Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

AnonymBruker

Virker som telefonselgerne har kommet hjem fra jobb, nå... så nå er det payback-time.  :D

kanskje profilbildet / avataren her?

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forsøkte meg på litt nettdating tidligere i vår, men etter noen dårlige opplevelser, har jeg ikke orket å være der de siste to månedene. Det er jammen mye rart der inne! Fytti rakker`n ! Fikk helt avsmak på mannfolk. Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det.

 

Forsøkte meg litt igjen de siste par dagene og jeg har opplyst i profilen min om at de som er ute etter eventyr, bare kan bla videre .Fikk mange svar og blant alle gubbene fikk jeg svar fra en som virket interessant .Kjekk å se på, men en del av spørsmålene hans gjorde meg skeptisk. Det sa jeg til han også. Det er ting man ikke spør om på et så tidlig stadie. Om jeg var barbert og sånn. Noe jeg er, men som jeg mener kommer langt bak i rekka av spørsmål man stiller for å bli bedre kjent. Det skulle jeg ikke være mente han og bla bla bla. Han var seriøs mente han , ville ha telefonnummeret mitt for å oppklare hvorfor han stilte de spørsmålene han gjorde. Jeg svarte nei, men ga han det etter å ha overbevist meg om at han var seriøs.

 

Først kommer det bilde av overkroppen hans. var veltrent og flott, men jeg svarte jeg at jeg droppet ut, da han umulig kunne være seriøs allikevel. Da ringte han meg for å overbevise meg om at han var virkelig var seriøs. Han hadde en veltalende måte å snakke på, hørtes veldig koselig ut. Han kan skrive feilfritt norsk (Det er noe jeg ser etter, da det jammen er mange som ikke kan det). Vi avtalte å møtes, Han ville jeg skulle sende et bilde i helfigur. Har bare bilde av ansiktet på profilen min. Jeg sender et bilde med kjole på.

 

Hva skjer så ? Jo, det kommer et bilde av en naken kroppen med en halvstiv en.

 

Hva f... er det som feiler dere menn ? Er dere like gærne alle sammen? Mister helt troa på mannfolk jeg. Finnes det ingen normale menn som både ser ok ut og som samtidig har litt mellom ørene? Må man velge enten det ene eller det andre? Da vil jeg heller være singel gitt! Dette spørsmålet hadde vel passet på psykiatri også. Må være noe narssistisk med slike menn. Selvdiggere. Forklaringen jeg fikk på denne oppførselen var at man må tenne på hverandre for å kunne ha et forhold. Er enig i det da, men det er vel slikt man må finne ut etter hvert eller hva? Er det noen menn som kan svare meg på hvorfor dere er slik? Har inntrykk av at dette er mer regelen enn unntaket.

Har samme erfaringen som deg med nettsteder pg menn. Og ja, har nesten mistet litt håpet og troen på menn..

 

Det er ekkelt å tenke på at alle disse mennene en dag finner seg en seriøs kjæreste..

 

Tenk å ha en kjæreste med en slik bakgrunn...

Anonymous poster hash: ebd97...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du bare må si fra førs i profilen din om hva du vil, og bare gi klar beskjed når de stryker på sine forsøk. 

 

Så får du bare lete videre etter rette mannen. Jeg vet at en venninne har fått anbefalt sukker. Vet ikke om Elite dating også kan være noe.

 

 

Ironisk nok et lykkelig par jeg kjenner traff hverandre på Cupido. Men hvor mye sexchat det var og hvordan annonsen deres så ut vet jeg ikke. Men skal spørre.

 

Anonym kvinne.



