Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Hahaha, kjenner meg godt igjen i det du skriver ;) Det verste er at enkelte tror vi faller for dem hvis de har fin pikk! Akkurat som det er det vi faller for først og fremst :rolleyes:

 

Jeg har heldigvis truffet på menn som ikke er slik også, så ikke gi opp! :)  Jeg digger menn som kan å flørte og de må gjerne bli litt "på kanten", men det er en hårfin balanse i starten av kommunikasjonen ;)

Ja, det kom jo så utrolig kjapt den oppførselen. Han påsto han var seriøs og han hørtes så voksen og hyggelig ut på telefonen og jeg måtte ikke tro han var slik jeg hadde fått inntrykk av. Neida, han var bare rett frem fordi han kom i fra et forhold uten sex og ville teste meg. Men når jeg tenker etter. Hva ville han vite om meg egentlig før han ville treffe meg. Jo, han synes jeg var fantastisk lekker. Han ville vite om jeg var glad i sex, om jeg bruker stringtruser og om jeg var barbert. Likevel var han sååå seriøs atte. Hvorfor ville han ikke vite noe om hva slags interesser jeg har? Skal ike treffe han nei. Han har sikkert sendt bilde av pikken sin til en hel haug med damer der inne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

Jeg har sendt pikk-bilder til Erna Solberg og Siv Jensen. Tenkte jeg skulle prøve meg på Kristin Halvorsen og, men jeg ombestemte meg pga. sykdom i samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter på chat og ser noen med nick "terje25cm", så blir du altså ikke interessert???

Nei :P Var en som het "langpikk" som drev og maste på meg også, og han var faktisk kjekk å se på - Da skrev jeg at om han hadde hatt et annet nick, så hadde jeg faktisk vært interessert. Han mente bestemt at jeg måtte være frigid :P

 

Det rare er også at enkelte legger ut de rareste profilbilder.. For å si det sånn.. når du på profilbildet ligger som en stranda hval i vannkanten, har på speedo badebukse, har ølvom og masse hår på ryggen - Da kan du neppe være i besittelse av sosiale antenner i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kom jo så utrolig kjapt den oppførselen. Han påsto han var seriøs og han hørtes så voksen og hyggelig ut på telefonen og jeg måtte ikke tro han var slik jeg hadde fått inntrykk av. Neida, han var bare rett frem fordi han kom i fra et forhold uten sex og ville teste meg. Men når jeg tenker etter. Hva ville han vite om meg egentlig før han ville treffe meg. Jo, han synes jeg var fantastisk lekker. Han ville vite om jeg var glad i sex, om jeg bruker stringtruser og om jeg var barbert. Likevel var han sååå seriøs atte. Hvorfor ville han ikke vite noe om hva slags interesser jeg har? Skal ike treffe han nei. Han har sikkert sendt bilde av pikken sin til en hel haug med damer der inne :lol:

Æsj, ekling :(  Endel menn fikser ikke å chatte heller... De svarer med enstavelsesord og vil bare treffes - ikke interessert i å vite noe om meg, eller at jeg skal vite noe om dem. Da kan det være det samma synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :P Var en som het "langpikk" som drev og maste på meg også, og han var faktisk kjekk å se på - Da skrev jeg at om han hadde hatt et annet nick, så hadde jeg faktisk vært interessert. Han mente bestemt at jeg måtte være frigid :P

 

Det rare er også at enkelte legger ut de rareste profilbilder.. For å si det sånn.. når du på profilbildet ligger som en stranda hval i vannkanten, har på speedo badebukse, har ølvom og masse hår på ryggen - Da kan du neppe være i besittelse av sosiale antenner i det hele tatt :P

 

LOL, "langpikk".  :D

 

Har du vært på nakenprat.com, da? Der har alle pikken sin som avatar. Ganske morsomt. Og det er ikke snakk om en normal penis, heller. Nei, dette er skikkelig batonger.

 

Jeg har en teori om hvordan gigapeniser blir til. Det er hjernemasse som overføres nedover - og blir der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, "langpikk".  :D

 

Har du vært på nakenprat.com, da? Der har alle pikken sin som avatar. Ganske morsomt. Og det er ikke snakk om en normal penis, heller. Nei, dette er skikkelig batonger.

