Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Slutt med det der.  For det jeg sier er faktisk sant,  Du er et utrolig talent, og det er dette du skal konsentrere deg om, framfor all verdens tullete mannfolk. Skulle ønske jeg kunne legge ut beviset, men det kan jeg jo ikke uten å røpe din identitet.

Ok, jeg tror vi går over til et annet tema :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

Nicklusheletida

Tullejente :-)  Ta i mot den honnøren du fortjener :-)

Takker og bukker. Dette er bare noe jeg bruker som terapi vet du,  etter to ganske slitsomme år. ( Isteden for psykolog)  Det hjelper meg til å leve i nuet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer enn som så.  Og det bør du vite.  Jeg ser ikke forskjell på bildene dine og maleriene fra de store gamle malerne.  Sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er mer enn som så.  Og det bør du vite.  Jeg ser ikke forskjell på bildene dine og maleriene fra de store gamle malerne.  Sant.

Huffa meg, jeg tør nesten ikke titte her inne nå i redsel for hva du skriver ;-) Men takk igjen. Vi sier oss ferdig med det temaet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg, jeg tør nesten ikke titte her inne nå i redsel for hva du skriver ;-) Men takk igjen. Vi sier oss ferdig med det temaet :-)

Du har absolutt ingenting å frykte.  Ta vare på dette, nicklus :-)  Du fortjener det 100%. Og jeg er stum av beundring for det du skaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Du har absolutt ingenting å frykte.  Ta vare på dette, nicklus :-)  Du fortjener det 100%. Og jeg er stum av beundring for det du skaper.

Takk ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ! :-)

Jeg synes folk her inne skal vite hvem de har med å gjøre.  At du driver med annet enn nettdating med tullete mannfolk :-)  Pass på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg synes folk her inne skal vite hvem de har med å gjøre.  At du driver med annet enn nettdating med tullete mannfolk :-)  Pass på deg selv.

LOL, unnskyld, men nå fikk du meg til le så jeg måtte tørke tårer her :D  Jeg er egentlig glad i mannfolk også, skjønner du, selv om jeg kunne virke noe frustrert i hovedinnlegget her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, unnskyld, men nå fikk du meg til le så jeg måtte tørke tårer her :D  Jeg er egentlig glad i mannfolk også, skjønner du, selv om jeg kunne virke noe frustrert i hovedinnlegget her :lol:

Kombinasjonen er fullt mulig, bare ikke nettdating dominerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentedrømmen er jo en ridder i blank rustning og et stort og eksklusivt bryllup. Haha! Jeg ser deg nok! :ph34r:

Regner med trådstarter allerede har prøvd ut det og vil ha noe annet i neste runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nå som sier han vil ringe meg søndag kveld. Han er kjendis og sendt meg bilde, så jeg vet at det stemmer, men jeg har sagt at vi må prate mer sammen før det blir aktuelt at han ringer meg. Han har gitt meg nummeret sitt, men jeg har ikke gitt nummeret mitt enda. Blir jo nesten litt paranoid etter en slik opplevelse som jeg nylig har hatt :-) Virker som en kjekk kar, men kan aldri være sikker.

Eh, biter du på den? Han er kjendis og har sendt deg bilde? Vet du ikke at mange menn pleier å lure damer med å sende bilder av en annen enn seg selv? Også er han kanskje en gammel gris? Du bør ikke møte noen før du har sett de på webcam live, sett  at det er han som sitter der... (Men vær litt obs med å be noen komme på webcam, for grisene der ute tror det da betyr at dere skal sitte der nakne....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Regner med trådstarter allerede har prøvd ut det og vil ha noe annet i neste runde.

Riktig det morsan :-) Jeg skal aldri gifte meg igjen. Jeg er ikke flyttbar heller, så ser ikke en gang for meg samboerskap  på mange år. Heller særboerskap og en å gjøre hyggelige ting sammen med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Eh, biter du på den? Han er kjendis og har sendt deg bilde? Vet du ikke at mange menn pleier å lure damer med å sende bilder av en annen enn seg selv? Også er han kanskje en gammel gris? Du bør ikke møte noen før du har sett de på webcam live, sett  at det er han som sitter der... (Men vær litt obs med å be noen komme på webcam, for grisene der ute tror det da betyr at dere skal sitte der nakne....)

