Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Oi, dette var da negativt!

Var kjempefrustrert da jeg skrev dette, men har det bedre nå. Da får jeg pepper fra en viss anonym da LOL :D  Jeg har liksom gjort litt for mange tabber på kort tid nå.Det er nesten så man ikke skulle tro det var sant, men klarer å le av det nå :-) Håper jeg har brukt opp tabbekvota for en stund  Jeg tør jo ikke skrive her hva som har skjedd. Har ingenting med nettdating å gjøre dette. Ser ut til at jeg har mistet mailadressen din. Kunne ha fortalt deg det på mail :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

Du kan bruke personlige meldinger oppe i venstre hjørnet.  Og jeg tviler på at du har gjort så mange tabber.  Kjære vene, du er jo ute på kjøttmarkedet for første gang på mange år og man lærer så lenge man lever, vet du ;)

 

Glem tabbene, de er helt uvesentlige.

 

Men hver forsiktig.  Søstra til venninna mi ble myrdet av en gærning hun traff da hun var nyskilt. Ikke alle menn er gærninger, men det finnes noen av det virkelig kjipe slaget der ute.  Og så finnes det de som er veldig greie i starten, men som blir uhyrer etterhvert.  Og så finnes de greie, hyggelige, snille og kjekke, men de er oftest opptatt så de er heller ikke noe å satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var kjempefrustrert da jeg skrev dette, men har det bedre nå. Da får jeg pepper fra en viss anonym da LOL :D

 

Du slette tid, det gjør du da ikke!

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hvis du leser alle innleggene i denne tråden, så ser du at trådstarter har fått "pepper" ganske så tidlig i tråden p.g.a. denne ensidige generaliseringen av oss mannfolk. Senere i tråden, så kommer det fra trådstarter at hun er glad i mannfolk - tross alt.

Så kommer denne generaliseringen - atter en gang, om at alle mannfolk er like.

Dette fikk meg til å regarere, så derfor kommer det motinnlegg fra oss menn.

 

Jeg skulle likt å se reaksjonen på "hønene" her på DOL om en slik ensidig generalisering om de, kom til overflaten på samme måte.

Når det er sagt, så håper jeg trådstarter ikke kan sammelignes med resten av damene her inne.

 

Jeg er kansje en som kunne vært i "målgruppen" til trådstarter, men jeg har som sagt lest nok fra henne.

Negativiteten om oss menn slår ut nesten hver gang hun poster noe her.

 

Men lykke til videre skal hun ha, og da ta med seg noen gode råd som er postet her.

Anonymous poster hash: 9e589...c71

 

 

(Svar fra en mann)

Enig. Jeg gav en del pepper tidligere i tråden. Det skrev jeg ikke for å være ekkel, men bidra til å gi mer realistisk syn på folk.

 

Nå er jeg ikke på jakt etter dame, men hvis jeg hadde vært det, var trådstarter absolutt ikke en jeg ville brukt et sekund på. Heller ikke de som var enige med henne, og sannsynligvis ikke de som unnskylte hennes utblåsning. Sjelden man kan lese så frastøtende og avslørende holdninger til menn.

 

Hvorfor noen karer sender bilder av tissetassen (ikke sikkert den er deres egen en gang) er da vel ikke bedre/verre enn at jenter gjør det? Flere avisoppslag forteller om jenter som har fått nakenbilder av seg på avveie. Utveksling av sånne bilder kan kanskje forklare hvorfor TS er blitt møtt av sånne bilder. Det TS har opplevd, er vel ikke nødvendig vis for å finne ei jente, men for å få ta i nakenbilder.

 

Enten man utveksler bilder med en man kjenner godt eller ikke, er risikoen for bilder på avveie noe ingen burde ta. Da bør man huske på risikoen for utpressing og kvalme påfunn.