Anonymous poster hash: d328b...3ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff min mann på nettet. Jeg var ikke ute etter å sjekke, hadde vært på blink og nettby noen år - dette var før facebook sin tid, og hadde en del venner der som jeg kjente irl og noen jeg hadde blitt kjent med der, både jenter og gutter, det var ikke flørt med andre ord.. Men innimellom fikk jeg jo slibrige forslag selv, fra både gifte og single menn og ikke alle tok et hint. 
Men en dag kom det en mail fra en mann som skrev så skikkelig... han virket så koselig, og vi holdt kontakten, og etterhvert kom vi på msn og hadde videochat til langt på natt.... Etter det var vi solgt og måtte bare møtes, og det er det vel 7 år siden nå, giftet oss et par år etter og er fortsatt gift :)

 

Det er veldig synd at grisene skremmer bort seriøse sjekkere... Har de ikke rapporteringsfunksjon? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profilbildet mitt er kun av ansiktet mitt, så jeg skjønte ikke hva du mente nå. Ellers har jeg også 3 andre bilder i albumet. Ett av bare ansiktet. To stykker i helfigur. Et som er tatt på fjelltur og et hvor jeg har kjole på i hageselskap. Dette for å vise at jeg har flere sider. Er det noe galt i det?

Haha, du har virkelig vært heldig med nettdatingen din:-)

 

Bildene du beskriver høres veldig bra ut, det er noe sånt jeg hadde gått etter hvis jeg var på sjekkern. Jeg hadde ikke gått etter de nakne skrevende jentene, det må være litt spennende og ikke se alt på en gang. Mer fristende å bli kjent med jenta og ta det derfra, det er da jeg virkelig vet hvordan de er.

Jeg mener at nettdating er bra fordi det er en fin måte å bli kjent med andre på og bli kjent med personligheten først, letter å sile og ikke bli blendet av utseende. Etter min mening enklere å tenke klart og kan bruke god tid på å bli kjent før man treffes.

 

Det er dessverre mange idioter der ute som mener at bare jeg får vist frem pikken så smelter de som smør. Det er mange som ikke kan å sjekke damer, altfor få etter min mening.

 

Du høres flott ut så jeg tror absolutt at du klarer å finne deg en spennende og fin mann, men det gjelder å overse alle tullingene og feie dem raskt unna, det er det som er cluet med nettdating:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva f... er det som feiler dere menn ? Er dere like gærne alle sammen? Mister helt troa på mannfolk jeg.

 

(For å unngå mulige misforståelser: Dette svaret er fra en mann.)

 

Hvorfor undersøker du ikke de nettsidene før du tar dem i bruk? Så på en disusjonsside der noen beskrev sine opplevelser med noen slike nettsider med kontor i utlandet. Det var bare svindelforetak, et slags abonnement man vanskelig kunne fri seg fra. Det kan man nok lese seg til i betingelsene før man velger. Det samme må du regne med når der spilles på nakenhet og sex. Og forhold som ikke er ment å bli varige. Forundrer meg ikke om den nettsiden du var innom var slik. Bruk søkemotor og list opp nettsidene på dating. Innskrenk søket med å skrive et ord eller to som reflekterer dine interesser. Bruk i det minste bare norske nettsider, så risikoen for å ta feil eller bli svindlet blir mindre.

 

Må si jeg reagerte kraftig på innlegget ditt. Først drar du til et galehus på nettet, som i dette tilfellet noen ufortjent kaller nettdatingside. Og så tror du kanskje at alle menn er slik som på det galehuset. Og argumenterer videre mer eller mindre basert på det inntrykket. Ser du ikke hva som skjer med deg? Det du skriver om menn generelt er like støtende som beskrivelsen fra det galehuset. Og flere kommentarer her kommer i samme retning. I en kommentar ber en person en annen om å ta medisinen sin! Nokså frekt, uansett foranledning.

 

Visst finnes det mange "svinepelser" av begge kjønn når det gjelder sex. Hvilket kjønn som er verst, bør være irrelevant med hensyn til din målsetting. Er det virkelig nødvendig å bli så opptatt av sånne sex-svin når målet er å lete etter noen som ikke er slik? Hvorfor ikke konsentrere deg mer om målet ditt?

