Gå til innhold

Hva er det som feiler dere menn? Nettdating.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    72

  • AnonymBruker

    56

  • Togli

    20

  • Colette

    19

Nicklusheletida

Beklager at jeg prøvde å hjelpe deg.

Jo jo, takk for det du :-) Jeg er fullt klar over at jeg satte innlegget kraftig på spissen og at det finnes snille mannfolk der ute. Frustrert bare, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt riktig det cilie :-) Dette var en utblåsning, men interessant å lese svarene fra hvordan enkelte menn reagerer . På en måte bekrefter det litt det jeg sier. Mrxx virker voksen og med vettet i behold da :-) Og ja, alle er ikke slik selvfølgelig. Det er nok også mye meg selv som har hatt en lei tendens til å tiltrekkes av feil type menn.

 

Ja, hvis du bare går etter utsende og status går det gjerne slik.

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Ja, hvis du bare går etter utsende og status går det gjerne slik.

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

 

Ingen av de jeg har møtt har hatt noen høy status. Når er det vel helst ikke de med høyest utdannelse som synes det er stas å sende bilde av pikken sin før vi i det hele tatt har møttes. Det er vel heller tvert i mor, tenker jeg. Ellers interessant å se svarene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet jo at det er sånn. Skulle også ønske at jeg hadde evne til å forelske meg i en av de hyggelige :-)

Jeg ble dessverre ikke forelska i dem selv om jeg kunne ønske at jeg ble det ;) Jeg blir mer og mer sikker på at øynene er sjelens speil, så legg merke til øynene hans :)

 

Jeg er forøvrig litt småforelska nå (og det er gjensidig) - men da i en mann som har vært en perifer bekjent i mange år. Hadde aldri trodd jeg skulle falle for ham... men DE øyne og DEN munnen... sukk:) Jeg får se hvordan det utvikler seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg ble dessverre ikke forelska i dem selv om jeg kunne ønske at jeg ble det ;) Jeg blir mer og mer sikker på at øynene er sjelens speil, så legg merke til øynene hans :)

 

Jeg er forøvrig litt småforelska nå (og det er gjensidig) - men da i en mann som har vært en perifer bekjent i mange år. Hadde aldri trodd jeg skulle falle for ham... men DE øyne og DEN munnen... sukk:) Jeg får se hvordan det utvikler seg :)

Lykke til ! :-) Jeg skal ta det med ro og ikke date mer på en god stund nå. Har egentlig hatt en kjempefin sommer alene.  Men jeg er enig med deg i at tiltrekning er viktig i et forhold, så får en jo bare vente til den rette dukker opp :-) Verken du eller jeg er sånn som bare tar en mann for å ha en mann, så får en nå heller få beskyldninger om å gå etter utseendet. Jeg mener jeg går etter begge deler, men man må vel kysse en del frosker underveis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ! :-) Jeg skal ta det med ro og ikke date mer på en god stund nå. Har egentlig hatt en kjempefin sommer alene.  Men jeg er enig med deg i at tiltrekning er viktig i et forhold, så får en jo bare vente til den rette dukker opp :-) Verken du eller jeg er sånn som bare tar en mann for å ha en mann, så får en nå heller få beskyldninger om å gå etter utseendet. Jeg mener jeg går etter begge deler, men man må vel kysse en del frosker underveis :-)

Det er pinglete å ta en mann bare for å ha en mann ;) Sååå hjelpeløse er vi da ikke! Vi vil ha den mannen vi føler vi ikke vil leve uten fordi vi digger ham :) Han jeg liker ble jeg derimot ikke så betatt av før etter noen timer :P Plutselig var det bare WOW! Og så ble han superkjekk på no time :P Aner ikke hva som skjedde jeg :P  Men..jeg tar det rolig og ser hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er pinglete å ta en mann bare for å ha en mann ;) Sååå hjelpeløse er vi da ikke! Vi vil ha den mannen vi føler vi ikke vil leve uten fordi vi digger ham :) Han jeg liker ble jeg derimot ikke så betatt av før etter noen timer :P Plutselig var det bare WOW! Og så ble han superkjekk på no time :P Aner ikke hva som skjedde jeg :P  Men..jeg tar det rolig og ser hva som skjer :)

Helt enig med deg. Da hadde han vel stor sjarm og det er enda viktigere enn utseendet :-) Lykke til ! Unner deg dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av de jeg har møtt har hatt noen høy status. Når er det vel helst ikke de med høyest utdannelse som synes det er stas å sende bilde av pikken sin før vi i det hele tatt har møttes. Det er vel heller tvert i mor, tenker jeg. Ellers interessant å se svarene dine.