 

Jeg har en teori om hvordan gigapeniser blir til. Det er hjernemasse som overføres nedover - og blir der.

Hahaha, det  var en meget god teori :P  Nei, nakenprat.com har jeg heldigvis ingen erfaring med :P  (og jeg er absolutt ikke frigid av den grunn :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forsøkte meg på litt nettdating tidligere i vår, men etter noen dårlige opplevelser, har jeg ikke orket å være der de siste to månedene. Det er jammen mye rart der inne! Fytti rakker`n ! Fikk helt avsmak på mannfolk. Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det.

 

Forsøkte meg litt igjen de siste par dagene og jeg har opplyst i profilen min om at de som er ute etter eventyr, bare kan bla videre .Fikk mange svar og blant alle gubbene fikk jeg svar fra en som virket interessant .Kjekk å se på, men en del av spørsmålene hans gjorde meg skeptisk. Det sa jeg til han også. Det er ting man ikke spør om på et så tidlig stadie. Om jeg var barbert og sånn. Noe jeg er, men som jeg mener kommer langt bak i rekka av spørsmål man stiller for å bli bedre kjent. Det skulle jeg ikke være mente han og bla bla bla. Han var seriøs mente han , ville ha telefonnummeret mitt for å oppklare hvorfor han stilte de spørsmålene han gjorde. Jeg svarte nei, men ga han det etter å ha overbevist meg om at han var seriøs.

 

Først kommer det bilde av overkroppen hans. var veltrent og flott, men jeg svarte jeg at jeg droppet ut, da han umulig kunne være seriøs allikevel. Da ringte han meg for å overbevise meg om at han var virkelig var seriøs. Han hadde en veltalende måte å snakke på, hørtes veldig koselig ut. Han kan skrive feilfritt norsk (Det er noe jeg ser etter, da det jammen er mange som ikke kan det). Vi avtalte å møtes, Han ville jeg skulle sende et bilde i helfigur. Har bare bilde av ansiktet på profilen min. Jeg sender et bilde med kjole på.

 

Hva skjer så ? Jo, det kommer et bilde av en naken kroppen med en halvstiv en.

 

Hva f... er det som feiler dere menn ? Er dere like gærne alle sammen? Mister helt troa på mannfolk jeg. Finnes det ingen normale menn som både ser ok ut og som samtidig har litt mellom ørene? Må man velge enten det ene eller det andre? Da vil jeg heller være singel gitt! Dette spørsmålet hadde vel passet på psykiatri også. Må være noe narssistisk med slike menn. Selvdiggere. Forklaringen jeg fikk på denne oppførselen var at man må tenne på hverandre for å kunne ha et forhold. Er enig i det da, men det er vel slikt man må finne ut etter hvert eller hva? Er det noen menn som kan svare meg på hvorfor dere er slik? Har inntrykk av at dette er mer regelen enn unntaket.

 

Virket ikke særlig seriøst dette nei. Tror nok rett og slett forskjellen ligger i seriøsiteten og/eller intelligens. De fleste menn som kan legge sammen to og to, vet at jenter generelt ikke vil reagere positivt på slike henvendelser, særlig også når profilen deres sier at de er ute etter noe seriøst. Jeg er mann, og jeg synes jo mye av spenningen ligger i det å bli kjent med et menneske. Jeg tenner faktisk minst like mye på personlighet som på kropp. Jeg vet at jeg ikke er akkurat eneste mannen som gjør det. Så du får bare være tålmodig og sile ut. :) 

Anonymous poster hash: d88e7...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hva f... er det som feiler dere menn ?

 

Generaliserer du ikke nå? Hva hvis noen hadde skrevet slik som muslimer her inne - da hadde det blitt huskestue!

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

Det første har du rett i.

Men jeg tror vel heller det er et problem med nettdating, typen menn som må sitte ved en pc for å lete etter en kjæreste.

Mitt problem er at jeg trenger tydelighet og at andre tar initiativ og spør, jeg ser for lite i øyne og tenker for mye.

Jeg ser mest på menn når de ikke ser på meg, tror derfor vanlig sjekking er vanskelig.

