Caylee Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 (endret) Min egen stemme i hodet sier jeg skal slå folk, men jeg klarer å la vær fordi jeg vet det ikke er lov. Skjønner. Høres ekkelt ut. Du burde fortelle dette. At stemmen befaler deg å gjøre onde ting. Endret 3. august 2013 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Må bare si at jeg er stolt av deg! Fra å komme med underlige poster bare for tre dager siden har du nå blitt superhjelpsom og flink. Jeg er imponert over deg stå på! Hehe takk Jeg prøver være mer saklig. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Og terk fra Tarzan filmen symboliserer for meg virus og influensa. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Ellers har jeg et godt liv, og blir lett glad men ting kjeder meg for tiden. Ingenting untatt insekter og fuglesang gleder meg mer. Jeg bare later som om jeg blir glad når personalet prøver å muntre meg opp. Jeg bor i omsorgsbolig. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Da jeg har barn,omtrent 4 år eller 6 år, såg jeg syner i vinduet om natta. Jeg såg gravstøtter, den onde sola fra supermario og kinderegg mannen som danset i vinduet. Disse synene kom bare jeg tenkte: "tenk om de kommer nå". Da jeg var 12 år la mamma meg inn på barnepsykiatrien for jeg hørte stemmer fra vaskemaskinen. Jeg husker det fra den dag i dag. Jeg hørte radiostemmer. Jeg skal snakke med psykiateren min om de tankene, men jeg tviler på han vil ta det alvorlig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Dette er overveidende sannsynlig en psykose. Jeg håper du har kontakt med en psykiater. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Jeg har kontakt med en psykiater. Men jeg går på abilify og fluoxetin. Disse tankene jeg har er ikke hele tiden, de er i situasjoner som skjer, som når jeg snakker med personalet eller noen fremmede eller hilser på dyr. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Selvsagt må du ta opp dette, du er jo ikke frisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.