 

 

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor noen karer sender bilder av tissetassen (ikke sikkert den er deres egen en gang) er da vel ikke bedre/verre enn at jenter gjør det? Flere avisoppslag forteller om jenter som har fått nakenbilder av seg på avveie. Utveksling av sånne bilder kan kanskje forklare hvorfor TS er blitt møtt av sånne bilder. Det TS har opplevd, er vel ikke nødvendig vis for å finne ei jente, men for å få ta i nakenbilder.

 

Enten man utveksler bilder med en man kjenner godt eller ikke, er risikoen for bilder på avveie noe ingen burde ta. Da bør man huske på risikoen for utpressing og kvalme påfunn.

 

 

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

 

Å ha nakenbilder av seg selv på mobilen eller pc'n, kanskje tatt av kjæresten, er da noe helt annet enn å sende dem når man svarer på en nettdatingside. Akkurat det tror jeg faktisk ganske få jenter ville gjort, med mindre det var en eksplisitt datingprofil.

 

Når det er sagt ville jeg aldri hatt nakenbilder liggende på mobilen (eller annet sted, for den saks skyld), en vet aldri hva som kan skje :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Men du, jeg sender deg en melding på face. Mer som har skjedd, skjønner du. LOL

Antar denne var til meg - og ja, artig historie :P Lå i senga og lo for meg selv da jeg sovna igår kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

(Svar fra en mann)

Enig. Jeg gav en del pepper tidligere i tråden. Det skrev jeg ikke for å være ekkel, men bidra til å gi mer realistisk syn på folk.

 

Nå er jeg ikke på jakt etter dame, men hvis jeg hadde vært det, var trådstarter absolutt ikke en jeg ville brukt et sekund på. Heller ikke de som var enige med henne, og sannsynligvis ikke de som unnskylte hennes utblåsning. Sjelden man kan lese så frastøtende og avslørende holdninger til menn.

 

Hvorfor noen karer sender bilder av tissetassen (ikke sikkert den er deres egen en gang) er da vel ikke bedre/verre enn at jenter gjør det? Flere avisoppslag forteller om jenter som har fått nakenbilder av seg på avveie. Utveksling av sånne bilder kan kanskje forklare hvorfor TS er blitt møtt av sånne bilder. Det TS har opplevd, er vel ikke nødvendig vis for å finne ei jente, men for å få ta i nakenbilder.

 

Enten man utveksler bilder med en man kjenner godt eller ikke, er risikoen for bilder på avveie noe ingen burde ta. Da bør man huske på risikoen for utpressing og kvalme påfunn.

 

 

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

Nå synes jeg faktisk det er du som generaliserer litt her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig det cilie :-) Dette var en utblåsning, men interessant å lese svarene fra hvordan enkelte menn reagerer . På en måte bekrefter det litt det jeg sier. Mrxx virker voksen og med vettet i behold da :-) Og ja, alle er ikke slik selvfølgelig. Det er nok også mye meg selv som har hatt en lei tendens til å tiltrekkes av feil type menn.

Jeg tenker også at du har en spennende tid foran deg nå! Når man ikke er avhengig av en mann på den ene eller andre måten, så er det jo bare å bruke tid og leve livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

(For å unngå mulige misforståelser: Dette svaret er fra en mann.)

 

Hvorfor undersøker du ikke de nettsidene før du tar dem i bruk? Så på en disusjonsside der noen beskrev sine opplevelser med noen slike nettsider med kontor i utlandet. Det var bare svindelforetak, et slags abonnement man vanskelig kunne fri seg fra. Det kan man nok lese seg til i betingelsene før man velger. Det samme må du regne med når der spilles på nakenhet og sex. Og forhold som ikke er ment å bli varige. Forundrer meg ikke om den nettsiden du var innom var slik. Bruk søkemotor og list opp nettsidene på dating. Innskrenk søket med å skrive et ord eller to som reflekterer dine interesser. Bruk i det minste bare norske nettsider, så risikoen for å ta feil eller bli svindlet blir mindre.