 

Det er mer jeg reagerer på her, både i ditt i flere andres kommentarer her. Det er innstillingen til menns seksualitet generellt. Den blir mistenkeliggjort og nedvurdert til noe perverst og frastøtende. Mange ganger lurer jeg på hvorfor kvinner egentlig vil inn i et ekteskap eller fast forhold til en mann med en slik innstilling til menns seksualitet.

 

Mitt inntrykk er at for så godt som alle menn med normal seksualitet, er sex limet som kan holde to sammen og helt avgjørende. Videre er mitt inntrykk at det for mange kvinner er sex mindre viktig. Altså at det i mange parforhold/ekteskap er mer eller mindre interessemotsetninger når det gjelder sex. At mange kvinner har sex til nød bare for (ekte-)mannens skyld, og lite eller ingenting for sin egen skyld.

 

Hvis mange menn har samme inntrykket, kan det forklare hvorfor mange menn trekker fram spørsmålet om interesse for sex på et tidlig stadium ved dating. Å inngå et forhold til ei som har så lite appetitt på sex, er nemlig uten interesse. Da er det greit å få vite det tidlig og unngå å bortkastet tid på et forhold  som vil gå galt uansett.

 

Sex skal jo være for begge, kun nytelse for den ene parten ødelegger. Gjensidighet, fysisk og mental enhet i akten og utenom selve akten mye kos, klem og kjærtegn er viktig for at det skal fungere; perversiteter ødelegger. Trådstarter burde innsett dette og i stedet være villig til å diskutere målsetting med sex i et potensielt forhold hvis samtalen ikke dreier seg om perversiteter og bisarre påfunn. Avklaring om forventninger på sex og andre områder på tidlig tidspunkt er en fordel for begge i stedet for forutinntatt mistenkeliggjøring av mulig partners seksualitet.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og flere kommentarer her kommer i samme retning. I en kommentar ber en person en annen om å ta medisinen sin! Nokså frekt, uansett foranledning.

 

Det er et humoristisk hint til vedkommenes signatur:

 

Nu vil jeg ha, medisin medisin medisin med det samme!

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

For det første blir det meningsløst å stemple alle menn som noe som helst basert på hva noen få har gjort.

 

Du sier "Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det."

Nå er det nå slik at svært få menn vil lykkes med å få et eventyr dersom de er ærlige om det. Og da lyver de heller om det. Så enkel er verden. For kvinner fungerer det sikkert veldig bra å være ærlig om slikt, men ikke for menn.

Noen av de menn som er på datingsider sender ut masse meldinger og håper å få et eventyr. Noen er smarte nok til å prøve å virke seriøse og interessert i noe mer enn et eventyr. Andre går mer rett på sak. I sistnevnte tilfelle er det opp til deg å evt avslutte kontakten. Noe du burde gjort i dete tilfelle. Hvorfor du ikke bare droppet fyren med en gang er bortenfor min fatteevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

(For å unngå mulige misforståelser: Dette svaret er fra en mann.)

 

Hvorfor undersøker du ikke de nettsidene før du tar dem i bruk? Så på en disusjonsside der noen beskrev sine opplevelser med noen slike nettsider med kontor i utlandet. Det var bare svindelforetak, et slags abonnement man vanskelig kunne fri seg fra. Det kan man nok lese seg til i betingelsene før man velger. Det samme må du regne med når der spilles på nakenhet og sex. Og forhold som ikke er ment å bli varige. Forundrer meg ikke om den nettsiden du var innom var slik. Bruk søkemotor og list opp nettsidene på dating. Innskrenk søket med å skrive et ord eller to som reflekterer dine interesser. Bruk i det minste bare norske nettsider, så risikoen for å ta feil eller bli svindlet blir mindre.

 

Må si jeg reagerte kraftig på innlegget ditt. Først drar du til et galehus på nettet, som i dette tilfellet noen ufortjent kaller nettdatingside. Og så tror du kanskje at alle menn er slik som på det galehuset. Og argumenterer videre mer eller mindre basert på det inntrykket. Ser du ikke hva som skjer med deg? Det du skriver om menn generelt er like støtende som beskrivelsen fra det galehuset. Og flere kommentarer her kommer i samme retning. I en kommentar ber en person en annen om å ta medisinen sin! Nokså frekt, uansett foranledning.

