Madelenemie Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 For meg er det å leve, lære, elske, utforske, vokse, undres, nyte, bidra, kjempe, og sist men ikke minst å bringe videre de viktigste erfaringene jeg har gjort meg til barnet mitt. At han er godt rustet til å klare seg i livet, og har gode verdier når han forlater redet, er nok det aller viktigste. Det gir nesten nok mening bare det, men jeg er heldig som har så mye annet også som oppleves meningsfylt. Du har sikkert ting som gir mening du også. Dropp det store "meningen med livet", og tenk heller på hva som betyr noe for deg. Hei! Ja det er nok å tenke på og lure på om man ikke også skal stille seg selv slike spørsmål. Ikke minst er livet fylt av arbeide, og som du er inne på det er mye glede i å se barna vokse til:-) særlig når de er trygge og sterke i seg selv, da klarer de seg etter hvert helt selv. Også har man interesser og da kjenner man jo glede hver dag :-) 0 Siter
FGT Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Kanskje ikke bare meningen med liver blir det rette uttrykket en kan bruke her, men også "hensikten med livet" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.