Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Kjendisen var ikke han du trodde likevel?  :rolleyes:

Han har jeg ikke møtt og har ikke tenkt å møte heller. Han har det råtravelt med å møte meg og det forteller meg at jeg ikke skal møte han. Nei takk ! Det er ikke det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

Nicklusheletida

Han har jeg ikke møtt og har ikke tenkt å møte heller. Han har det råtravelt med å møte meg og det forteller meg at jeg ikke skal møte han. Nei takk ! Det er ikke det som har skjedd.

Han har det nok bare råtravelt med å få seg et nummer. Alle menn er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jeg ikke møtt og har ikke tenkt å møte heller. Han har det råtravelt med å møte meg og det forteller meg at jeg ikke skal møte han. Nei takk ! Det er ikke det som har skjedd.

Ta en pause fra hele greia. Dette er jo bare tull. Sikker på at det er en seriøs nettside du har valgt? Logg av for en periode. Gi faen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ta en pause fra hele greia. Dette er jo bare tull. Sikker på at det er en seriøs nettside du har valgt? Logg av for en periode. Gi faen. :)

Dette er ikke fra nettet, men i fra RL. Åååå, jeg er jo så forbasket naiv. Ja, jeg skal gi faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har det nok bare råtravelt med å få seg et nummer. Alle menn er slik.

 

Nå syntes jeg du bedriver fordummende generalisering...

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Nå syntes jeg du bedriver fordummende generalisering...

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

 

Nei, jeg gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, jeg gjør ikke det.

Neivel?

Da håper jeg sannelig at ikke alle kvinner har samme syn som deg på oss menn.

I utgangspunktet kunne det vært artig å hilse på deg for å finne ut mere om deg.

Men etter å ha fulgt med på denne tråden, så er jeg mere enn fornøyd med det jeg har lest.

Lykke til videre.

Hilsen en Mann.

Anonymous poster hash: 9e589...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg gjør ikke det.

 

Jo, det gjør du når du skriver "Alle menn er slik". 

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jo, det gjør du når du skriver "Alle menn er slik". 

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

 

Du gjør faktisk det... :)

Hvilken tilfredsstillelse finner man ved å danse på andres fortvilelse/-frustrasjon?

Anonymous poster hash: 25735...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tilfredsstillelse finner man ved å danse på andres fortvilelse/-frustrasjon? Anonymous poster hash: 25735...131

Det var absolutt ikke min intensjon overhode. Det var ment som et velment råd. Selv om hennes intensjon ikke er å generalisere, så er det det hun gir inntrykk av her.. Og det er ikke likt ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hvilken tilfredsstillelse finner man ved å danse på andres fortvilelse/-frustrasjon?

Anonymous poster hash: 25735...131

 

 

 

 

Hvilken tilfredsstillelse finner man ved å danse på andres fortvilelse/-frustrasjon?

Anonymous poster hash: 25735...131

 

 

Så da er det greit å si at "alle innvandrere" er sånn  hvis man er ranet av en innvandrergjeng?

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette vet du antageligvis mer om enn meg, og det sier seg vel nesten selv, at ikke alle slike tjenester benytter seg av denslags. Men kan du komme med noen eksempler? For et kjapt søk blandt noen av de jeg antar er blandt de mest populære indikerer det motsatte:

 

http://sukker.no/liste.html

http://www.moteplassen.com/information/match-eller-ikke.aspx

http://www.matchaffinity.no/misc/howitworks_g.php

http://mashable.com/2011/07/13/match-com-equation/

 

Anonymous poster hash: 25735...131

 

Det er frivillig om man svarer på "spørreundersøkelsene" - og jeg har ikke akkurat lyst å oute hvilken datingtjeneste jeg benytter meg av (er dog ikke spesielt aktiv der, men titter innom i ny og ne) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det nok bare råtravelt med å få seg et nummer. Alle menn er slik.

