Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Javel?  For øvrig fikk jeg nettopp nå melding fra den gifte mannen. Hrmfff ! Ny frustrasjon.

 

Jeg er nok hardere enn de fleste menn og svaret fra meg er deretter, men jeg er ikke ond mot andre. Jeg gidder bare ikke drive med sånt dill som mrxx gjorde overfor deg. Orker ikke mye emosjonelt kaos. Kommentarer heller fakta og hendelser slik jeg ser det, og så bli ferdig. Ser at du ikke har det lett og vil heller anbefale deg å bruke tid på å skaffe deg indre ro før du driver med mer dating.

 

Tror ikke du er i stand til å ta til deg stort av det jeg har skrevet og opplever deg som unødvendig frekk. Derfor stopper jeg her.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

sur kjerring

Javel?  For øvrig fikk jeg nettopp nå melding fra den gifte mannen. Hrmfff ! Ny frustrasjon.

 

Herregud, for et drama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel?  For øvrig fikk jeg nettopp nå melding fra den gifte mannen. Hrmfff ! Ny frustrasjon.

Ta det som et kompliment. Det er ingenting som er verre enn å ikke få noe svar, så bare ignorer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

"I tillegg forsøker du (og har gjort det hele tiden) å få meg til å tro at flere her har samme mening som deg. Det er forsøk på hersketeknikk. "

 

Det ER flere som har samme mening som han. Det er jo bare å lese tråden.

 

 

"du har problemer med å uttrykke deg skriftlig ?  Men jeg har skjønt at du må være bitter av en grunn, så jeg har tenkt at du kanskje har møtt en del avvisninger i fra kvinner. "

 

 

Og DU benytter selv ikke hersketeknikk? ;)

 

 

Anonymous poster hash: d88e7...24d

 

Så pussig at "dere to" anonyme er på dol samtidig enten det nå er dag eller midt på natta og er så enig med hverandre og amen og alt det der. Det er vel det som er ulempen med nye dol. Ting er litt ute av kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Javel?  For øvrig fikk jeg nettopp nå melding fra den gifte mannen. Hrmfff ! Ny frustrasjon.

 

Når du selektivt går ut og håndplukker detaljer som – fortrinnsvis – stemmer overens med din frustrasjon, og deretter trekker forhastede slutninger, så ender det hele kun opp med å underbygge skjeve oppfatninger av hva bl.a forskjellige anonyme forsøker å formidle til deg.

Kort sagt – en salig suppe av sviktende logikk som i korte trekk utelukkende fyrer oppunder din nevnte frustrasjon.

 

Hint: "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden...

 

Men for all del, fenomenene er normale for de aller fleste av oss, og de blir nok også naturlig nok mer fremtredende jo mer følelsesladet vi eventuelt måtte være. Derfor kan det fra tid til ha sin verdi å "ta seg en bolle", for å få avstemt gangsynet igjen.

 

Men men, kanskje frustrasjonen også trenger sin tilmålte pleie fra tid til annen?

Og bekreftelsen man får av ymse nettdatingsteder har vel også sin verdi, på tross av varierende kvalitet.

 

Tipset får vel være noe sånt som at på tross av enkelte solskinnshistorier, så er alternativene – for en del av oss – oftest å foretrekke fremfor nettdating. Det har vært nevnt noe om fotointeresse her tidligere, hvorfor ikke snuse på en fotoklubb e.l.?

 

Anonymous poster hash: 25735...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg forsøkt meg på slikt i det hele tatt, men tenker det må være greit at man betaler et lite beløp - da vet man i det minste at de helt useriøse antakelig er borte.

 

Når det er sagt tror jeg ikke de jeg kjenner som har funnet kjæreste på nett har benyttet betaltjenester (bortsett fra en på Sukker, kanskje, der koster det vel litt, tror jeg).

Et godt poeng ;)

 

Jeg tror de fleste datingsider opererer med betaling, og når man ikke betaler så får man begrenset tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

Når du selektivt går ut og håndplukker detaljer som – fortrinnsvis – stemmer overens med din frustrasjon, og deretter trekker forhastede slutninger, så ender det hele kun opp med å underbygge skjeve oppfatninger av hva bl.a forskjellige anonyme forsøker å formidle til deg.

Kort sagt – en salig suppe av sviktende logikk som i korte trekk utelukkende fyrer oppunder din nevnte frustrasjon.

 

Hint: "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden...

 

Men for all del, fenomenene er normale for de aller fleste av oss, og de blir nok også naturlig nok mer fremtredende jo mer følelsesladet vi eventuelt måtte være. Derfor kan det fra tid til ha sin verdi å "ta seg en bolle", for å få avstemt gangsynet igjen.

 

Men men, kanskje frustrasjonen også trenger sin tilmålte pleie fra tid til annen?