 

Ja, de vil jeg tro traff godt.

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Ja, de vil jeg tro traff godt.

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

 

Du er veldig blid person du, skjønner jeg. Litt bitter for ett eller annet? Ha en fin kveld videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Da hadde han vel stor sjarm og det er enda viktigere enn utseendet :-) Lykke til ! Unner deg dette :-)

Takk :) Han er kjekk også, det skal han ha ;) Kjenner mange som beiler etter ham, så jeg synes jeg er heldig som har fått sjansen :) Takk :)     Tålmodighet er en dyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du er veldig blid person du, skjønner jeg. Litt bitter for ett eller annet?

 

Snakk for deg selv.

Anonymous poster hash: 965b8...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Takk :) Han er kjekk også, det skal han ha ;) Kjenner mange som beiler etter ham, så jeg synes jeg er heldig som har fått sjansen :) Takk :)     Tålmodighet er en dyd ;)

Sant det, det har ingen hast :-) Det skal sies at jeg også møtte en kjempekoselig mann som jeg virkelig kunne ønske jeg forelsket meg i. Da tror jeg at jeg hadde fått et fint liv. Jeg ble forelsket i personligheten hans, men dessverre følte jeg ingen gnist. Han gjorde visst det da. Veldig synd. Så nei, jeg mener ikke alle menn er slik jeg beskrev det her og det ser det ut til at de fleste forsto :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, det har ingen hast :-) Det skal sies at jeg også møtte en kjempekoselig mann som jeg virkelig kunne ønske jeg forelsket meg i. Da tror jeg at jeg hadde fått et fint liv. Jeg ble forelsket i personligheten hans, men dessverre følte jeg ingen gnist. Han gjorde visst det da. Veldig synd. Så nei, jeg mener ikke alle menn er slik jeg beskrev det her og det ser det ut til at de fleste forsto :-)

Du hadde en utblåsning og det er lov :)  Den berømmelige gnisten må man ha. Jeg skal aldri gå i den fella igjen at gnisten mangler... Man skal kjenne suget i magen etter denne personen, for da vet man at det er noe der :) Men tenk så spennende da.... resten av livet ligger foran deg, med masse spennende opplevelser :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Du hadde en utblåsning og det er lov :)  Den berømmelige gnisten må man ha. Jeg skal aldri gå i den fella igjen at gnisten mangler... Man skal kjenne suget i magen etter denne personen, for da vet man at det er noe der :) Men tenk så spennende da.... resten av livet ligger foran deg, med masse spennende opplevelser :) Klem

Ja, jeg hadde en utblåsning. Var litt for mye som skjedde på en gang og mye av dette var nok pga av egen naivitet. Ja ja, slik kan det gå. Det blir ja, det vet jeg :-) Og singellivet er ikke så aller verst det heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en utblåsning. Var litt for mye som skjedde på en gang og mye av dette var nok pga av egen naivitet. Ja ja, slik kan det gå. Det blir ja, det vet jeg :-) Og singellivet er ikke så aller verst det heller :-)

Nei, det er herlig å være singel :)) Nesten så jeg ikke vet om det vil bli ok å evt gi avkall på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ja, jeg hadde en utblåsning. Var litt for mye som skjedde på en gang og mye av dette var nok pga av egen naivitet. Ja ja, slik kan det gå. Det blir ja, det vet jeg :-) Og singellivet er ikke så aller verst det heller :-)

 Men du, jeg sender deg en melding på face. Mer som har skjedd, skjønner du. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er møkk lei alle mannfolk . Det er tullebukker både på nett og der ute i RL. Eller så har den anonyme i tråden her helt rett i at jeg sender ut feil signaler og får som fortjent.

Oi, dette var da negativt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...