 

Må si jeg reagerte kraftig på innlegget ditt. Først drar du til et galehus på nettet, som i dette tilfellet noen ufortjent kaller nettdatingside. Og så tror du kanskje at alle menn er slik som på det galehuset. Og argumenterer videre mer eller mindre basert på det inntrykket. Ser du ikke hva som skjer med deg? Det du skriver om menn generelt er like støtende som beskrivelsen fra det galehuset. Og flere kommentarer her kommer i samme retning. I en kommentar ber en person en annen om å ta medisinen sin! Nokså frekt, uansett foranledning.

 

Visst finnes det mange "svinepelser" av begge kjønn når det gjelder sex. Hvilket kjønn som er verst, bør være irrelevant med hensyn til din målsetting. Er det virkelig nødvendig å bli så opptatt av sånne sex-svin når målet er å lete etter noen som ikke er slik? Hvorfor ikke konsentrere deg mer om målet ditt?

 

Det er mer jeg reagerer på her, både i ditt i flere andres kommentarer her. Det er innstillingen til menns seksualitet generellt. Den blir mistenkeliggjort og nedvurdert til noe perverst og frastøtende. Mange ganger lurer jeg på hvorfor kvinner egentlig vil inn i et ekteskap eller fast forhold til en mann med en slik innstilling til menns seksualitet.

 

Mitt inntrykk er at for så godt som alle menn med normal seksualitet, er sex limet som kan holde to sammen og helt avgjørende. Videre er mitt inntrykk at det for mange kvinner er sex mindre viktig. Altså at det i mange parforhold/ekteskap er mer eller mindre interessemotsetninger når det gjelder sex. At mange kvinner har sex til nød bare for (ekte-)mannens skyld, og lite eller ingenting for sin egen skyld.

 

Hvis mange menn har samme inntrykket, kan det forklare hvorfor mange menn trekker fram spørsmålet om interesse for sex på et tidlig stadium ved dating. Å inngå et forhold til ei som har så lite appetitt på sex, er nemlig uten interesse. Da er det greit å få vite det tidlig og unngå å bortkastet tid på et forhold  som vil gå galt uansett.

 

Sex skal jo være for begge, kun nytelse for den ene parten ødelegger. Gjensidighet, fysisk og mental enhet i akten og utenom selve akten mye kos, klem og kjærtegn er viktig for at det skal fungere; perversiteter ødelegger. Trådstarter burde innsett dette og i stedet være villig til å diskutere målsetting med sex i et potensielt forhold hvis samtalen ikke dreier seg om perversiteter og bisarre påfunn. Avklaring om forventninger på sex og andre områder på tidlig tidspunkt er en fordel for begge i stedet for forutinntatt mistenkeliggjøring av mulig partners seksualitet.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

For meg ble innlegget ditt forvirrende, og litt som om du står på et annet jorde enn meg. Jeg tok litt av det du skrev til meg fordi jeg har samme erfaring som trådstarter.Jeg synes at slik oppførsel har med manglende respekt for andres grenser å gjøre mer enn seksualitet. 

Du fremstiller det som om kvinner som trenger tid til å bli kjent med en potensiell kjæreste før det seksuelle kommer inn i bildet, som uinteressert i sex, og at de ikke respekterer mannens seksualitet.

Enten man er mann eller kvinne så har vi forskjellige grenser. For noen er det naturlig å både snakke om og ha sex på første date. For andre ikke. Men det betyr da ikke at de som trenger litt mer tid ikke er int.  Og at det er bortkastet tid for en mann å bli kjent med jenta hvis hun ikke er iint i å snakke om sex tidlig i forholdet. Du setter det synonymt med at hun ikke er int i sex?

 Jeg reagerer på at du ser ut til å mene det.

Når jeg traff min kjære, hadde jeg snudd og løpt andre veien hvis han hadde sendt meg sms er med nakenbilder eller hadde begynt tidlig å henge seg opp i sex prat. Men etter noen uker når vi hadde blitt bedre kjent, hadde et nakenbilde fra ham på sms, betydd en invitasjon. Og jeg kunne med stor glede snakke sex med ham på alle måte. Det handler om trygghet, og mange trenger det før de tør å åpne seg. Og det har ingen ting med manglende seksuell interesse å gjøre. Det er faktisk sårende og støtende å bli kalt for frigid av en mann,bare fordi man trenger litt tid. 