 

Visst finnes det mange "svinepelser" av begge kjønn når det gjelder sex. Hvilket kjønn som er verst, bør være irrelevant med hensyn til din målsetting. Er det virkelig nødvendig å bli så opptatt av sånne sex-svin når målet er å lete etter noen som ikke er slik? Hvorfor ikke konsentrere deg mer om målet ditt?

 

Det er mer jeg reagerer på her, både i ditt i flere andres kommentarer her. Det er innstillingen til menns seksualitet generellt. Den blir mistenkeliggjort og nedvurdert til noe perverst og frastøtende. Mange ganger lurer jeg på hvorfor kvinner egentlig vil inn i et ekteskap eller fast forhold til en mann med en slik innstilling til menns seksualitet.

 

Mitt inntrykk er at for så godt som alle menn med normal seksualitet, er sex limet som kan holde to sammen og helt avgjørende. Videre er mitt inntrykk at det for mange kvinner er sex mindre viktig. Altså at det i mange parforhold/ekteskap er mer eller mindre interessemotsetninger når det gjelder sex. At mange kvinner har sex til nød bare for (ekte-)mannens skyld, og lite eller ingenting for sin egen skyld.

 

Hvis mange menn har samme inntrykket, kan det forklare hvorfor mange menn trekker fram spørsmålet om interesse for sex på et tidlig stadium ved dating. Å inngå et forhold til ei som har så lite appetitt på sex, er nemlig uten interesse. Da er det greit å få vite det tidlig og unngå å bortkastet tid på et forhold  som vil gå galt uansett.

 

Sex skal jo være for begge, kun nytelse for den ene parten ødelegger. Gjensidighet, fysisk og mental enhet i akten og utenom selve akten mye kos, klem og kjærtegn er viktig for at det skal fungere; perversiteter ødelegger. Trådstarter burde innsett dette og i stedet være villig til å diskutere målsetting med sex i et potensielt forhold hvis samtalen ikke dreier seg om perversiteter og bisarre påfunn. Avklaring om forventninger på sex og andre områder på tidlig tidspunkt er en fordel for begge i stedet for forutinntatt mistenkeliggjøring av mulig partners seksualitet.

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

Hallo ? Nå er du virkelig helt på jordet. For det første er jeg glad i sex selv og ja sex er limet. For det andre var dette på Møteplassen og det skal visst ikke være noen luguber side. Jeg har ingen problemer med å se en pikk. Var ikke noe å utsette på den, men jeg blir skeptisk til hva som foregår i hodet på menn, når de ikke skjønner at dette venter man med til man treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Haha, du har virkelig vært heldig med nettdatingen din:-)

 

Bildene du beskriver høres veldig bra ut, det er noe sånt jeg hadde gått etter hvis jeg var på sjekkern. Jeg hadde ikke gått etter de nakne skrevende jentene, det må være litt spennende og ikke se alt på en gang. Mer fristende å bli kjent med jenta og ta det derfra, det er da jeg virkelig vet hvordan de er.

Jeg mener at nettdating er bra fordi det er en fin måte å bli kjent med andre på og bli kjent med personligheten først, letter å sile og ikke bli blendet av utseende. Etter min mening enklere å tenke klart og kan bruke god tid på å bli kjent før man treffes.

 

Det er dessverre mange idioter der ute som mener at bare jeg får vist frem pikken så smelter de som smør. Det er mange som ikke kan å sjekke damer, altfor få etter min mening.

 

Du høres flott ut så jeg tror absolutt at du klarer å finne deg en spennende og fin mann, men det gjelder å overse alle tullingene og feie dem raskt unna, det er det som er cluet med nettdating:-)

Takk ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

For det første blir det meningsløst å stemple alle menn som noe som helst basert på hva noen få har gjort.

 

Du sier "Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det."

