Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

Tror jeg har lommet til at det er like greit at en potensiell flørt sender bilde av stasen ganske tidlig. Så slipper man å kaste bort verdifull tid på kunstmuseum og middag og slikt, og kanskje til og med risikere å forelske seg, for så å oppdage at han var temmelig dårlig utstyrt! Nei, show is the beef slik st vi kan skille klienten fra hveten først som sist. :)

Presis! *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har lommet til at det er like greit at en potensiell flørt sender bilde av stasen ganske tidlig. Så slipper man å kaste bort verdifull tid på kunstmuseum og middag og slikt, og kanskje til og med risikere å forelske seg, for så å oppdage at han var temmelig dårlig utstyrt! Nei, show is the beef slik st vi kan skille klienten fra hveten først som sist. :)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja og når en blar tilbake, så ser en at de har forskjellige nummer. Også han som utgir seg for å være den samme. Så da er det vel bare å logge ut og inn da og få forskjellige nummer hver gang.. Trolla får dermed fritt spillerom til å late som de er flere personer og være veldig enige med seg selv.

 

Så du mener virkelig at vedkommende har 11 forskjellige nick som h*n veksler mellom for å poste som anonym med ulike hash-nummer?????

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Profilbildet mitt er kun av ansiktet mitt, så jeg skjønte ikke hva du mente nå.

 

Tenkte på profilbildet (avtaren) her på DOL.

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Så du mener virkelig at vedkommende har 11 forskjellige nick som h*n veksler mellom for å poste som anonym med ulike hash-nummer?????

Anonymous poster hash: 81a6d...e92

 

 

Hadde egentlig tenkt å droppe videre svar.

Påstanden om en/få personer bak en rad "AnonymBruker" kan kontrolleres:

 

1. Gå til Testforum og sett inn en ny tråd som "AnonymBruker".

2. Logg helt ut og slett alle cookiefiler.

3. Logg inn igjen. Besvar den nye tråden som "AnonymBruker".

4. Sammenlign de to postene. Da vil man se at de har samme hash-tag.

 

Kort sagt: Det er ikke mulig å få forskjellige hash-tager uten å benytte ulike nick innenfor samme tråd.

(Men man kan få ulike hash-tager i andre tråder.)

 

Og hva skulle meningen være med å ha 11 (!) ulike nick som alle svarer under "AnonymBruker"?

Tror noen at det lar seg gjøre å uttrykke seg så ulikt, holde sporet i diskusjoner så rett under ulike hash-tag? Det får være måte på spesielle forestillinger.

 

Noen skriver under vanlig nick og uttrykker noe av det samme som meg i mer moderate former. Men det later ikke til at TS tillegger det særlig betydning. I tillegg kom der en del personangrep mot meg. Det sier i grunnen mer enn nok.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

Hadde egentlig tenkt å droppe videre svar.

Påstanden om en/få personer bak en rad "AnonymBruker" kan kontrolleres:

 

1. Gå til Testforum og sett inn en ny tråd som "AnonymBruker".

2. Logg helt ut og slett alle cookiefiler.

3. Logg inn igjen. Besvar den nye tråden som "AnonymBruker".

4. Sammenlign de to postene. Da vil man se at de har samme hash-tag.

 

Kort sagt: Det er ikke mulig å få forskjellige hash-tager uten å benytte ulike nick innenfor samme tråd.

(Men man kan få ulike hash-tager i andre tråder.)

 

Og hva skulle meningen være med å ha 11 (!) ulike nick som alle svarer under "AnonymBruker"?

Tror noen at det lar seg gjøre å uttrykke seg så ulikt, holde sporet i diskusjoner så rett under ulike hash-tag? Det får være måte på spesielle forestillinger.

 

Noen skriver under vanlig nick og uttrykker noe av det samme som meg i mer moderate former. Men det later ikke til at TS tillegger det særlig betydning. I tillegg kom der en del personangrep mot meg. Det sier i grunnen mer enn nok.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

 

Jeg tror TS tillegger det betydning. Må jo det når hun blir fornærmet og tyr til hersketeknikker. ;)  

Anonymous poster hash: d88e7...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte meg på litt nettdating tidligere i vår, men etter noen dårlige opplevelser, har jeg ikke orket å være der de siste to månedene. Det er jammen mye rart der inne! Fytti rakker`n ! Fikk helt avsmak på mannfolk. Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det.

 

Forsøkte meg litt igjen de siste par dagene og jeg har opplyst i profilen min om at de som er ute etter eventyr, bare kan bla videre .Fikk mange svar og blant alle gubbene fikk jeg svar fra en som virket interessant .Kjekk å se på, men en del av spørsmålene hans gjorde meg skeptisk. Det sa jeg til han også. Det er ting man ikke spør om på et så tidlig stadie. Om jeg var barbert og sånn. Noe jeg er, men som jeg mener kommer langt bak i rekka av spørsmål man stiller for å bli bedre kjent. Det skulle jeg ikke være mente han og bla bla bla. Han var seriøs mente han , ville ha telefonnummeret mitt for å oppklare hvorfor han stilte de spørsmålene han gjorde. Jeg svarte nei, men ga han det etter å ha overbevist meg om at han var seriøs.

 

Først kommer det bilde av overkroppen hans. var veltrent og flott, men jeg svarte jeg at jeg droppet ut, da han umulig kunne være seriøs allikevel. Da ringte han meg for å overbevise meg om at han var virkelig var seriøs. Han hadde en veltalende måte å snakke på, hørtes veldig koselig ut. Han kan skrive feilfritt norsk (Det er noe jeg ser etter, da det jammen er mange som ikke kan det). Vi avtalte å møtes, Han ville jeg skulle sende et bilde i helfigur. Har bare bilde av ansiktet på profilen min. Jeg sender et bilde med kjole på.

 

Hva skjer så ? Jo, det kommer et bilde av en naken kroppen med en halvstiv en.

 

Hva f... er det som feiler dere menn ? Er dere like gærne alle sammen? Mister helt troa på mannfolk jeg. Finnes det ingen normale menn som både ser ok ut og som samtidig har litt mellom ørene? Må man velge enten det ene eller det andre? Da vil jeg heller være singel gitt! Dette spørsmålet hadde vel passet på psykiatri også. Må være noe narssistisk med slike menn. Selvdiggere. Forklaringen jeg fikk på denne oppførselen var at man må tenne på hverandre for å kunne ha et forhold. Er enig i det da, men det er vel slikt man må finne ut etter hvert eller hva? Er det noen menn som kan svare meg på hvorfor dere er slik? Har inntrykk av at dette er mer regelen enn unntaket.

Det finnes alltid rare folk på nettet, damer og menn. Jeg ville bare ledd av det og gått videre inntil jeg treffer den rette. Ikke verdt å hisse seg opp over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Vet ej.... :) men har ett tips på ett ställe för nettdating som har gott ryckte och som jag själv gillar.=

En datingside for aktive single og møteplass for venner!
Nettstedet er skapt av godkjente helsespesialister. 
Til alle i Norge som vil møte aktive mennesker.

http://www.sportdate.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan du si at du mistenker alle menn for å være dårlige menn? Blir ikke det det samme som å si at alle biler er dårlige biler?  :ph34r:

 

Helt enig. Forakten for menn generelt finnes som en ofte forekommende insinuasjon. Men de vil neppe innrømme det.

Anonymous poster hash: ade02...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...