Dessuten er det tøft å være singel kvinne av og til. Og det er lett å tro at en mann som er opphengt i sex, bare er ute etter å få seg et nummer og etterpå så ingen mer til ham.

Mange har erfart det, uten at jeg mener at alle menn er slik. Jeg vet at det ikke er riktig, jeg har truffet mange fine menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte meg på litt nettdating tidligere i vår, men etter noen dårlige opplevelser, har jeg ikke orket å være der de siste to månedene. Det er jammen mye rart der inne! Fytti rakker`n ! Fikk helt avsmak på mannfolk. Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det.

 

Forsøkte meg litt igjen de siste par dagene og jeg har opplyst i profilen min om at de som er ute etter eventyr, bare kan bla videre .Fikk mange svar og blant alle gubbene fikk jeg svar fra en som virket interessant .Kjekk å se på, men en del av spørsmålene hans gjorde meg skeptisk. Det sa jeg til han også. Det er ting man ikke spør om på et så tidlig stadie. Om jeg var barbert og sånn. Noe jeg er, men som jeg mener kommer langt bak i rekka av spørsmål man stiller for å bli bedre kjent. Det skulle jeg ikke være mente han og bla bla bla. Han var seriøs mente han , ville ha telefonnummeret mitt for å oppklare hvorfor han stilte de spørsmålene han gjorde. Jeg svarte nei, men ga han det etter å ha overbevist meg om at han var seriøs.

 

Først kommer det bilde av overkroppen hans. var veltrent og flott, men jeg svarte jeg at jeg droppet ut, da han umulig kunne være seriøs allikevel. Da ringte han meg for å overbevise meg om at han var virkelig var seriøs. Han hadde en veltalende måte å snakke på, hørtes veldig koselig ut. Han kan skrive feilfritt norsk (Det er noe jeg ser etter, da det jammen er mange som ikke kan det). Vi avtalte å møtes, Han ville jeg skulle sende et bilde i helfigur. Har bare bilde av ansiktet på profilen min. Jeg sender et bilde med kjole på.

 

Hva skjer så ? Jo, det kommer et bilde av en naken kroppen med en halvstiv en.

 

Hva f... er det som feiler dere menn ? Er dere like gærne alle sammen? Mister helt troa på mannfolk jeg. Finnes det ingen normale menn som både ser ok ut og som samtidig har litt mellom ørene? Må man velge enten det ene eller det andre? Da vil jeg heller være singel gitt! Dette spørsmålet hadde vel passet på psykiatri også. Må være noe narssistisk med slike menn. Selvdiggere. Forklaringen jeg fikk på denne oppførselen var at man må tenne på hverandre for å kunne ha et forhold. Er enig i det da, men det er vel slikt man må finne ut etter hvert eller hva? Er det noen menn som kan svare meg på hvorfor dere er slik? Har inntrykk av at dette er mer regelen enn unntaket.

Du kan jo prøve elitepartner? Du har vel sett reklamen med damen som ønsker å bli utfordret intellektuelt? Morsomt bilde forøvrig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve elitepartner? Du har vel sett reklamen med damen som ønsker å bli utfordret intellektuelt? Morsomt bilde forøvrig:-)

Elitepartner tror jeg koster penger dersom du i det hele tatt skal kunne få kontakt med noen.... Av en eller annen grunn føler jeg at jeg ikke gidder å betale penger for å finne meg en mann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elitepartner tror jeg koster penger dersom du i det hele tatt skal kunne få kontakt med noen.... Av en eller annen grunn føler jeg at jeg ikke gidder å betale penger for å finne meg en mann :P

 

Nå har ikke jeg forsøkt meg på slikt i det hele tatt, men tenker det må være greit at man betaler et lite beløp - da vet man i det minste at de helt useriøse antakelig er borte.