Jeg traff en mann for noen år siden som hadde akkurat sammenfallende interesser med meg, i tillegg hadde han Asperger syndrom, men da han begynte å skrive merkelige ting til meg... Om å komme å " ta min mann" reagerte jeg med irritasjon og overraskelse. Jeg var trøtt av mye i ekteskapet, men det min mann har gjort og vært for meg viker jeg ikke fra. Det er fakta for meg og ingen får snakke nedsettende om min manns kvaliteter og moral og verdier.

Jeg syns det var useriøst og skrev hva jeg mente, da ville han ikke skrive mer, jeg tror min psykiater har rett, han hadde ikke Asperger syndrom for han løy. Men siden jeg traff han på autismesiden og han skrev han hadde Asperger og var i 100 %!arbeide, samt delte en hver interesse med meg, ble jeg fanget inn i hans suggererende og flørtende skriving, det var bitter lærdom.

Om jeg skulle treffe en ny mann, ville det aldri endret noe ved de gode sider ved min ektemann.

Det jeg savner er en friluftsmann... En som ikke har høydeskrekk, insektsskrekk, en som foretrekker gapahuk og kikkert fremfor Aker Brygge :-(

Likevel min mann er trofast, snill, ansvarsfull og en god far.

 

Skriver du aldri om annet en Aspeger?

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert noen. Men jeg ville forsøkt andre steder enn på nettet. Nettet tiltrekker seg alle mulige slags ekstremister, se bare på hvor mye høyre-propaganda som florerer.

 

Dette er grassrot-meninger. Det ulmer blandt folk flest nå.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, det var kanskje å overdrive litt, men jeg har i hvert fall dårlige erfaringer med nettdating. Joda, noen har gått frem på bedre måter, men da har de gjerne vært uinteressante av andre grunner.

 

Er kanskje du som er for kresen? Profilbildet ditt sier nok sannheten.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er grassrot-meninger. Det ulmer blandt folk flest nå.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

 

 

Det er propaganda, men mange tror det, ja, det er jo tross alt så altfor mange høylydte der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er kanskje du som er for kresen? Profilbildet ditt sier nok sannheten.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

 

 

Hvorfor skal du begynne å lage kvalm? Jeg, derimot, er bare morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

LOL, "langpikk".  :D

 

Har du vært på nakenprat.com, da? Der har alle pikken sin som avatar. Ganske morsomt. Og det er ikke snakk om en normal penis, heller. Nei, dette er skikkelig batonger.

 

Er nok photoshoppet.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal du begynne å lage kvalm? Jeg, derimot, er bare morsom.

 

Jeg lager ikke kvam. Og du er ikke morsom. Men ta medisinen din du.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er propaganda, men mange tror det, ja, det er jo tross alt så altfor mange høylydte der ute.

 

Det er det ingen ting som tyder på.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det kom jo så utrolig kjapt den oppførselen. Han påsto han var seriøs og han hørtes så voksen og hyggelig ut på telefonen og jeg måtte ikke tro han var slik jeg hadde fått inntrykk av. Neida, han var bare rett frem fordi han kom i fra et forhold uten sex og ville teste meg. Men når jeg tenker etter. Hva ville han vite om meg egentlig før han ville treffe meg. Jo, han synes jeg var fantastisk lekker. Han ville vite om jeg var glad i sex, om jeg bruker stringtruser og om jeg var barbert. Likevel var han sååå seriøs atte. Hvorfor ville han ikke vite noe om hva slags interesser jeg har? Skal ike treffe han nei. Han har sikkert sendt bilde av pikken sin til en hel haug med damer der inne :lol:

 

Du kan jo vurdere å skifte fil.

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som telefonselgerne har kommet hjem fra jobb, nå... så nå er det payback-time.  :D

 

Dette blir morro!

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Er kanskje du som er for kresen? Profilbildet ditt sier nok sannheten.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

 

Profilbildet mitt er kun av ansiktet mitt, så jeg skjønte ikke hva du mente nå. Ellers har jeg også 3 andre bilder i albumet. Ett av bare ansiktet. To stykker i helfigur. Et som er tatt på fjelltur og et hvor jeg har kjole på i hageselskap. Dette for å vise at jeg har flere sider. Er det noe galt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...