Det er vel det jeg skriver ovenfor her at det like gjerne kan være en annen. Men samme er det, jeg er forberedt på det nå. Jeg bruker dessuten ikke webcam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nei :P Var en som het "langpikk" som drev og maste på meg også, og han var faktisk kjekk å se på - Da skrev jeg at om han hadde hatt et annet nick, så hadde jeg faktisk vært interessert. Han mente bestemt at jeg måtte være frigid :P

 

Det rare er også at enkelte legger ut de rareste profilbilder.. For å si det sånn.. når du på profilbildet ligger som en stranda hval i vannkanten, har på speedo badebukse, har ølvom og masse hår på ryggen - Da kan du neppe være i besittelse av sosiale antenner i det hele tatt :P

LOL. jeg har lagt merke til det samme. Veldig mange menn som har bilde av seg i bar overkropp der inne og som du skriver et annet sted, de kan ikke kommunisere. Det går i enstavelsesord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk å se på, men en del av spørsmålene hans gjorde meg skeptisk. Det sa jeg til han også. Det er ting man ikke spør om på et så tidlig stadie. Om jeg var barbert og sånn. 

 

 

Å innlede med slike spørsmål burde diskvalifisere umiddelbart. Skjønner ikke at du lot deg overbevise til videre kontakt, om du ikke bare var ute etter sex.

 

Forøvrig kjenner jeg etterhvert til mange som har truffet sin kjære på nett. Det går ikke an å si at menn (eller kvinner) på nett er sånn eller slik - de er omtrent tverrsnitt av befolkningen.  Imidlertid kan jeg nok tenke meg at det finnes en del meget aktive på nettdatingsider av typen du nevner, og at en dermed får flere svar fra slike enn fra "skikkelige" menn.

 

Har faktisk større tro på nettsider uten bilde, der en heller velger ut fra felles interesser og syn på ting.  Har også inntrykk av at flere av de vellykkede "nettparene" jeg kjenner har begynt kontakten uten å ha sett bilde av hverandre. En venninne av meg er gift med sin på tiende året :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig det morsan :-) Jeg skal aldri gifte meg igjen. Jeg er ikke flyttbar heller, så ser ikke en gang for meg samboerskap  på mange år. Heller særboerskap og en å gjøre hyggelige ting sammen med :-)

Jeg og min kjære møttes jo på nettet og vi har vært særboere i 8 år nå, funker fint det. :) Av fire søsken er vi faktisk 3 som har funnet partner på nettet, det korteste forholdet har nå vart i 8 år 2 mnd. :)

 

Ikke gi opp, men vær ekstremt kritisk til hvem du utleverer deg til - det har du jo forsåvidt lært har jeg lest her nå.  :o  Hadde vært gøy å se noen av bildene dine, er helt sikker på at de er kjempeflotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk større tro på nettsider uten bilde, der en heller velger ut fra felles interesser og syn på ting.  Har også inntrykk av at flere av de vellykkede "nettparene" jeg kjenner har begynt kontakten uten å ha sett bilde av hverandre. En venninne av meg er gift med sin på tiende året :).

En jeg traff på nettet ville ikke ha bilde av meg på forhånd for han ville ikke danne seg noe førsteinntrykk basert på et bilde. :) Han var veldig trivelig og vi satt lenge og skravlet, men det ble ikke noe mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Å innlede med slike spørsmål burde diskvalifisere umiddelbart. Skjønner ikke at du lot deg overbevise til videre kontakt, om du ikke bare var ute etter sex.

 

Forøvrig kjenner jeg etterhvert til mange som har truffet sin kjære på nett. Det går ikke an å si at menn (eller kvinner) på nett er sånn eller slik - de er omtrent tverrsnitt av befolkningen.  Imidlertid kan jeg nok tenke meg at det finnes en del meget aktive på nettdatingsider av typen du nevner, og at en dermed får flere svar fra slike enn fra "skikkelige" menn.

 

Har faktisk større tro på nettsider uten bilde, der en heller velger ut fra felles interesser og syn på ting.  Har også inntrykk av at flere av de vellykkede "nettparene" jeg kjenner har begynt kontakten uten å ha sett bilde av hverandre. En venninne av meg er gift med sin på tiende året :).

Ja, det kom ikke helt umiddelbart da, men det kom samme dag. Nei, jeg var dum som ga i fra meg telefonnummeret. Det skal ikke gjenta seg, men jeg ga han ei skikkelig lekse og fortalte han hvor respektløst jeg synes dette var. Spesielt det å mase om å få nakenbilde av meg. Når han ikke skjønte hvorfor man bare ikke gir fra seg slikt over telefonen til fremmede menn, ble jeg sint. Men kommunikasjonen varte ikke lenge. Har lært nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

En jeg traff på nettet ville ikke ha bilde av meg på forhånd for han ville ikke danne seg noe førsteinntrykk basert på et bilde. :) Han var veldig trivelig og vi satt lenge og skravlet, men det ble ikke noe mer da.

Jeg synes bilde er viktig for å unngå å bruke mye tid på noe som ikke blir noe av. Nå høres det ut som jeg er veldig opptatt av utseendet. Det er ikke det viktigste, men jeg må like det jeg ser. Det må være noe som tiltrekker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...