Gå til innhold

Er jeg helt sinnsyk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dårlig form for tida,.siden jeg ikke har noen å snakke med,og Mental Helse setter meg på vent.Jeg blir nektet psykolog /psykiater på Lillestrøm,og jeg er redd jeg skal skade andre eller meg selv.100 mg zoloft virker nesten ikke på meg lenger,og jeg merker at jeg får så mange rare tanke i mitt hode om små grønne menn,bigfoot o.l.Er også redd for å skade min katt for så å ta mitt liv.Er sliten og orker snart ikke mer.Skulle gjerne ha solgt huset om jeg hadde orket å rydde.

Får jeg 2,2 mill for huset er jeg millionær og kan kjøpe ett hus på landet uten gjeld.

Jeg lever meg så langt inni fantasifilmer og scifi,at jeg omtrent begynner å tro på at det er sant.Både Fringe,Terra Nova,Revolution,Defiance,Game of thrones og andre synes spennende,og jeg lurer ofte om halvparten er sant?

Har stressa mye i det siste med biler og penger og sover meget fragmentert,gjerne kl 3-6,8-9,12-13,16-17 og 20-21.klarer meg ofte med 5-6 tinmers søvn.Drikker nok for mye kaffe og cola og spiser for lite fiber og frukt.

Skrevet

Ja, du drikker for mye kaffe, cola og melk, og du spiser usunt. Og du skriver for mange innlegg om det her inne.

Hva vil du oppnå med alle utgreiingene dine om hvor dårlig form du er i, hvor usunt du lever, hvor mange bilvrak du har stående og hvor rotete det er hos deg?

Skrevet

Du er ikke gal, du har bare dessverre oppdaget den virkelige verden. Der "fantasi" er virkelighet. Velkommen! (beklageligvis)

Skrevet

Siden du tar Zoloft og ikke antipsykotika regner jeg med at du behandles for tvangstanker.

Skjønner godt at du blir sliten men du må redusere innflytelsen disse tankene har over deg. Har du noen sinne skadet deg selv, katten din eller noen andre? Hva tilsier at det vil skje i framtiden? At du er redd for disse tankene er det beste bevis for at det ikke skjer. Hvor mange med høydeskrekk hopper fra høye bygninger?

Du har jo lagt til deg ekstremt mange uvaner som utvilsomt sliter deg ut. Sov om natten, hold deg våken om dagen, spis sunt og slutt med denne fantasy-besettelsen din.

Det nytter ikke og ringe Mental Helse med frykt for å ta ditt eget liv. Hva enn de sier, så styrker det bare frykten for at tankene er sanne. Dette må behandles av legen din.

stjernestøv
Skrevet

Du må slutte å se slike filmer.

Skrevet

Filmer er virkelighet, så hvorfor skal han slutte se dem?

stjernestøv
Skrevet

Filmer er virkelighet, så hvorfor skal han slutte se dem?

Han blir jo i en fantasiverden av filmene, alle filmer er ikke virkelig. Man må skjerme seg mot det man ikke tåler, jeg kan fint bli dritdårlig hvis jeg går inn for det. Se filmer jeg ikke tåler bla, men jeg vil være frisk.

AnonymBruker
Skrevet

Er i dårlig form for tida,.siden jeg ikke har noen å snakke med,og Mental Helse setter meg på vent.Jeg blir nektet psykolog /psykiater på Lillestrøm,og jeg er redd jeg skal skade andre eller meg selv.100 mg zoloft virker nesten ikke på meg lenger,og jeg merker at jeg får så mange rare tanke i mitt hode om små grønne menn,bigfoot o.l.Er også redd for å skade min katt for så å ta mitt liv.Er sliten og orker snart ikke mer.Skulle gjerne ha solgt huset om jeg hadde orket å rydde.

Får jeg 2,2 mill for huset er jeg millionær og kan kjøpe ett hus på landet uten gjeld.

Jeg lever meg så langt inni fantasifilmer og scifi,at jeg omtrent begynner å tro på at det er sant.Både Fringe,Terra Nova,Revolution,Defiance,Game of thrones og andre synes spennende,og jeg lurer ofte om halvparten er sant?

Har stressa mye i det siste med biler og penger og sover meget fragmentert,gjerne kl 3-6,8-9,12-13,16-17 og 20-21.klarer meg ofte med 5-6 tinmers søvn.Drikker nok for mye kaffe og cola og spiser for lite fiber og frukt.

Er i dårlig form for tida + om jeg hadde orket å rydde + sover meget fragmentert = Drikker nok for mye kaffe og cola og spiser for lite fiber og frukt?

Siden du tar Zoloft og ikke antipsykotika regner jeg med at du behandles for tvangstanker.

Skjønner godt at du blir sliten men du må redusere innflytelsen disse tankene har over deg. Har du noen sinne skadet deg selv, katten din eller noen andre? Hva tilsier at det vil skje i framtiden? At du er redd for disse tankene er det beste bevis for at det ikke skjer. Hvor mange med høydeskrekk hopper fra høye bygninger?

Du har jo lagt til deg ekstremt mange uvaner som utvilsomt sliter deg ut. Sov om natten, hold deg våken om dagen, spis sunt og slutt med denne fantasy-besettelsen din.

Det nytter ikke og ringe Mental Helse med frykt for å ta ditt eget liv. Hva enn de sier, så styrker det bare frykten for at tankene er sanne. Dette må behandles av legen din.

På seg selv kjenner man ikke nødvendigvis andre. Kombinasjonen Zoloft  og antipsykotika blir brukt til en hel masse andre lidelser i tillegg til ocd... ;P

Anonymous poster hash: e137e...6fb

Skrevet

Han blir jo i en fantasiverden av filmene, alle filmer er ikke virkelig. Man må skjerme seg mot det man ikke tåler, jeg kan fint bli dritdårlig hvis jeg går inn for det. Se filmer jeg ikke tåler bla, men jeg vil være frisk.

I den virkelige verden finnes ikke fantasi. Men enig med deg. Om det er negativt for han så burde han ikke se dem.

stjernestøv
Skrevet

I den virkelige verden finnes ikke fantasi. Men enig med deg. Om det er negativt for han så burde han ikke se dem.

Nei i den virkelige verden finnes ikke fantasi, litt fantasi er bra men ikke når det overtar virkeligheten helt.

Skrevet

Hvis du ønsker behandling, så er det vel nå lenge siden sist fastlegen din forsøkte å henvise deg til spesialisthelsetjenesten? Etter hjerteinfarktet er det enda viktigere enn tidligere at du får til en noe bedre livsstil. Synes du skal snakke med fastlegen om muligheter for et nytt behandlingsforsøk eller en eller annen form for rehabilitering. Kanskje du vil ha nytte av et opphold på en opptreningsinstitusjon?

Skrevet

Jeg ville spurt etter Truxal og sovet om natta. First step. (Hvis man kan ta det når man har hatt hjerteinfarkt?)

Skrevet

Har truffet min slekt på far siden og hadde det veldig koselig.Ska ta opp kontakt med tremenninger og fettere i Gøteborg.Det er minst 5 50 åringen å velge mellom,så da kan vi sikkert ha mye morro.

Jeg får først finne ut om jeg skal flytte på meg igjen,selv om det har blitt mye flytting fra 2004-2007.Har ikke bruk for ett "nytt" hus fra 2003,når jeg kan bruke millionen på som mye annet gøy.

Kjøper jeg ett gammelt hus til 1,5 har jeg bare  500 000 i gjeld.Det bør være overkommelig og jeg vil da kunne ha råd til 100 lapper til en ok bil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...