Gå til innhold

NHD og andre Zyprexa og vektnedgang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den mest kjente bivirkning ifht vekt og matlyst på zyprexa er jo økt matlyst og vektoppgang. Men kan man også få redusert matlyst og vektnedgang? Jeg opplever dette etter jeg begynte med zyprexa. Bruker lamictal i tillegg, men har stått på denne en stund så tvilsomt at det er denne som forårsaker vekten. Først og fremst er det nok kvalme som gjør at jeg spiser mindre. Men tror ikke at dette alene forårsaker vektnedgangen. Kan spise forholdsvis vanlig, men allikevel oppleve at vekta går litt nedover. Er ikke så mye at det er noen fare enda, men fortsetter det å gå nedover så vil det jo bli det. Et annet spm er om jeg kan ta zyprexaen på dagtid? Opplever ingen sløvhet eller trøtthet. Grunnen til at jeg vil dette er at det er da jeg tar lamictal og at jeg synes det er enklere å ta alle til samme tid. (Skriver på iPad og får ikke til avsnitt).

Anonymous poster hash: 64fdc...afc

Anonymous poster hash: 8cc48...da5

Skrevet

Jeg ble kvalm av lamictal da jeg nådde en viss dose og gikk ned i vekt før jeg skjønte at det hjalp mot kvalmen å stappe i seg junk. hjalp også å ta tablettene til måltider, det er jo sunnere også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...