miakami Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Da jeg ikke brukte antipsykotika hadde jeg ingen nytte av innsovingspiller fordi de fikk meg bare til å hallusinere så ble jeg opptatt av hallusinasjonene fremfor å sove. Men når jeg bruker antipsykotika så funker imovane bra.... ingen hallusinasjoner. Er ikke det rart? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Før fikk jeg nesten alltid hallusinasjoner og en slags euforisk rus siste kvarteret før jeg sovnet på Imovane eller Stilnoct. Etter jeg begynte på Tolvon sluttet jeg å få dette av innsovningspillene og de virket dårligere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 For mye benzo kan føre til hallusinasjoner- 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Bruker ikke benzo Jeg kunne hallusinere av imovane og. 0 Siter
miakami Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Ja det er nettopp det jeg gjorde uten antiosykotika 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Ja det er nettopp det jeg gjorde uten antiosykotika Tror det er ganske vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.