Og bekreftelsen man får av ymse nettdatingsteder har vel også sin verdi, på tross av varierende kvalitet.

 

Tipset får vel være noe sånt som at på tross av enkelte solskinnshistorier, så er alternativene – for en del av oss – oftest å foretrekke fremfor nettdating. Det har vært nevnt noe om fotointeresse her tidligere, hvorfor ikke snuse på en fotoklubb e.l.?

 

Der møter man vel mest nerder og andre særinger?

Anonymous poster hash: 799b6...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Der møter man vel mest nerder og andre særinger?

Anonymous poster hash: 799b6...ae7

 

Tja, det vet man vel strengt tatt ikke før man har prøvd?

Anonymous poster hash: 25735...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Der møter man vel mest nerder og andre særinger?

Anonymous poster hash: 799b6...ae7

 

 

 

Når du selektivt går ut og håndplukker detaljer som – fortrinnsvis – stemmer overens med din frustrasjon, og deretter trekker forhastede slutninger, så ender det hele kun opp med å underbygge skjeve oppfatninger av hva bl.a forskjellige anonyme forsøker å formidle til deg.

Kort sagt – en salig suppe av sviktende logikk som i korte trekk utelukkende fyrer oppunder din nevnte frustrasjon.

 

''Hint: "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden...

 

Men for all del, fenomenene er normale for de aller fleste av oss, og de blir nok også naturlig nok mer fremtredende jo mer følelsesladet vi eventuelt måtte være. Derfor kan det fra tid til ha sin verdi å "ta seg en bolle", for å få avstemt gangsynet igjen.

 

Men men, kanskje frustrasjonen også trenger sin tilmålte pleie fra tid til annen?

Og bekreftelsen man får av ymse nettdatingsteder har vel også sin verdi, på tross av varierende kvalitet.

 

Tipset får vel være noe sånt som at på tross av enkelte solskinnshistorier, så er alternativene – for en del av oss – oftest å foretrekke fremfor nettdating. Det har vært nevnt noe om fotointeresse her tidligere, hvorfor ikke snuse på en fotoklubb e.l.?

 

Anonymous poster hash: 25735...131

 

"Hint" "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden.

 

Vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hint" "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden.

 

Vel....

Hva du til syvende og sist velger å tro på eller ikke skal jeg ikke legge meg opp i, men nedenstående innlegg var også mitt siste før det du nettopp har respondert på. Admin har mulighet til å bekrefte det hele, da ip-info er tilgjengelig som standard i ip-board forum.

 

 

Dette vet du antageligvis mer om enn meg, og det sier seg vel nesten selv, at ikke alle slike tjenester benytter seg av denslags. Men kan du komme med noen eksempler? For et kjapt søk blandt noen av de jeg antar er blandt de mest populære indikerer det motsatte:

 

http://sukker.no/liste.html

http://www.moteplassen.com/information/match-eller-ikke.aspx

http://www.matchaffinity.no/misc/howitworks_g.php

http://mashable.com/2011/07/13/match-com-equation/

 

Anonymous poster hash: 25735...131

 

 

Anonymous poster hash: 25735...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hint" "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden.

 

Vel....

 

Det er bare å dobbeltsjekke poster-hashen det.

Anonymous poster hash: 799b6...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hint" "Anonymbruker" er flere enn en person i denne tråden.

 

Vel....

Ja, det er faktisk 11 forskjellige Anonymbrukere i denne tråden.

Det er helt uoversiktlig å finne ut hvem som svarer hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ja, det er faktisk 11 forskjellige Anonymbrukere i denne tråden.

Det er helt uoversiktlig å finne ut hvem som svarer hvem.

Ja og når en blar tilbake, så ser en at de har forskjellige nummer. Også han som utgir seg for å være den samme. Så da er det vel bare å logge ut og inn da og få forskjellige nummer hver gang.. Trolla får dermed fritt spillerom til å late som de er flere personer og være veldig enige med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det så vanskelig å tro at det er flere anonyme her som er enige? 



Anonymous poster hash: d88e7...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja og når en blar tilbake, så ser en at de har forskjellige nummer. Også han som utgir seg for å være den samme. Så da er det vel bare å logge ut og inn da og få forskjellige nummer hver gang.. Trolla får dermed fritt spillerom til å late som de er flere personer og være veldig enige med seg selv.

Nå må du ikke la konspirasjonsteoriene løp vill da...

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har lommet til at det er like greit at en potensiell flørt sender bilde av stasen ganske tidlig. Så slipper man å kaste bort verdifull tid på kunstmuseum og middag og slikt, og kanskje til og med risikere å forelske seg, for så å oppdage at han var temmelig dårlig utstyrt! Nei, show is the beef slik st vi kan skille klienten fra hveten først som sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Oi! 215 svar og 2300 visninger! Ikke dårlig respons, Nickøs!

Ja, så sannelig ! Dette var et populært tema :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...