Nå er det nå slik at svært få menn vil lykkes med å få et eventyr dersom de er ærlige om det. Og da lyver de heller om det. Så enkel er verden. For kvinner fungerer det sikkert veldig bra å være ærlig om slikt, men ikke for menn.

Noen av de menn som er på datingsider sender ut masse meldinger og håper å få et eventyr. Noen er smarte nok til å prøve å virke seriøse og interessert i noe mer enn et eventyr. Andre går mer rett på sak. I sistnevnte tilfelle er det opp til deg å evt avslutte kontakten. Noe du burde gjort i dete tilfelle. Hvorfor du ikke bare droppet fyren med en gang er bortenfor min fatteevne.

Jeg droppet jo fyren med en gang. Hva får deg til å tro noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

For det første blir det meningsløst å stemple alle menn som noe som helst basert på hva noen få har gjort.

 

Du sier "Det er greit nok å være ute etter et eventyr, men da synes jeg man får opplyse og være ærlig om det."

Nå er det nå slik at svært få menn vil lykkes med å få et eventyr dersom de er ærlige om det. Og da lyver de heller om det. Så enkel er verden. For kvinner fungerer det sikkert veldig bra å være ærlig om slikt, men ikke for menn.

Noen av de menn som er på datingsider sender ut masse meldinger og håper å få et eventyr. Noen er smarte nok til å prøve å virke seriøse og interessert i noe mer enn et eventyr. Andre går mer rett på sak. I sistnevnte tilfelle er det opp til deg å evt avslutte kontakten. Noe du burde gjort i dete tilfelle. Hvorfor du ikke bare droppet fyren med en gang er bortenfor min fatteevne.

Jeg droppet han med en gang, men jeg var dessverre såpass naiv at han lurte meg til å gi i fra meg telefonnummeret. Det har ført til at jeg i dag har fått et par meldinger hvor han ber meg sende nakenbilde av meg selv over telefonen. Jeg svarte kort og godt: Nei! Så ba han meg sende bilde i strungtruse. Jeg sa nei igjen. Kommer det flere meldinger nå skal han ignoreres. Tydelig en som ønsker å få meg sint og det har han greid å oppnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Har samme erfaringen som deg med nettsteder pg menn. Og ja, har nesten mistet litt håpet og troen på menn..

 

 

 

Slik går det når det ikke lenger er lov å kjøpe visse tjenester, da er det noen som blir helt desperate. Vet politikerne egentlig hva de gjør?

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hallo ? Nå er du virkelig helt på jordet. For det første er jeg glad i sex selv og ja sex er limet. For det andre var dette på Møteplassen og det skal visst ikke være noen luguber side. Jeg har ingen problemer med å se en pikk. Var ikke noe å utsette på den, men jeg blir skeptisk til hva som foregår i hodet på menn, når de ikke skjønner at dette venter man med til man treffes.

 

 

(kommentar fra en mann)

For noe tull. Får du fått en rad stygge responser, har du enten en dårlig presentasjon eller så er Møteplassen et useriøst nettsted. Da burde du tenkt mer gjennom hva du selv skrev i presentasjonen din. Hvis den er god nok, burde du prøve et annet nettsted.

 

Og som flere har skriver til deg: generalisering ut fra få tilfeller til å gjelde menn generelt....det holder absolutt ikke! Ser det er en del som reagerer på generaliseringen din, noen skuffende opplevelser blir til at det gjelder for de fleste. Med en slik innstilling til menn flest, klarer du neppe å unngå at det farger dine møter med menn. Og det vil nok noen menn merke. I så fall blir det ikke lettere for deg.

 

Det er ikke slik at bare menn som svikter på dating og kvinner er nærmest feilfrie viser liten interesse for sex. I mine ungkarsdager møtte jeg en del kvinner som hadde dårlige sosiale antenner. En av dem tok overraskende nok opp spørsmål om sex på eget initiativ første på første møte. Det var på en slik måte at hensikten var tydelig: prøvekjøre sex rimelig raskt for å se om det funket, helst der og da. Det var ikke greit for meg og da tok det hele slutt. Og en del av de andre sviktet med temmelig rare innstillinger til hvordan ting burde fungere, og rare holdninger til menn generelt. Skulle jeg generalisere dette til å gjelde alle kvinner bare fordi jeg ble så dypt skuffet de gangene? I så fall burde jeg gitt opp, blitt alene resten av livet.