 

Når det er sagt tror jeg ikke de jeg kjenner som har funnet kjæreste på nett har benyttet betaltjenester (bortsett fra en på Sukker, kanskje, der koster det vel litt, tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kan jo prøve elitepartner? 

 

Det er vel mest for overklassefruer?

Anonymous poster hash: 799b6...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Jeg synes at slik oppførsel har med manglende respekt for andres grenser å gjøre mer enn seksualitet. 

 

2. Du fremstiller det som om kvinner som trenger tid til å bli kjent med en potensiell kjæreste før det seksuelle kommer inn i bildet,

 

3. som uinteressert i sex,

 

4. og at de ikke respekterer mannens seksualitet.

 

5. Enten man er mann eller kvinne så har vi forskjellige grenser. For noen er det naturlig å både snakke om og ha sex på første date. For andre ikke. Men det betyr da ikke at de som trenger litt mer tid ikke er int.  Og at det er bortkastet tid for en mann å bli kjent med jenta hvis hun ikke er iint i å snakke om sex tidlig i forholdet. Du setter det synonymt med at hun ikke er int i sex?

 Jeg reagerer på at du ser ut til å mene det.

 

6.Når jeg traff min kjære, hadde jeg snudd og løpt andre veien hvis han hadde sendt meg sms er med nakenbilder eller hadde begynt tidlig å henge seg opp i sex prat. Men etter noen uker når vi hadde blitt bedre kjent, hadde et nakenbilde fra ham på sms, betydd en invitasjon. Og jeg kunne med stor glede snakke sex med ham på alle måte. Det handler om trygghet, og mange trenger det før de tør å åpne seg. Og det har ingen ting med manglende seksuell interesse å gjøre. Det er faktisk sårende og støtende å bli kalt for frigid av en mann,bare fordi man trenger litt tid. 

 

7. Dessuten er det tøft å være singel kvinne av og til. Og det er lett å tro at en mann som er opphengt i sex, bare er ute etter å få seg et nummer og etterpå så ingen mer til ham.

Mange har erfart det, uten at jeg mener at alle menn er slik. Jeg vet at det ikke er riktig, jeg har truffet mange fine menn. 

 

(Svar fra en mann. Denne siteringen her får jeg ikke til å splitte opp, så jeg setter inn tall i stedet.)

 

1. Enig. Selvfølgelig!

 

2. Antar at det gjelder for flertallet av kvinner, men ikke alle. Vet ikke om det stemmer, vet heller ikke hva TS tenker om det.

 

3. Nei, det tror jeg ikke er tilfellet.

 

4. Nei, ikke akkurat slik. TS generaliserer idiot-atferden til en gruppe menn til å gjelde alle menn. Og flere uttrykte enighet. Resultatet ut av den generaliseringen er jo en generell nedvurdering av hvordan sex funker for menn. Og den fordømmelsen var det jeg reagerte mest på. Det kan være veldig ødeleggende med en slik innstilling om TS likevel forsøker å finne en mann. Hadde jeg vært ungkar og møtt ei dame med ei slik innstilling, hadde jeg kommet meg unna med en gang.

 

5. Ulike grenser må respekteres, selvfølgelig.

 

Det er vel ikke sikkert at det idiot-opplegget TS har møtt, dukker opp i første runde. TS og andre i hennes situasjon, menn og så vel som kvinner, har stor fordel av å avklare forventninger til sex tidlig. Møter man sånne idiot-innstillinger til nakenhet og sex da, er det like greit å kutte kontakten med en gang. Heller det enn å suse vekk massevis av tid for deretter å måtte erkjenne: "Jeg visste ikke at han/hun var så opphengt i sånne ting!"

 

6. Jeg påstod ikke at noen viste tegn tign frigiditet. Det er tåpelig å sende nakenbilder tidlig i et bekjentskap, selvfølgelig. Man kan avklare forventninger til sex uten å bruk av sånne bilder. Forøvrig ville jeg heller aldri sendt sånne nakenbilder eller etterspurt dem, selv om det hadde gått mer tid. Og grunnen er at risikoen for at sånne bilder skal komme på avveie, havne på nettet eller blant folk man ikke kan stole på. Det ville vært ødeleggende enten uansett hvem det gjelder for.

