Gå til innhold

Hva kan disse tankene mine være?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

tanker jeg har.

King julien syk kroppen jobber:

King julien kan se at jeg er bevisst. King julien kan se at jeg er bevisstløs. King julien kan høre. Han ser når kroppen jobber for å bli frisk om jeg blir sjuk.

Gutter med halvlangt frodohår glor på meg

Gutter med halvlangt hår snakker om meg, ser på rumpa mi og syns jeg har slanket meg. Det er ekle følelser.

Folk tenker og snakker om ting jeg gjør

Folk kommenterer og sier ting jeg har gjort og tenker på det.

Dyr kan lese tankene mine

Når jeg tenker på ting som at dyrene ikke skal bite, kommer en gjennomtrengende tanke alltid frem: "bit!" Og jeg må finne med mye anstrengelser i tankene et motsatt ord for at dyret ikke skal høre tanken min.

Frodo vet når jeg er usunn.

Håret til Frodo symboliserer feber og puste fort av feber.

Jeg kan bli så sint at jeg kan ødelegge ting, men det er skjeldnere nå som jeg går på abilify.

Hva kan disse tankene være?

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

tanker jeg har.

King julien syk kroppen jobber:

King julien kan se at jeg er bevisst. King julien kan se at jeg er bevisstløs. King julien kan høre. Han ser når kroppen jobber for å bli frisk om jeg blir sjuk.

Gutter med halvlangt frodohår glor på meg

Gutter med halvlangt hår snakker om meg, ser på rumpa mi og syns jeg har slanket meg. Det er ekle følelser.

Folk tenker og snakker om ting jeg gjør

Folk kommenterer og sier ting jeg har gjort og tenker på det.

Dyr kan lese tankene mine

Når jeg tenker på ting som at dyrene ikke skal bite, kommer en gjennomtrengende tanke alltid frem: "bit!" Og jeg må finne med mye anstrengelser i tankene et motsatt ord for at dyret ikke skal høre tanken min.

Frodo vet når jeg er usunn.

Håret til Frodo symboliserer feber og puste fort av feber.

Jeg kan bli så sint at jeg kan ødelegge ting, men det er skjeldnere nå som jeg går på abilify.

Hva kan disse tankene være?

Vrangforestillinger?

Blomsterfluen
Skrevet

Bør jeg ta disse tankene opp med psykiatertimen jeg har den 27 august, eller er det bare bortkastet? Jeg tror nemlig ikke at han vil forstå.

Skrevet

Bør jeg ta disse tankene opp med psykiatertimen jeg har den 27 august, eller er det bare bortkastet? Jeg tror nemlig ikke at han vil forstå.

Du burde ta det opp. Ikke bra gå med sånt alene. Han vil sikkert forstå, det er jeg sikker på.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Jeg glemte og fortelle at jeg må avogtil gjøre grimaseticks for å få bort vonde eller ekle tanker som på en måte motsier meg avogtil. Ikke stemmer, men tankene mine som sier usanne ting om meg.

Skrevet

Ok. Jeg glemte og fortelle at jeg må avogtil gjøre grimaseticks for å få bort vonde eller ekle tanker som på en måte motsier meg avogtil. Ikke stemmer, men tankene mine som sier usanne ting om meg.

Vil du si tankene er dine, eller tanker utenifra?

stjernestøv
Skrevet

Klart du bør ta det opp, det finnes medisiner som kan hjelpe deg :)

Blomsterfluen
Skrevet

Vil du si tankene er dine, eller tanker utenifra?

Litt midt i mellom, men de høres fra hodetankene.

Blomsterfluen
Skrevet

Klart du bør ta det opp, det finnes medisiner som kan hjelpe deg :)

Jeg går allerede på 10 mg abilify og 20 mg fluoxetin.

stjernestøv
Skrevet

Jeg går allerede på 10 mg abilify og 20 mg fluoxetin.

Abilify hjelper ikke alltid nok, jeg ville prøvd noe annet.

Skrevet

Litt midt i mellom, men de høres fra hodetankene.

Er ikke det stemmer da? Eller tar jeg feil? Jeg hører flere stemmer og de høres inni hodet. Jeg har fortalt dette til overlegen og han kaller det for stemmer. Men sånne stemmer skyldes ikke psykose. Det har han sagt iallfall.

Blomsterfluen
Skrevet

Abilify hjelper ikke alltid nok, jeg ville prøvd noe annet.

Ok. jeg har disse tankene i bølger. Jeg har dem i perioder og perioder har jeg dem ikke.

Blomsterfluen
Skrevet

Er ikke det stemmer da? Eller tar jeg feil? Jeg hører flere stemmer og de høres inni hodet. Jeg har fortalt dette til overlegen og han kaller det for stemmer. Men sånne stemmer skyldes ikke psykose. Det har han sagt iallfall.

Det er på en måte stemmer jeg har, men psykiateren jeg går til sier jeg bare har tvang og angst. Jeg får også angst for ikke å få til å puste.

stjernestøv
Skrevet

Ok. jeg har disse tankene i bølger. Jeg har dem i perioder og perioder har jeg dem ikke.

Da er det best å få noe for det, det er jo utrolig slitsomt.

stjernestøv
Skrevet

Det er på en måte stemmer jeg har, men psykiateren jeg går til sier jeg bare har tvang og angst. Jeg får også angst for ikke å få til å puste.

Dette er mer enn tvang og angst :mellow: Du må fortelle det.

Skrevet

Hmm.. Det spørs jo hvordan "stemmene" er. Sier de "Reis deg opp" eller sier de "jeg må reise meg opp"? Vet.. dårlig eksempel..

Blomsterfluen
Skrevet

Hmm.. Det spørs jo hvordan "stemmene" er. Sier de "Reis deg opp" eller sier de "jeg må reise meg opp"? Vet.. dårlig eksempel..

Min egen stemme i hodet sier jeg skal slå folk, men jeg klarer å la vær fordi jeg vet det ikke er lov.

Skrevet

Må bare si at jeg er stolt av deg! Fra å komme med underlige poster bare for tre dager siden har du nå blitt superhjelpsom og flink.

Jeg er imponert over deg :) stå på!

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg har ikke slike tanker når jeg er full eller har drukket en del.

Blomsterfluen
Skrevet

Når jeg har drukket blir jeg helt annerledes sier de. De sier jeg mister aspergers syndromet mitt når jeg har alkohol i meg. Jeg blir liksom annerledes da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...