 

I stedet traff jeg enda ei ny jente. Det var mye positivt med henne, men hun var langt mer pågående når det gjaldt sex enn den førstnevnte og tydelig med det helt fra begynnelsen av. Skulle jeg dumpet henne fordi hun tok opp dette tidlig? Det gikk faktisk ikke slik for det var mye positivt med henne. Det ble et par av oss og vi holder sammen enda mens årene har gått fryktelig fort. Så gikk det bra til slutt, for jeg hadde ikke sånn innstilling som du har til motsatt kjønn.

 

Hvis du faktisk tror at menn flest er så ille, burde du kutte ut datingen på flekken. Bare bortkastet tid for deg. Alternativt kan du ta til deg det Mammanito, Petter Smart og jeg har skrevet til deg.

Ditt profilbilde her på Dol: "Waiting for the perfect man" ....finnes perfekte mennesker? Hva forventer du deg egentlig?

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

(kommentar fra en mann)

For noe tull. Får du fått en rad stygge responser, har du enten en dårlig presentasjon eller så er Møteplassen et useriøst nettsted. Da burde du tenkt mer gjennom hva du selv skrev i presentasjonen din. Hvis den er god nok, burde du prøve et annet nettsted.

 

Og som flere har skriver til deg: generalisering ut fra få tilfeller til å gjelde menn generelt....det holder absolutt ikke! Ser det er en del som reagerer på generaliseringen din, noen skuffende opplevelser blir til at det gjelder for de fleste. Med en slik innstilling til menn flest, klarer du neppe å unngå at det farger dine møter med menn. Og det vil nok noen menn merke. I så fall blir det ikke lettere for deg.

 

Det er ikke slik at bare menn som svikter på dating og kvinner er nærmest feilfrie viser liten interesse for sex. I mine ungkarsdager møtte jeg en del kvinner som hadde dårlige sosiale antenner. En av dem tok overraskende nok opp spørsmål om sex på eget initiativ første på første møte. Det var på en slik måte at hensikten var tydelig: prøvekjøre sex rimelig raskt for å se om det funket, helst der og da. Det var ikke greit for meg og da tok det hele slutt. Og en del av de andre sviktet med temmelig rare innstillinger til hvordan ting burde fungere, og rare holdninger til menn generelt. Skulle jeg generalisere dette til å gjelde alle kvinner bare fordi jeg ble så dypt skuffet de gangene? I så fall burde jeg gitt opp, blitt alene resten av livet.

 

I stedet traff jeg enda ei ny jente. Det var mye positivt med henne, men hun var langt mer pågående når det gjaldt sex enn den førstnevnte og tydelig med det helt fra begynnelsen av. Skulle jeg dumpet henne fordi hun tok opp dette tidlig? Det gikk faktisk ikke slik for det var mye positivt med henne. Det ble et par av oss og vi holder sammen enda mens årene har gått fryktelig fort. Så gikk det bra til slutt, for jeg hadde ikke sånn innstilling som du har til motsatt kjønn.

 

Hvis du faktisk tror at menn flest er så ille, burde du kutte ut datingen på flekken. Bare bortkastet tid for deg. Alternativt kan du ta til deg det Mammanito, Petter Smart og jeg har skrevet til deg.

Ditt profilbilde her på Dol: "Waiting for the perfect man" ....finnes perfekte mennesker? Hva forventer du deg egentlig?

