. Der kan du prate med noen som vil hjelpe deg. Bare ikke gjør deg noe. Du er alt for verdifull til å dø. Tro meg, mange er glade i deg.

Helt enig, bare en liten kommentar:

Practice what you preach :)

Skrevet (endret)

Helt enig, bare en liten kommentar:

Practice what you preach :)

Hehe, kanskje jeg burde det. Men er ikke så enkelt :/

Håper det går bra med deg trådstarter.

Endret av Caylee
Skrevet

Hehe, kanskje jeg burde det. Men er ikke så enkelt :/

Håper det går bra med deg trådstarter.

Hei!

Ja, det går bra med meg nå, har fått økt dosen med antipsykotika, så jeg håper det snart begynner å virke. 

Har hatt en tøff natt, ble innlagt på psyk i går kveld. 

Jeg forsøkte selvmord på avdelingen, men som du ser ble jeg reddet, og måtte leve resten av natten med fastvakt utenfor døren. 

Jeg håper det går bra med deg også, jeg har vært så redd for deg. 

Skrevet (endret)

Hei!

Ja, det går bra med meg nå, har fått økt dosen med antipsykotika, så jeg håper det snart begynner å virke. 

Har hatt en tøff natt, ble innlagt på psyk i går kveld. 

Jeg forsøkte selvmord på avdelingen, men som du ser ble jeg reddet, og måtte leve resten av natten med fastvakt utenfor døren. 

Jeg håper det går bra med deg også, jeg har vært så redd for deg. 

Bra du har fått økt dosen! Håper virkelig at det hjelper deg. Det fortjener du. Trist å høre. Men så glad du ble innlagt, så du får hjelp. Det er utrolig viktig. Gjorde du? Det er forferdelig :( Så glad du overlevde kjære deg! Fastvakt er forferdelig, man får ingen privatliv. Men hvis det gjorde at de reddet livet ditt så er det bra. Har du fastvakt ennå?

Godt å høre at det går bedre for deg nå. Husk at det finnes håp, selv om du kanskje ikke ser det nå. En natt se på natthimmelen, tenk den er så vakker! Det er så mye vakkert med livet, selv om livet også er utrolig vondt. Bare tenk på havet. En vinterdag der det snør. Så mye vakkert. Hold fast på de små gode tingene, ikke la mørket ta deg. Vær så snill velg livet!

Det går ikke så bra.. men jeg overlever. Takk for at du bryr deg. Har vært veldig redd for deg også. Har tenk på om du tok selvmord siden jeg ikke har hørt noe fra deg :/

Du er verdifull husk det!

Endret av Caylee
Skrevet

Bra du har fått økt dosen! Håper virkelig at det hjelper deg. Det fortjener du. Trist å høre. Men så glad du ble innlagt, så du får hjelp. Det er utrolig viktig. Gjorde du? Det er forferdelig :( Så glad du overlevde kjære deg! Fastvakt er forferdelig, man får ingen privatliv. Men hvis det gjorde at de reddet livet ditt så er det bra. Har du fastvakt ennå?

Godt å høre at det går bedre for deg nå. Husk at det finnes håp, selv om du kanskje ikke ser det nå. En natt se på natthimmelen, tenk den er så vakker! Det er så mye vakkert med livet, selv om livet også er utrolig vondt. Bare tenk på havet. En vinterdag der det snør. Så mye vakkert. Hold fast på de små gode tingene, ikke la mørket ta deg. Vær så snill velg livet!

Det går ikke så bra.. men jeg overlever. Takk for at du bryr deg. Har vært veldig redd for deg også. Har tenk på om du tok selvmord siden jeg ikke har hørt noe fra deg :/

Har ikke fastvakt lengre, ble utskrevet i dag, selv om legen sa det var skummelt det jeg tenkte på og opplever. Jeg får bare prøve så godt jeg kan å overleve hjemme. 

Jeg kunne dødd av det jeg gjorde på avdelingen, så jeg håper inderlig at jeg klarer å se positivt før det skjer hjemme, hvor jeg er alene nesten 24 timer i døgnet. 

Men jeg fikk beskjed om å ringe etter hjelp raskere neste gang, slik at jeg ikke blir så dårlig før jeg får hjelp.

Skrevet

Glemte å si at du også er meget verdifull, du er snill, du er omsorgsfull, du er som en venn for meg!