Da har jeg vært heldig med de få jeg har valgt å date, for de har ikke vært slik ;)

 

Jeg har truffet på tre kjempefine fyrer jeg har blitt kjent med på en datingside, og de var på ingen måte slik at jeg følte de bare var ute etter en ting. Vi gikk ut for å spise og/eller dro på fjelltur. De var riktig så hyggelige og smarte menn, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde falt for en av dem.. Det gjorde jeg ikke, men to av dem er venner av meg idag - og vi treffes en gang innimellom (må understreke at jeg IKKE har vært intim med dem) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det nok bare råtravelt med å få seg et nummer. Alle menn er slik.

Det er vel heller en utblåsning dette da!  - Hun mener nok ikke at a l l e menn er slik, men at det er altfor mange, er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel heller en utblåsning dette da!  - Hun mener nok ikke at a l l e menn er slik, men at det er altfor mange, er jeg helt enig i!

 

Hvis du leser alle innleggene i denne tråden, så ser du at trådstarter har fått "pepper" ganske så tidlig i tråden p.g.a. denne ensidige generaliseringen av oss mannfolk. Senere i tråden, så kommer det fra trådstarter at hun er glad i mannfolk - tross alt.

Så kommer denne generaliseringen - atter en gang, om at alle mannfolk er like.

Dette fikk meg til å regarere, så derfor kommer det motinnlegg fra oss menn.

 

Jeg skulle likt å se reaksjonen på "hønene" her på DOL om en slik ensidig generalisering om de, kom til overflaten på samme måte.

Når det er sagt, så håper jeg trådstarter ikke kan sammelignes med resten av damene her inne.

 

Jeg er kansje en som kunne vært i "målgruppen" til trådstarter, men jeg har som sagt lest nok fra henne.

Negativiteten om oss menn slår ut nesten hver gang hun poster noe her.

 

Men lykke til videre skal hun ha, og da ta med seg noen gode råd som er postet her.

Anonymous poster hash: 9e589...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hvis du leser alle innleggene i denne tråden, så ser du at trådstarter har fått "pepper" ganske så tidlig i tråden p.g.a. denne ensidige generaliseringen av oss mannfolk. Senere i tråden, så kommer det fra trådstarter at hun er glad i mannfolk - tross alt.

Så kommer denne generaliseringen - atter en gang, om at alle mannfolk er like.

Dette fikk meg til å regarere, så derfor kommer det motinnlegg fra oss menn.

 

Jeg skulle likt å se reaksjonen på "hønene" her på DOL om en slik ensidig generalisering om de, kom til overflaten på samme måte.

Når det er sagt, så håper jeg trådstarter ikke kan sammelignes med resten av damene her inne.

 

Jeg er kansje en som kunne vært i "målgruppen" til trådstarter, men jeg har som sagt lest nok fra henne.

Negativiteten om oss menn slår ut nesten hver gang hun poster noe her.

 

Men lykke til videre skal hun ha, og da ta med seg noen gode råd som er postet her.

Anonymous poster hash: 9e589...c71

 

 

Kunne ikke vært mer enig.  

Anonymous poster hash: d88e7...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er vel heller en utblåsning dette da!  - Hun mener nok ikke at a l l e menn er slik, men at det er altfor mange, er jeg helt enig i!

Helt riktig det cilie :-) Dette var en utblåsning, men interessant å lese svarene fra hvordan enkelte menn reagerer . På en måte bekrefter det litt det jeg sier. Mrxx virker voksen og med vettet i behold da :-) Og ja, alle er ikke slik selvfølgelig. Det er nok også mye meg selv som har hatt en lei tendens til å tiltrekkes av feil type menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Da har jeg vært heldig med de få jeg har valgt å date, for de har ikke vært slik ;)

 

Jeg har truffet på tre kjempefine fyrer jeg har blitt kjent med på en datingside, og de var på ingen måte slik at jeg følte de bare var ute etter en ting. Vi gikk ut for å spise og/eller dro på fjelltur. De var riktig så hyggelige og smarte menn, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde falt for en av dem.. Det gjorde jeg ikke, men to av dem er venner av meg idag - og vi treffes en gang innimellom (må understreke at jeg IKKE har vært intim med dem) :)

Ja, jeg vet jo at det er sånn. Skulle også ønske at jeg hadde evne til å forelske meg i en av de hyggelige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...