Caylee Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Jeg er dritt lei av psykriatien, sykdom, medsiner, liten frihet, psykologer, leger, umyndighetsfratagelse. Jeg er dritt lei den "syke" delen av meg selv. Jeg er dritt lei den virkelige verden som jeg undres om er virkelig. Det jeg ønsker meg av hele mitt hjerte er å bli NORMAL! Få livet mitt tilbake. Være med venner som en 18åring skal. Være myndig igjen. Få leilighet. Utdannelse. Få et godt liv. Det er det normale livet jeg drømmer om. Min aller største drøm. Jeg kan ikke dø nå, jeg må bli "frisk" først. Det er det som holder meg oppe! Drømmen min om et normalt liv. Når jeg er skrevet ut herfra skal jeg aldri snu meg tilbake. Jeg skal gå framover. Se framover. Drite i diagnosene. Bare være meg. Som jeg gleder meg! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Du må sannsynligvis finne deg i å samarbeide med helsevesenet og planlegge og ta små skritt. Det nytter sjeldent å bare hoppe i det. Det er i alle fall min erfaring. Dyrkjøpte erfaringer, i grunn, ikke bare pga. all ekstra tiden det vil ta med disse tilbakestegene. Det kommer jo helt av på sykdommen din, såklart, men mange gjør i alle fall slike feil. :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Du må sannsynligvis finne deg i å samarbeide med helsevesenet og planlegge og ta små skritt. Det nytter sjeldent å bare hoppe i det. Det er i alle fall min erfaring. Dyrkjøpte erfaringer, i grunn, ikke bare pga. all ekstra tiden det vil ta med disse tilbakestegene. Det kommer jo helt av på sykdommen din, såklart, men mange gjør i alle fall slike feil. :-) Ja, jeg skal begynne å samarbeide fra nå av. Ikke gjøre noe dumt som helst. Ikke selvskade engang. Jeg vil ikke ødelegge for meg selv. Om jeg gjør noe dumt så får jeg ikke begynne på skolen, og det hadde vært det største nederlaget noensinne. Så jeg skal skjerpe meg. Ja små skritt er nok smart. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Du burde også tenke at selv om noe går galt, så er ikke alt forgjeves, og at det uansett kan rettes på. Og at det er umulig å aldri gjøre feil. Dette er et problem jeg mistenker mange psykisk lidende for å ha. Meg selv inkludert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Ja, jeg skal begynne å samarbeide fra nå av. Ikke gjøre noe dumt som helst. Ikke selvskade engang. Jeg vil ikke ødelegge for meg selv. Om jeg gjør noe dumt så får jeg ikke begynne på skolen, og det hadde vært det største nederlaget noensinne. Så jeg skal skjerpe meg. Ja små skritt er nok smart. Så bra, er stolt av deg Stå på du jente, dette klarer du 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Du burde også tenke at selv om noe går galt, så er ikke alt forgjeves, og at det uansett kan rettes på. Og at det er umulig å aldri gjøre feil. Dette er et problem jeg mistenker mange psykisk lidende for å ha. Meg selv inkludert. Det er sant. Man tenker for ofte at det ikke finnes noen løsning, når det egentlig gjør det. Takk for råd ^^ 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Så bra, er stolt av deg Stå på du jente, dette klarer du Åhh, tusen takk gode deg <3 Haha, nå skriver jeg fjortis igjen xD 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Åhh, tusen takk gode deg <3 Haha, nå skriver jeg fjortis igjen xD Du har hele livet foran deg, du er så ung. Håper det går bra med deg Klem <3 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Du har hele livet foran deg, du er så ung. Håper det går bra med deg Klem <3 Tusen takk ^^ Det går greit med meg. Håper det går bra med deg også <3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Tusen takk ^^ Det går greit med meg. Håper det går bra med deg også <3 Det går bra med meg 0 Siter