Skrevet

Har ikke fastvakt lengre, ble utskrevet i dag, selv om legen sa det var skummelt det jeg tenkte på og opplever. Jeg får bare prøve så godt jeg kan å overleve hjemme. 

Jeg kunne dødd av det jeg gjorde på avdelingen, så jeg håper inderlig at jeg klarer å se positivt før det skjer hjemme, hvor jeg er alene nesten 24 timer i døgnet. 

Men jeg fikk beskjed om å ringe etter hjelp raskere neste gang, slik at jeg ikke blir så dårlig før jeg får hjelp.

Seriøst?? Sendte de deg hjem rett etter et selvmordsforsøk? Håper du virkelig søker hjelp om du blir dårlig igjen. Vil ikke at du skal bli borte fra denne verden.

Skrevet

Glemte å si at du også er meget verdifull, du er snill, du er omsorgsfull, du er som en venn for meg!

Tusen takk, betyr mye at du syns det! Du er som en venn for meg også. For venner bryr man seg om, og jeg bryr meg om deg. Jeg er veldig bekymret for deg :/

Skrevet

Seriøst?? Sendte de deg hjem rett etter et selvmordsforsøk? Håper du virkelig søker hjelp om du blir dårlig igjen. Vil ikke at du skal bli borte fra denne verden.

Ja, ble litt sjokka når psykologen sa at jeg kunne reise hjem igjen. 

Bare noen timer tidligere kunne jeg vært død. 

Det får meg til å tenke på om dem virkelig har lyst å hjelpe meg

Skrevet

Tusen takk, betyr mye at du syns det! Du er som en venn for meg også. For venner bryr man seg om, og jeg bryr meg om deg. Jeg er veldig bekymret for deg :/

Jeg bryr meg om deg også og er veldig bekymret for deg også. 

Jeg har aldri møtt en som deg, som bryr seg så mye. 

Jeg ble mobbet i over 10 år, grov mobbing, hadde uekte venner, og ble dumpet fordi jeg hadde psykiske problemer. 

Jeg skulle så ønske at vi kunne bli litt bedre kjent, har du facebook?

Skrevet

Jeg bryr meg om deg også og er veldig bekymret for deg også. 

Jeg har aldri møtt en som deg, som bryr seg så mye. 

Jeg ble mobbet i over 10 år, grov mobbing, hadde uekte venner, og ble dumpet fordi jeg hadde psykiske problemer. 

Jeg skulle så ønske at vi kunne bli litt bedre kjent, har du facebook?

Grusomt å høre :(

Mobbing er forferdelig. Og mobberne enda verre. De eier ikke sympati. Det å finne ut av venner egentlig ikke er venner i det hele tatt er vondt, har opplevd det selv. Har også blitt mobbet i noen år. Dumpet fordi du har psykiske problemer?? Herregud, så dårlig gjort! Ikke bry deg om det. Du fortjener en bedre person enn han,

Jeg har nettopp sletter facebooken min, men skal lage skype snart og har en blogg. Vil du vite om den?

Skrevet

Grusomt å høre :(

Mobbing er forferdelig. Og mobberne enda verre. De eier ikke sympati. Det å finne ut av venner egentlig ikke er venner i det hele tatt er vondt, har opplevd det selv. Har også blitt mobbet i noen år. Dumpet fordi du har psykiske problemer?? Herregud, så dårlig gjort! Ikke bry deg om det. Du fortjener en bedre person enn han,

Jeg har nettopp sletter facebooken min, men skal lage skype snart og har en blogg. Vil du vite om den?

Det har jeg veldig lyst til, har en blogg selv som heter http://meinkampf.blogg.no/

Skrevet

Skal følge med på den :)

Jeg har ikke bilde av meg selv da, siden det er anonym blogg. Du er forresten veldig pen :)

Ser du sliter med mye av det samme som meg.

Min heter http://sneuglen.blogg.no/

Skal følge med på din også! Hehe takk, synes ikke selv jeg er så pen, men det varmer hjertet mitt når du sier det

Skrevet

Skal følge med på din også! Hehe takk, synes ikke selv jeg er så pen, men det varmer hjertet mitt når du sier det

Trist å høre at du ikke syns det. For det er du virkelig. Du er nydelig <3

Skrevet

Tusen takk :) Jeg må le litt av meg selv akkurat nå, her sitter jeg og lukter en intens lukt av brunost, jeg hater brunost... men jeg klarer ikke å få vekk lukten.. brunost lukter fælt.. sikkert bare jeg som kjenner lukten, men den er utrolig irriterende uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...