 

Hva om fyren hadde de bildene på sin pc, glemt dem og så senere en gang sendt pc-en på reparasjon? Eller at pc-en hadde blitt stjålet? Hva tror du kunne skjedd med bildene da? Det gjør ingenting å være forsiktig i denne sammenheng.

 

7. Visst finnes det en del griser blant folk. Å oppleve dem kan være en hard nedtur for sårbare mennesker.

 

Tidligere forklarte jeg også grunnen til at sånne datingssider neppe bare har ærlige folk som ønsker å finne ny kjæreste (de er nok mest på bildejakt). Det må det gå an å ta til seg en sånn advarsel. Datingsider trenger ikke være slik omtale og førsteinntrykket tilsier.

 

Jeg synes synd på TS for å måtte lide i ensomhet og frustrasjon over de idiotene hun har møtt. Hun burde prøve å glemme de folkene, gå videre, ikke se seg tilbake. I motsatt fall øker hun bare egen frustrasjon. At trådstarter hadde en utblåsning, ser vel de aller fleste. Men det var ikke bare det som skjedde her. Her ble den generaliseringen over menn gjentatt og viste en holdning mot menn som jeg synes var ekkel.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

(Svar fra en mann. Denne siteringen her får jeg ikke til å splitte opp, så jeg setter inn tall i stedet.)

 

1. Enig. Selvfølgelig!

 

2. Antar at det gjelder for flertallet av kvinner, men ikke alle. Vet ikke om det stemmer, vet heller ikke hva TS tenker om det.

 

3. Nei, det tror jeg ikke er tilfellet.

 

4. Nei, ikke akkurat slik. TS generaliserer idiot-atferden til en gruppe menn til å gjelde alle menn. Og flere uttrykte enighet. Resultatet ut av den generaliseringen er jo en generell nedvurdering av hvordan sex funker for menn. Og den fordømmelsen var det jeg reagerte mest på. Det kan være veldig ødeleggende med en slik innstilling om TS likevel forsøker å finne en mann. Hadde jeg vært ungkar og møtt ei dame med ei slik innstilling, hadde jeg kommet meg unna med en gang.

 

5. Ulike grenser må respekteres, selvfølgelig.

 

Det er vel ikke sikkert at det idiot-opplegget TS har møtt, dukker opp i første runde. TS og andre i hennes situasjon, menn og så vel som kvinner, har stor fordel av å avklare forventninger til sex tidlig. Møter man sånne idiot-innstillinger til nakenhet og sex da, er det like greit å kutte kontakten med en gang. Heller det enn å suse vekk massevis av tid for deretter å måtte erkjenne: "Jeg visste ikke at han/hun var så opphengt i sånne ting!"

 

6. Jeg påstod ikke at noen viste tegn tign frigiditet. Det er tåpelig å sende nakenbilder tidlig i et bekjentskap, selvfølgelig. Man kan avklare forventninger til sex uten å bruk av sånne bilder. Forøvrig ville jeg heller aldri sendt sånne nakenbilder eller etterspurt dem, selv om det hadde gått mer tid. Og grunnen er at risikoen for at sånne bilder skal komme på avveie, havne på nettet eller blant folk man ikke kan stole på. Det ville vært ødeleggende enten uansett hvem det gjelder for.

 

Hva om fyren hadde de bildene på sin pc, glemt dem og så senere en gang sendt pc-en på reparasjon? Eller at pc-en hadde blitt stjålet? Hva tror du kunne skjedd med bildene da? Det gjør ingenting å være forsiktig i denne sammenheng.