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

Jeg tror mange misforstår når man sier at man venter på den perfekte mannen... For meg er den perfekte mannen den mannen jeg har god kjemi med og som jeg trives å prate med - og som jeg kjenner jeg ikke vil leve uten. Jeg tror ikke TS mener at hun vil ha en mann som aldri gjør feil og som opptrer "perfekt" hele tiden ;)

 

For min del skjønner jeg godt hva TS snakker om, for det ER mange rare menn på datingsider..... MEN det er også endel som virker kjempehyggelige! TS hadde nok behov for å få ut noen frustrasjoner, og mente nok ikke å skjære absolutt alle over en kam ;) Jeg har selv vært på date med et par menn jeg har truffet på nettet, og de var kjempehyggelige begge to - Jeg valgte å treffe dem fordi det gikk an å snakke med dem, og de viste tydelig interesse for MEG, og ikke for å bare treffe en å ha sex med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

(kommentar fra en mann)

For noe tull. Får du fått en rad stygge responser, har du enten en dårlig presentasjon eller så er Møteplassen et useriøst nettsted. Da burde du tenkt mer gjennom hva du selv skrev i presentasjonen din. Hvis den er god nok, burde du prøve et annet nettsted.

 

Og som flere har skriver til deg: generalisering ut fra få tilfeller til å gjelde menn generelt....det holder absolutt ikke! Ser det er en del som reagerer på generaliseringen din, noen skuffende opplevelser blir til at det gjelder for de fleste. Med en slik innstilling til menn flest, klarer du neppe å unngå at det farger dine møter med menn. Og det vil nok noen menn merke. I så fall blir det ikke lettere for deg.

 

Det er ikke slik at bare menn som svikter på dating og kvinner er nærmest feilfrie viser liten interesse for sex. I mine ungkarsdager møtte jeg en del kvinner som hadde dårlige sosiale antenner. En av dem tok overraskende nok opp spørsmål om sex på eget initiativ første på første møte. Det var på en slik måte at hensikten var tydelig: prøvekjøre sex rimelig raskt for å se om det funket, helst der og da. Det var ikke greit for meg og da tok det hele slutt. Og en del av de andre sviktet med temmelig rare innstillinger til hvordan ting burde fungere, og rare holdninger til menn generelt. Skulle jeg generalisere dette til å gjelde alle kvinner bare fordi jeg ble så dypt skuffet de gangene? I så fall burde jeg gitt opp, blitt alene resten av livet.

 

I stedet traff jeg enda ei ny jente. Det var mye positivt med henne, men hun var langt mer pågående når det gjaldt sex enn den førstnevnte og tydelig med det helt fra begynnelsen av. Skulle jeg dumpet henne fordi hun tok opp dette tidlig? Det gikk faktisk ikke slik for det var mye positivt med henne. Det ble et par av oss og vi holder sammen enda mens årene har gått fryktelig fort. Så gikk det bra til slutt, for jeg hadde ikke sånn innstilling som du har til motsatt kjønn.

 

Hvis du faktisk tror at menn flest er så ille, burde du kutte ut datingen på flekken. Bare bortkastet tid for deg. Alternativt kan du ta til deg det Mammanito, Petter Smart og jeg har skrevet til deg.

Ditt profilbilde her på Dol: "Waiting for the perfect man" ....finnes perfekte mennesker? Hva forventer du deg egentlig?

Anonymous poster hash: 13c48...dd3

 

Profilbilde var ment som skøy. Ingen er perfekt. Jeg har innrømmet at jeg generaliserer her, men jeg ser ikke så mange som har reagert på det. Tror de fleste har (utenom deg) har skjønt at jeg satte det litt på spissen. Møteplassen er et helt vanlig sjekkested, men det kan nok hende at det samler en del gubber. Ikke vet jeg. Jeg ser du ønsker å fremstille meg som nærmest frigid (lol) og det er ikke det dette handler om. Jeg liker menn som er glad i sex, men jeg fortrekker menn med noe mellom ørene også og sosiale antenner. Menn som ikke skjønner at bilde av pikken ikke er det første man sender i fra seg, kan ikke ha spesielt høy IQ. Sånn er det bare, så får du mene hva du vil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...