frosken Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Ja, jeg skal begynne å samarbeide fra nå av. Ikke gjøre noe dumt som helst. Ikke selvskade engang. Jeg vil ikke ødelegge for meg selv. Om jeg gjør noe dumt så får jeg ikke begynne på skolen, og det hadde vært det største nederlaget noensinne. Så jeg skal skjerpe meg. Ja små skritt er nok smart. Bra at du er motivert for å begynne på skolen igjen. Du holder på med vgs, gjør du ikke? Hvilket årstrinn og hvilken linje skal du ta? Eller er du ferdig med vgs og skal gjøre noe annet? 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Det går bra med meg Så bra! Det var godt å høre 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Bra at du er motivert for å begynne på skolen igjen. Du holder på med vgs, gjør du ikke? Hvilket årstrinn og hvilken linje skal du ta? Eller er du ferdig med vgs og skal gjøre noe annet? Ja, skulle egentlig vært ferdig med vgs nå til sommeren men siden det skjedde så mye drama dette året så måtte jeg slutte. Jeg er født i 94, blir altså 19 i år og må gå på skole med 95erne. Jeg skal gå altså siste året på vgs. Er så glad jeg er ferdig med de to første. Jeg skal gå på påbygg til generell studiekompetanse. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Jeg er dritt lei av psykriatien, sykdom, medsiner, liten frihet, psykologer, leger, umyndighetsfratagelse. Jeg er dritt lei den "syke" delen av meg selv. Jeg er dritt lei den virkelige verden som jeg undres om er virkelig. Det jeg ønsker meg av hele mitt hjerte er å bli NORMAL! Få livet mitt tilbake. Være med venner som en 18åring skal. Være myndig igjen. Få leilighet. Utdannelse. Få et godt liv. Det er det normale livet jeg drømmer om. Min aller største drøm. Jeg kan ikke dø nå, jeg må bli "frisk" først. Det er det som holder meg oppe! Drømmen min om et normalt liv. Når jeg er skrevet ut herfra skal jeg aldri snu meg tilbake. Jeg skal gå framover. Se framover. Drite i diagnosene. Bare være meg. Som jeg gleder meg! Kjempebra du er motivert! Her viser du den modne og fornuftige siden din. Dra den fram så ofte du kan. 0 Siter
frosken Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Ja, skulle egentlig vært ferdig med vgs nå til sommeren men siden det skjedde så mye drama dette året så måtte jeg slutte. Jeg er født i 94, blir altså 19 i år og må gå på skole med 95erne. Jeg skal gå altså siste året på vgs. Er så glad jeg er ferdig med de to første. Jeg skal gå på påbygg til generell studiekompetanse. Da har du et tøft skoleår foran deg! Blir kanskje bra å få noe annet å være opptatt av enn hva som skjer på avdelingen til enhver tid. Du kan jo heller få personalet til å diskutere lekser med deg enn å krangle med dem om ting og tang ;-) 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Kjempebra du er motivert! Her viser du den modne og fornuftige siden din. Dra den fram så ofte du kan. Takk Jeg vil gjerne få orden på livet mitt igjen! Jeg er mer moden enn folk på nettet tror. Skal prøve, hehe. 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Da har du et tøft skoleår foran deg! Blir kanskje bra å få noe annet å være opptatt av enn hva som skjer på avdelingen til enhver tid. Du kan jo heller få personalet til å diskutere lekser med deg enn å krangle med dem om ting og tang ;-) Jeg vet. Hehe ja. For da slipper jeg avdelingen Siden jeg begynner 8 og slutter 4, og etter det lekser. Jeg kunne også valgt spesial skole der man deler året opp i 2 år (færre fag) men det gidder jeg ærlig talt ikke. Jeg vil bli ferdig så kjapt som mulig, så jeg kan bli vernepleier. Og jeg vil være så langt unna avdelingen som overhode mulig. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Tiden på VGS er en fin tid. Medelever er ofte mer modne/voksne enn hva de er i grunnskolen. Man er også heller ikke helt overlatt til seg selv, slik man blir i arbeidsliv eller studentlivet. PS: Burde ikke være så aktiv som russ, heller satse på eksamnene - den ene testen av 13 års skolegang... 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Tiden på VGS er en fin tid. Medelever er ofte mer modne/voksne enn hva de er i grunnskolen. Man er også heller ikke helt overlatt til seg selv, slik man blir i arbeidsliv eller studentlivet. PS: Burde ikke være så aktiv som russ, heller satse på eksamnene - den ene testen av 13 års skolegang... Jeg vet. Jeg har savnet skolen utrolig mye dette året. Så gleder meg til å starte. Men gruer meg litt også, er redd ingen skal like meg.. Jeg skal ikke være russ Oppskrytte greier spør du meg. Jeg vil heller bestå på eksamen og gjøre det bra. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Jeg skal ikke være russ Oppskrytte greier spør du meg. Jeg vil heller bestå på eksamen og gjøre det bra. Høres ut som du faktisk er mindre umoden enn folk flest i den alderen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.