 

7. Visst finnes det en del griser blant folk. Å oppleve dem kan være en hard nedtur for sårbare mennesker.

 

Tidligere forklarte jeg også grunnen til at sånne datingssider neppe bare har ærlige folk som ønsker å finne ny kjæreste (de er nok mest på bildejakt). Det må det gå an å ta til seg en sånn advarsel. Datingsider trenger ikke være slik omtale og førsteinntrykket tilsier.

 

Jeg synes synd på TS for å måtte lide i ensomhet og frustrasjon over de idiotene hun har møtt. Hun burde prøve å glemme de folkene, gå videre, ikke se seg tilbake. I motsatt fall øker hun bare egen frustrasjon. At trådstarter hadde en utblåsning, ser vel de aller fleste. Men det var ikke bare det som skjedde her. Her ble den generaliseringen over menn gjentatt og viste en holdning mot menn som jeg synes var ekkel.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

Jeg ser du her forsøker å snakke deg bort i fra alt du har skrevet. I tillegg forsøker du (og har gjort det hele tiden) å få meg til å tro at flere her har samme mening som deg. Det er forsøk på hersketeknikk. De andre har svart på en hyggelig måte. Ingen her har svart som deg. Noen har sagt at jeg generaliserer og det gjorde jeg jo, så enig i det. Men de skjønte i hvert fall at det var et utbrudd og ingenting annet. Du har vært utrolig utrivelig hele veien. I fra å fremstille meg som frigid og uten respekt for mannens seksualitet (akkurat som om mannen skulle ha en annen type sexuelle følelser enn kvinnen), for så å gå over til å si at nettsiden jeg er på, er et galehus.(akkurat som det ikke er å generalisere )Deretter har du ymtet frempå om at jeg må være av samme type selv og at jeg har skyld i det selv. Du har i grunnen virket så sprikende i dine svar, så jeg egentlig ikke helt har skjønt hva det er du vil frem til, men det kan kanskje ha noe med ut du har problemer med å uttrykke deg skriftlig ?  Men jeg har skjønt at du må være bitter av en grunn, så jeg har tenkt at du kanskje har møtt en del avvisninger i fra kvinner. Du har sagt at du ikke ville brukt mye tid på meg. Da har jeg tenkt (uten å skrive det før nå). Han der hadde ikke fått mulighet til å bruke mye tid på meg heller :D Så ser jeg at du skrev at du var i min målgruppe. Da tok du skammelig feil. Du er overhode ikke i min målgruppe  ;)   Du ser hvordan Mrxx svarer f.eks Gjør du? Han er også mann. Det er en langt mer voksen måte å svare på etter en slik opplevelse som dette. Ikke at jeg tok skade av å få tilsendt bilde av en pikk. Det har jeg sett noen ganger i mitt liv, men det handler mer at om jeg tenker at denne mannen er primitiv. Ikke har jeg noe mot å ha sex på første date heller hvis jeg liker mannen godt. Det er jeg hatt noen ganger, så dette handler ikke om å være frigid og ikke respektere mannens sexualitet . Det handler om dårlig oppførsel. Spesielt det å ikke respektere et nei for et nei, når jeg sier at jeg ikke vil sende i fra meg nakenbilde. Pikkbilde som havnet på telefonen min, kunne det like gjerne vært min 12 år gamle datter som hadde sett først. Det hadde straks vært litt verre. Og så må jeg nesten avslutte med å si at du ikke trenger å synes synd på meg. Om jeg møter slike idioter, så kan jeg bli forbannet der og da, men bruker ikke mye tid på det i ettertid. Men jeg er forberedt på at man kan risikere å ende borti en del rart. F.eks har jeg ikke helt kontroll på om jeg ligger med andres menn. Det har også dessverre skjedd, fordi mannen ikke valgte å være ærlig. Å ligge med andres menn er ikke noe jeg har så veldig lyst til å bruke fritiden min på, men sånt havner man altså borti og gjerne mot sin vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser du her forsøker å snakke deg bort i fra alt du har skrevet. I tillegg forsøker du (og har gjort det hele tiden) å få meg til å tro at flere her har samme mening som deg. Det er forsøk på hersketeknikk. De andre har svart på en hyggelig måte. Ingen her har svart som deg. Noen har sagt at jeg generaliserer og det gjorde jeg jo, så enig i det. Men de skjønte i hvert fall at det var et utbrudd og ingenting annet. Du har vært utrolig utrivelig hele veien. I fra å fremstille meg som frigid og uten respekt for mannens seksualitet (akkurat som om mannen skulle ha en annen type sexuelle følelser enn kvinnen), for så å gå over til å si at nettsiden jeg er på, er et galehus.(akkurat som det ikke er å generalisere )Deretter har du ymtet frempå om at jeg må være av samme type selv og at jeg har skyld i det selv. Du har i grunnen virket så sprikende i dine svar, så jeg egentlig ikke helt har skjønt hva det er du vil frem til, men det kan kanskje ha noe med ut du har problemer med å uttrykke deg skriftlig ?  Men jeg har skjønt at du må være bitter av en grunn, så jeg har tenkt at du kanskje har møtt en del avvisninger i fra kvinner. Du har sagt at du ikke ville brukt mye tid på meg. Da har jeg tenkt (uten å skrive det før nå). Han der hadde ikke fått mulighet til å bruke mye tid på meg heller :D Så ser jeg at du skrev at du var i min målgruppe. Da tok du skammelig feil. Du er overhode ikke i min målgruppe  ;)   Du ser hvordan Mrxx svarer f.eks Gjør du? Han er også mann. Det er en langt mer voksen måte å svare på etter en slik opplevelse som dette. Ikke at jeg tok skade av å få tilsendt bilde av en pikk. Det har jeg sett noen ganger i mitt liv, men det handler mer at om jeg tenker at denne mannen er primitiv. Ikke har jeg noe mot å ha sex på første date heller hvis jeg liker mannen godt. Det er jeg hatt noen ganger, så dette handler ikke om å være frigid og ikke respektere mannens sexualitet . Det handler om dårlig oppførsel. Spesielt det å ikke respektere et nei for et nei, når jeg sier at jeg ikke vil sende i fra meg nakenbilde. Pikkbilde som havnet på telefonen min, kunne det like gjerne vært min 12 år gamle datter som hadde sett først. Det hadde straks vært litt verre. Og så må jeg nesten avslutte med å si at du ikke trenger å synes synd på meg. Om jeg møter slike idioter, så kan jeg bli forbannet der og da, men bruker ikke mye tid på det i ettertid. Men jeg er forberedt på at man kan risikere å ende borti en del rart. F.eks har jeg ikke helt kontroll på om jeg ligger med andres menn. Det har også dessverre skjedd, fordi mannen ikke valgte å være ærlig. Å ligge med andres menn er ikke noe jeg har så veldig lyst til å bruke fritiden min på, men sånt havner man altså borti og gjerne mot sin vilje.

 

 

Her tillegger du meg en hel del stygge oppfatninger jeg ikke har. Temmelig respektløst og avskyelig.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Har sendt deg melding, håper jeg. :)

Beklager sent svar. Har vært på jobb. Svarer deg litt senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Her tillegger du meg en hel del stygge oppfatninger jeg ikke har. Temmelig respektløst og avskyelig.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

 

 

Her tillegger du meg en hel del stygge oppfatninger jeg ikke har. Temmelig respektløst og avskyelig.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

Javel?  For øvrig fikk jeg nettopp nå melding fra den gifte mannen. Hrmfff ! Ny frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"I tillegg forsøker du (og har gjort det hele tiden) å få meg til å tro at flere her har samme mening som deg. Det er forsøk på hersketeknikk. "

 

Det ER flere som har samme mening som han. Det er jo bare å lese tråden.

 

 

"du har problemer med å uttrykke deg skriftlig ?  Men jeg har skjønt at du må være bitter av en grunn, så jeg har tenkt at du kanskje har møtt en del avvisninger i fra kvinner. "

 

 

Og DU benytter selv ikke hersketeknikk? ;) 

 

 



Anonymous poster hash: d88e7...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...